Citat:
Ursprungligen postat av
z-z-z
Husk at de ikke hadde bestemt at om de skulle reise den dagen eller en annen dag. De hadde heller ikke bestemt om de skulle reise hver for seg eller kjre i samme bil.
TH mtte se an arbeidsdagen sin frst, (fr han skulle avklare med AE tid for avreise da han skulle ringe til AE etter ca 1 time). Jeg tenker at det er sannsynlig at ogs AE tenkte over hvilken dag
hun hadde lyst til reise og hvilken dag som passet best for
henne reise.
AE har ogs blitt beskrevet som
spontan.
Det er ikke noe merkelig med at hun skrev at vi skal visst ikke reise i dag, hvis hun hadde bestemt seg for ikke reise den dagen. Jeg kan tenke meg at hun hadde tenkt informere TH om at hun skulle reise neste morgen i telefonsamtalen nr han skulle ringe i ti-tiden.
"Skulle avklare om de skulle kjre i samme bil.
Men det var flere detaljer som enn ikke var spikret p dette tidspunktet. Dette gjaldt blant annet om de skulle reise hver for seg eller kjre i samme bil. Selve avreisetidspunktet skal ogs ha vrt uavklart."
https://www.abcnyheter.no/nyheter/no...r-hun-forsvant
Det at AE valgte skrive "VI skal visst ikke reise i dag", kan kanskje ogs eventuelt skyldes noe slikt som dette:
Hun kan eventuelt ha bestemt seg for utsette sin avreise til neste morgen. Hun kan eventuelt ha tenkt (eller eventuelt antatt, eventuelt av erfaring) at TH ville utsette sin avreise til neste morgen ettersom hun utsatte sin avreise.
Ingen ting mystisk eller merkelig med dette, mener jeg. Ektefeller gjennom mange r kjenner som regel hverandre svrt godt.