Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2020-12-21, 18:25
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Legokatt
Hvorfor sov han med hagle bak sengen i tiden etter forsvinningen?
Hagla ble beslaglagt lenge fr han flyttet inn i huset etter drapet. Den setter siste spiker i kista p GG teorien, s du kan trygt ta fri bde jula og hele det nye ret fra den syke fantasien.
Citera
2020-12-21, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
med patroner i och utan att skra den i en vapenskp nr den r hemma och inte anvnds?
under uppsikt bakom sngen nr TH var p jobbet?
Patroner r klart olmpligt att ha i vapenskpet. De skall frvaras p annat skert stt. I detta faller har det inte framkommit var patronerna frvarades.
Citera
2020-12-21, 18:31
Avstngd
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Hagla ble beslaglagt lenge fr han flyttet inn i huset etter drapet. Den setter siste spiker i kista p GG teorien, s du kan trygt ta fri bde jula og hele det nye ret fra den syke fantasien.
"NRK skriver at Hagen i kjlvannet av forsvinningen til Anne-Elisabeth Hagen har hatt en skarpladd hagle ved siden av sengen sin"

God jul
Citera
2020-12-21, 18:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Du og Z mistenker at eks-svogeren str bak drapet, da snakker vi om kritisk tenkning p minussiden av skalaen.

S lenge TH holdes utenfor mistanken s er det mange alternativer...
Men, hva med han fyren som er kompis med TH. En litt snn halvdanka rver som tidligere var journalist tror jeg. Husker ikke hva han heter, men han ser litt skyldig ut. Han passer muligens ogs rett inn i GG hypotesen som hovedmann.
Citera
2020-12-21, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenvatnet
Det er rart at du mener at denne trdsannheten stemmer. At Anne var med i en forening for folk med avhengighet. Mens andre skalte trdsannheter omtaler du som sladder. At TH hadde lpt etter noen med kniv, og at TH hadde truet noen p livet avfeier du blankt. Det med russerkvinne. Det var en som skreiv p fleip at svogeren var kryptoekspert. Du tok umiddelbart tak i det og stempet det som en sannhet. Det er jo ikke s vanskelig se din agenda. Du vil bruke dette med avhengighet til svekke hennes troverdighet, og vri det til at TH prvde alt han kunne hjelpe henne.

Nei, hvorfor skulle jeg tvile p dette? Det var AmundRa, som rpet dette, og senest i helga omtalte en annen bruker foreninga som AA. Det var for vrig sistnevnte bruker som ogs omtalte din forsnakkelse, hvor du hevdet at datteren hadde alibi, du pstod at datteren hadde vrt hjemme hele dagen. Dette var penbart informasjon som ikke skulle deles i gruppa. Det som er hyklersk, er rabiate angrep p brukere som har spekulert i et mulig rusmisbruk hos AEH. Og s viser det seg seg at nettopp dette rusmisbruket har vrt kjent, og har blitt diskutert i en krets av brukerne. Man har kjempet med nebb og klr for bevare denne informasjonen internt i denne kretsen. Hemmelighetskremmeriet har sltt tilbake p hyklerne. Det er unntaksvis jeg svarer deg. I stedet for angripe andre, br du feie for egen dr.
Denne gangen rakk du ikke en gang skrive to hele linjer, fr du kom med udokumenterte pstander.
Citera
2020-12-21, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SpeedMax
Men, hva med han fyren som er kompis med TH. En litt snn halvdanka rver som tidligere var journalist tror jeg. Husker ikke hva han heter, men han ser litt skyldig ut. Han passer muligens ogs rett inn i GG hypotesen som hovedmann.
BB, gift med hele norges operasangerinne.
Citera
2020-12-21, 18:42
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
"NRK skriver at Hagen i kjlvannet av forsvinningen til Anne-Elisabeth Hagen har hatt en skarpladd hagle ved siden av sengen sin"

God jul
NRK:
Vpen p soverommet
Politiet skal etter det NRK vet ha funnet vpnene da de underskte huset, kort tid etter forsvinningen

https://www.nrk.no/norge/ny-siktelse...met-1.15297574

Og vi vet det var i november. TH flyttet hjem i desember.

God jul.
Citera
2020-12-21, 18:43
Medlem
Citat:

Vektige argumenter; "han ser skyldig ut"
Tidligere i trden slo Sugar-Daddy til i sin omtale av RU. "Jeg synes RU ser litt homo ut"(!)
Citera
2020-12-21, 18:53
Avstngd
Legokatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
NRK:
Vpen p soverommet
Politiet skal etter det NRK vet ha funnet vpnene da de underskte huset, kort tid etter forsvinningen

https://www.nrk.no/norge/ny-siktelse...met-1.15297574

Og vi vet det var i november. TH flyttet hjem i desember.

God jul.
NRK:
"Tom Hagen hatt interesse for vpen siden han var tenring, og vpnene skal ha hatt antikvarisk verdi for ham. 70-ringen har ogs lenge vrt med i en skyteklubb. Det skal vre rsaken til at han hadde patroner til en av pistolene og hagla."

Og

"NRK skriver videre Hagen i kjlvannet av forsvinningen til Anne-Elisabeth Hagen har hatt en skarpladd hagle ved siden av sengen sin"

=

Tydet p at TH var bekymret i tiden etter forsvinningen
Citera
2020-12-21, 18:54
Medlem
Citat:
Jeg tipper at TH har truet AE til godsnakke med anmelder slik at anmeldelsen ble trukket. Ut i fra hva vi n vet er dette ett reelt alternativ til hendelsesforlpet. Trusler, vpen og hevnlyst er kjente fakta i saken.

Anmeldelsen ble vel ikke trukket tilbake av fornrmede, men henlagt av politiet? Korriger meg, hvis jeg husker feil. Er hendelsen av alvorlig art, flger politiet opp saken, selv om anmelder trekker anmeldelsen, jfr vold i nre forhold. Fornrmet anmelder forholdet, trekker tilbake anmeldelse, men politiet forflger saken.
Citera
2020-12-21, 18:56
Medlem
Mye visvas og avsporinger her n.

Hvor ble de gamle avisutklippene funnet? Innelst i stlkisten sammen med de ulovlig vpnene? P soverommet til TH?

Eller i kjelleren? Kjelleren der TH tok renholdet selv? Var de gamle avisutklippene samlet p ett sted? Var de skjult for AE og eventuelle andre beskende?

Hvilke gamle og ulste drapssaker? Hvor mange forskjellige saker er det? Er det sant at samlingen avisutklipp ogs omfattet ulste drapssaker fra utlandet?

TH m da forst at han m forklare seg for politiet om disse forholdene.
Citera
2020-12-21, 18:56
Medlem
Citat:
NRK:
"Tom Hagen hatt interesse for vpen siden han var tenring, og vpnene skal ha hatt antikvarisk verdi for ham. 70-ringen har ogs lenge vrt med i en skyteklubb. Det skal vre rsaken til at han hadde patroner til en av pistolene og hagla."

Og

"NRK skriver videre Hagen i kjlvannet av forsvinningen til Anne-Elisabeth Hagen har hatt en skarpladd hagle ved siden av sengen sin"

=

Tydet p at TH var bekymret i tiden etter forsvinningen

Jeg tolket opplysningene som har kommet fram at TH flte seg overvket fr AE forsvant og at gevret ble beslaglagt mens TH bodde p hotell.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in