2020-12-07, 02:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Husk at de ikke hadde bestemt at om de skulle reise den dagen eller en annen dag. De hadde heller ikke bestemt om de skulle reise hver for seg eller kjre i samme bil.

TH mtte se an arbeidsdagen sin frst, (fr han skulle avklare med AE tid for avreise da han skulle ringe til AE etter ca 1 time). Jeg tenker at det er sannsynlig at ogs AE tenkte over hvilken dag hun hadde lyst til reise og hvilken dag som passet best for henne reise.

AE har ogs blitt beskrevet som spontan.

Det er ikke noe merkelig med at hun skrev at vi skal visst ikke reise i dag, hvis hun hadde bestemt seg for ikke reise den dagen. Jeg kan tenke meg at hun hadde tenkt informere TH om at hun skulle reise neste morgen i telefonsamtalen nr han skulle ringe i ti-tiden.

"Skulle avklare om de skulle kjre i samme bil.
Men det var flere detaljer som enn ikke var spikret p dette tidspunktet. Dette gjaldt blant annet om de skulle reise hver for seg eller kjre i samme bil. Selve avreisetidspunktet skal ogs ha vrt uavklart."

https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...r-hun-forsvant

Jeg skjnner, du heller ikke forstr norsk uttrykksmte.
Citera
2020-12-07, 02:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Jeg skjnner, du heller ikke forstr norsk uttrykksmte.
Du mener at du sitter p en stor fasit som du mener at stemmer med hvordan alle mennesker uttrykker seg?
Citera
2020-12-07, 02:23
Medlem
Citat:
Du mener at du sitter p en stor fasit som du mener at stemmer med hvordan alle mennesker uttrykker seg?

Hva babler du om? Jeg snakker om dette tilfellet.
Citera
2020-12-07, 02:28
Medlem
Citat:
Husk at de ikke hadde bestemt at om de skulle reise den dagen eller en annen dag. De hadde heller ikke bestemt om de skulle reise hver for seg eller kjre i samme bil.

TH mtte se an arbeidsdagen sin frst, (fr han skulle avklare med AE tid for avreise da han skulle ringe til AE etter ca 1 time). Jeg tenker at det er sannsynlig at ogs AE tenkte over hvilken dag hun hadde lyst til reise og hvilken dag som passet best for henne reise.

AE har ogs blitt beskrevet som spontan.

Det er ikke noe merkelig med at hun skrev at vi skal visst ikke reise i dag, hvis hun hadde bestemt seg for ikke reise den dagen. Jeg kan tenke meg at hun hadde tenkt informere TH om at hun skulle reise neste morgen i telefonsamtalen nr han skulle ringe i ti-tiden.

"Skulle avklare om de skulle kjre i samme bil.
Men det var flere detaljer som enn ikke var spikret p dette tidspunktet. Dette gjaldt blant annet om de skulle reise hver for seg eller kjre i samme bil. Selve avreisetidspunktet skal ogs ha vrt uavklart."

https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...r-hun-forsvant

Det at AE valgte skrive "VI skal visst ikke reise i dag", kan kanskje ogs eventuelt skyldes noe slikt som dette:
Hun kan eventuelt ha bestemt seg for utsette sin avreise til neste morgen. Hun kan eventuelt ha tenkt (eller eventuelt antatt, eventuelt av erfaring) at TH ville utsette sin avreise til neste morgen ettersom hun utsatte sin avreise.

Ingen ting mystisk eller merkelig med dette, mener jeg. Ektefeller gjennom mange r kjenner som regel hverandre svrt godt.
Senast redigerad av z-z-z 2020-12-07 kl. 02:31.
Citera
2020-12-07, 02:31
Medlem
Citat:
Det at AE valgte skrive "VI skal visst ikke reise i dag", kan kanskje ogs eventuelt skyldes noe slikt som dette:
Hun kan eventuelt ha bestemt seg for utsette sin avreise til neste morgen. Hun kan eventuelt ha tenkt (eller antatt, av erfaring) at TH ville utsette sin avreise til neste morgen ettersom hun utsatte sin avreise.

Fantasien har ingen grenser, men sunn fornuft derimot.
Citera
2020-12-07, 02:34
Medlem
Citat:
Fantasien har ingen grenser, men sunn fornuft derimot.
Hva sier din sunne fornuft om rsaken til ordlyden i 9.10-sms-en da?
Citera
2020-12-07, 02:36
Medlem
Citat:
Hva sier din sunne fornuft om rsaken til ordlyden i 9.10-sms-en da?

Vi skal visst ikke til kvitfjell likevel betyr i min verden at AE har ftt beskjed om det.
Citera
2020-12-07, 02:39
Medlem
Citat:
Vi skal visst ikke til kvitfjell likevel betyr i min verden at AE har ftt beskjed om det.
Takk! Hva om hun hadde sagt: "Jeg skal visst ikke til kvitfjell likevel "? Ville det ogs for deg bety at hun hadde ftt beskjed om det?
Citera
2020-12-07, 02:41
Medlem
Citat:
Takk! Hva om hun hadde sagt: "Jeg skal visst ikke til kvitfjell likevel "? Ville det ogs for deg bety at hun hadde ftt beskjed om det?

Det var ikke det hun sa men det ville likevel ha betydd at hun fikk en beskjed som endret planene
Citera
2020-12-07, 02:46
Medlem
Citat:
Det var ikke det hun sa men det ville likevel ha betydd at hun fikk en beskjed som endret planene
Jeg forstr.
Hva om AE hadde glemt at hun hadde avtale med elektrikeren den dagen, men s kom hun plutselig p at de hadde avtale om bytting av lamper den dagen? Kan AE ha endret sin plan om avreisetidspunkt til Kvitfjell av en slik rsak?
Citera
2020-12-07, 02:50
Medlem
Citat:
Jeg forstr.
Hva om AE hadde glemt at hun hadde avtale med elektrikeren den dagen, men s kom hun plutselig p at de hadde avtale om bytting av lamper den dagen? Kan AE ha endret sin plan om avreisetidspunkt til Kvitfjell av en slik rsak?

Nei det er nok agendaen til TH som har bestemt gjremlet til dette ekteparet, AE kan ikke avlyse viktige gjreml hvis TH har avtale om det. Det er helt utenkelig.
Citera
2020-12-07, 03:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Dette tresekundringet er meget merkelig.

Har det fremkommet opplysninger som ikke gjr det mulig ringingen gikk til talepost? Det forklarer jo ogs hvorfor det ble sendt en SMS straks etter.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in