2020-10-31, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Revmatisk sykdom som har frt til nevropati skreiv Havhest. Kanskje mente hun at narsissisten var voldelig. Men en narsissist driver psykisk vold frst og fremst. Jeg skjnner at det er skambelagt innrmme at en lider av depresjon og andre psykiske lidelser, og det er n greit. Det var ikke poenget. Poenget var hvordan hun kunne forsvare TH nr hun ser at han ogs er en psykopat.
Glem det med hvilken diagnose. Poenget er at hun har blitt skadet av en narsissist og at hun kjenner gjen de samme tegnene til psykopati.

Om Fardal. Igjen sikter du til en useris artikkel der man kan skrive hva som helst, og der det ikke engang kommer fram navn p forfatter.
Ser at det str mye negativt om Marius Reikers der ogs, og der det antydes at han er pedofil. Han er ogs en som hjelper folk som har blitt utsatt for undvendig maktbruk fra barnevernet.
Disse to har veldig mange fiender huske p. Mektige fiender hyt oppe i system, og da kan det bli skrevet litt av hvert. Jeg ba deg tidligere komme med et eksempel der Rune tar feil. Det samme ba jeg z-z-z om, men fikk ingen respons. Han har jo sin youtubekanal, s der kan man g gjennom de videoene der han prater sjekke om det han sier faktisk stemmer. z-z-z kan man jo egentlig ikke forlange s mye av. En person som faktisk ikke forstr hva en henleggelseskode er, selv etter ha skt p google, kan man ikke forvente s mye ifra.
Nr det gjelder Wiki, s str det mye interessant, og mye fakta, men man skal ikke stole blindt p det som str der.

Du m lese linken i artikkelen. Da kommer du til dommen i sin helhet. Du er fakta resistent. Frst diskrediterer du Wikipedia, n er det denne siden det linkes fra som er uplitelig. Er dommen et falsum?

Det er litt morsomt at du trekker fram Reiker*s. Han er av samme ulla som F'ardal. Skal du finne psykopater, anbefaler jeg at du begynner jakten i disse miljene.
Det finnes knapt nok en advokat som tar Reiker*s serist.
Disse folka driver en kampanje mot barnevernsmyndighetene. Fortvilte foreldre brukes som brikker i dette spillet. Bufdir gjr selvsagt feil, men alt blses opp til det ugjenkjennelige. Det drives klappjakt p ansatte i Bufdir, ansatte blir sjikanert p det groveste, og det verserer navnelister p nettet over de som skal sjikaneres. Reiker*s og Far*al trekker i trdene, barn og foreldre blir redusert til brikker i et spill. De dytter fortvilte foreldre foran seg
Fra Dagb*det i 2017.

"Han mistet advokatbevillingen i mai 2009 - etter en millionkrangel med tre klienter. Han er seinere dmt for ha jobbet ulovlig som advokat, men har anket dommen. At bevillingen forsvant, var rsaken til menneskerettighetskampen han driver i dag."

https://www.dagbladet.no/nyheter/nor...-lyve/67380057

Jeg legger ved link til Wikipedia, du m gjerne ppeke eventuelle feilaktige opplysninger.

https://no.wikipedia.org/wiki/Marius_Reiker%C3%A5s
Citera
2020-10-31, 19:05
Medlem
Nottelitens avatar
nrk1 nu....
Citera
2020-10-31, 19:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
nrk1 nu....

Interessant i grunn, men det var TH`s versjon som kom fram.
Citera
2020-10-31, 19:22
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Interessant i grunn, men det var TH`s versjon som kom fram.

Jag hoppades att han skulle sga ngot som skulle vertyga mig om hans oskuld, blev besviken...
Citera
2020-10-31, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Jag hoppades att han skulle sga ngot som skulle vertyga mig om hans oskuld, blev besviken...

Ja samme her.
Citera
2020-10-31, 19:25
Medlem
Jeg la merke til at TH sa at han skjnte noe var galt med en gang han s bakhonet foran dra.. S sier han at han tenkte hun hadde ftt hjerteinfarkt eller noe snt...

Hvorfor skulle det ligget et bakhon foran dra om hun hadde ftt hjerteinfarkt??
Citera
2020-10-31, 19:27
Medlem
Citat:
"Hvis det er noen som har tatt henne, noen andre en deg, hva vil du si til dem?"

"-At dem ja utfallet da, hva dem har gjort"

Alts, normale ville vel vre at han vil be dem si hvor kona er? Burde vel vre det frste han svarer? Spesielt.
Senast redigerad av toiko1 2020-10-31 kl. 19:30.
Citera
2020-10-31, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
Alts, normale ville vel vre at han vil be dem si hvor kona er? Burde vel vre det frste han svarer? Ganske sjokkerende. Han snakker seg inn i saken til de grader, mange har blitt felt p den type intervjuer, psykologer kan f mye ut av dette. Katastrofal beslutning av advokaten tillate et slikt intervju.

Tenkte p det samme, merkelig svare p den mten.

OT, men huset han bor i ser helt forferdelig ut p innsiden.
Citera
2020-10-31, 19:31
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvp2020
Jeg la merke til at TH sa at han skjnte noe var galt med en gang han s bakhonet foran dra.. S sier han at han tenkte hun hadde ftt hjerteinfarkt eller noe snt...

Hvorfor skulle det ligget et bakhon foran dra om hun hadde ftt hjerteinfarkt??

bra frga
Citera
2020-10-31, 19:32
Medlem
Vossevangens avatar
Tom Hagen forteller sin versjon:

https://www.nrk.no/norge/xl/_-jeg-ha...sta-1.15223540
Citera
2020-10-31, 19:33
Medlem
Dette gjorde vondt se. Kroppspket roper "lgn" , huff for en forestilling.
Citera
2020-10-31, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av brukerinne
Jeg har ikke gjort meg opp en mening om hvert enkelt punkt i denne lista.
Men jeg synes at vi p enkelte punkt etter hvert har ftt tilstrekkelig info til sannsynliggjre.
Det gjelder bl.a. noe s sentralt som motiv:
Ektepakt, konomiske skjevfordeling, turbulent ekteskap, skilsmisseplaner.
Sett i helhet er ikke dette lett bortforklare. Men ser at enkelte her bagatelliserer det.
Det har jeg veldig liten forstelse for. Vi vet at kvinner har blitt vrende i uutholdelige ekteskap av konomiske grunner.
Men slik skal det ikke vre i dag.
Noen har ment at hun burde kunnet lsrive seg tidligere hvis det var et turbulent ekteskap.
Men turbulente ekteskap kan ogs inneholde lojalitet og sterke flelser.
Noen har et elsk-hatforhold der det kan ta veldig lang tid lsrive seg.
Ofte skjermer man barna, ogs nr de er voksne.
Mange kvinner betror seg heller til venninner man stoler p. Slike ser jeg som sentrale vitner.
Noen menn vil nok ogs betro seg til venner,
men etter hva venner har fortalt var ikke TH ikke den typen.
Fasade utad gjr at andre venner og bekjentskaper ofte vet veldig lite.
Ganske vanlig reagere med vantro over en skilsmisse hos folk vi kjenner.
Ekstrem situasjon om det gjelder en venns kriminelle handlinger.
Det vil berre vrt menneskebilde.
Jeg vil presisere at vi vet alt for lite til ta et endelig standpunkt i skyldsprsmlet.
Men mye peker mot TH dessverre.

Jeg skal forholde meg kort:
Det er klokt av deg ikke kommentere disse punktene p lista. Ethvert oppegende menneske skjnner att dette er venstrehndsarbeide, og knapt nok det. Her trekkes det frem vitner som hevder ditt og datt. Nr man opplyser at to andre vitner hevder noe annet(med linker til aktuelle artikler), blir dette avfeid, eller man later som om disse vitnene ikke eksisterer.
Til siste setning.
Dagens gjennomgang av media viser et helt annet bilde. Senest n i Dagsrevyen, ppekte R*nneberg at man ikke kan utelukke at det var en kidnapping. Jeg tror media er i fed med snu, de har kanskje vrt gjennom en kritisk selvransakelse.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in