Citat:
Revmatisk sykdom som har frt til nevropati skreiv Havhest. Kanskje mente hun at narsissisten var voldelig. Men en narsissist driver psykisk vold frst og fremst. Jeg skjnner at det er skambelagt innrmme at en lider av depresjon og andre psykiske lidelser, og det er n greit. Det var ikke poenget. Poenget var hvordan hun kunne forsvare TH nr hun ser at han ogs er en psykopat.
Glem det med hvilken diagnose. Poenget er at hun har blitt skadet av en narsissist og at hun kjenner gjen de samme tegnene til psykopati.
Om Fardal. Igjen sikter du til en useris artikkel der man kan skrive hva som helst, og der det ikke engang kommer fram navn p forfatter.
Ser at det str mye negativt om Marius Reikers der ogs, og der det antydes at han er pedofil. Han er ogs en som hjelper folk som har blitt utsatt for undvendig maktbruk fra barnevernet.
Disse to har veldig mange fiender huske p. Mektige fiender hyt oppe i system, og da kan det bli skrevet litt av hvert. Jeg ba deg tidligere komme med et eksempel der Rune tar feil. Det samme ba jeg z-z-z om, men fikk ingen respons. Han har jo sin youtubekanal, s der kan man g gjennom de videoene der han prater sjekke om det han sier faktisk stemmer. z-z-z kan man jo egentlig ikke forlange s mye av. En person som faktisk ikke forstr hva en henleggelseskode er, selv etter ha skt p google, kan man ikke forvente s mye ifra.
Nr det gjelder Wiki, s str det mye interessant, og mye fakta, men man skal ikke stole blindt p det som str der.
Glem det med hvilken diagnose. Poenget er at hun har blitt skadet av en narsissist og at hun kjenner gjen de samme tegnene til psykopati.
Om Fardal. Igjen sikter du til en useris artikkel der man kan skrive hva som helst, og der det ikke engang kommer fram navn p forfatter.
Ser at det str mye negativt om Marius Reikers der ogs, og der det antydes at han er pedofil. Han er ogs en som hjelper folk som har blitt utsatt for undvendig maktbruk fra barnevernet.
Disse to har veldig mange fiender huske p. Mektige fiender hyt oppe i system, og da kan det bli skrevet litt av hvert. Jeg ba deg tidligere komme med et eksempel der Rune tar feil. Det samme ba jeg z-z-z om, men fikk ingen respons. Han har jo sin youtubekanal, s der kan man g gjennom de videoene der han prater sjekke om det han sier faktisk stemmer. z-z-z kan man jo egentlig ikke forlange s mye av. En person som faktisk ikke forstr hva en henleggelseskode er, selv etter ha skt p google, kan man ikke forvente s mye ifra.
Nr det gjelder Wiki, s str det mye interessant, og mye fakta, men man skal ikke stole blindt p det som str der.
Du m lese linken i artikkelen. Da kommer du til dommen i sin helhet. Du er fakta resistent. Frst diskrediterer du Wikipedia, n er det denne siden det linkes fra som er uplitelig. Er dommen et falsum?
Det er litt morsomt at du trekker fram Reiker*s. Han er av samme ulla som F'ardal. Skal du finne psykopater, anbefaler jeg at du begynner jakten i disse miljene.
Det finnes knapt nok en advokat som tar Reiker*s serist.
Disse folka driver en kampanje mot barnevernsmyndighetene. Fortvilte foreldre brukes som brikker i dette spillet. Bufdir gjr selvsagt feil, men alt blses opp til det ugjenkjennelige. Det drives klappjakt p ansatte i Bufdir, ansatte blir sjikanert p det groveste, og det verserer navnelister p nettet over de som skal sjikaneres. Reiker*s og Far*al trekker i trdene, barn og foreldre blir redusert til brikker i et spill. De dytter fortvilte foreldre foran seg
Fra Dagb*det i 2017.
"Han mistet advokatbevillingen i mai 2009 - etter en millionkrangel med tre klienter. Han er seinere dmt for ha jobbet ulovlig som advokat, men har anket dommen. At bevillingen forsvant, var rsaken til menneskerettighetskampen han driver i dag."
https://www.dagbladet.no/nyheter/nor...-lyve/67380057
Jeg legger ved link til Wikipedia, du m gjerne ppeke eventuelle feilaktige opplysninger.
https://no.wikipedia.org/wiki/Marius_Reiker%C3%A5s