2020-12-21, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fnero52
Ej beslagtagna, far inte med trdsanning.

https://www.google.com/search?q=TV+2...hrome&ie=UTF-8
Citera
2020-12-21, 21:14
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
I Sverige r det ok om man har det under ' uppsikt'

Citat:
Patroner r klart olmpligt att ha i vapenskpet. De skall frvaras p annat skert stt. I detta faller har det inte framkommit var patronerna frvarades.

https://www.nrk.no/norge/ny-siktelse...met-1.15297574

skarpladd betyder att patronen / patronerna var i hagelgevret nr den stod bakom sngen
Citera
2020-12-21, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
https://www.google.com/search?q=TV+2...hrome&ie=UTF-8
Str inget om att hagelgevret r beslagtagit

TV 2 r medveten om att polisen grep vapen frn en kista i Tom Hagens sovrum den 23 november 2018, bara ngra veckor efter att hans fru frsvann. Vid den hr tiden var rendet inte offentligt knt.
Citera
2020-12-21, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
https://www.nrk.no/norge/ny-siktelse...met-1.15297574

skarpladd betyder att patronen / patronerna var i hagelgevret nr den stod bakom sngen
Mycket svrt fr polisen att just hagelvapnet var lmnat utan uppsikt.
Citera
2020-12-21, 21:22
Medlem
Citat:

TV 2 r medveten om att polisen grep vapen frn en kista i Tom Hagens sovrum den 23 november 2018, bara ngra veckor efter att hans fru frsvann. Vid den hr tiden var rendet inte offentligt knt.
TV 2 er kjent med at politiet beslagla vpnene fra en kiste p Tom Hagens soverom 23. november 2018, bare noen uker etter at kona forsvant. P dette tidspunktet var ikke saken offentlig kjent.
Citera
2020-12-21, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ittno
TV 2 er kjent med at politiet beslagla vpnene fra en kiste p Tom Hagens soverom 23. november 2018, bare noen uker etter at kona forsvant. P dette tidspunktet var ikke saken offentlig kjent.
r du s dum och tror att man kan ha ett hagelgevr i en sjmanskista, hagelgevret stod vid eller under sngen, har du lssvrigheter?
Citera
2020-12-21, 21:30
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Mycket svrt fr polisen att just hagelvapnet var lmnat utan uppsikt.

var frmodligen svrare fr TH...
Citera
2020-12-21, 21:34
Medlem
Citat:

Det er selvsagt fordi de har redigert artikkelen.
Citera
2020-12-21, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Det er selvsagt fordi de har redigert artikkelen.
Vi kan utg frn att TH har kvar gagelgevret och han i alla fall har haft det laddat vid sngen och det sger mig att han knt sig mycket hotad. Det sger mig att TH r oskyldig, varfr annars ha det s.
Citera
2020-12-21, 21:52
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Vi kan utg frn att TH har kvar gagelgevret och han i alla fall har haft det laddat vid sngen och det sger mig att han knt sig mycket hotad. Det sger mig att TH r oskyldig, varfr annars ha det s.

fr han tyckte om maktknslan som den gav, eller kanske han gillade att skjuta sparvar och ankor frn sitt sovrumsfnster...
varfr inte lsa drrar, fixa larmet och bra en telefon hela tiden om han var rdd...
Citera
2020-12-21, 21:57
Medlem
Slettsnokens avatar
Citat:
Det sier seg selv at det er akkurat det TH vil, at alle (srlig politiet) skulle tro han i hvert fall ikke kan vre skyldig nr han bevpner seg og viser at han er redd - bare villedning fra ende til annen i denne saken. Han er skyldig.
Citera
2020-12-21, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Det sier seg selv at det er akkurat det TH vil, at alle (srlig politiet) skulle tro han i hvert fall ikke kan vre skyldig nr han bevpner seg og viser at han er redd - bare villedning fra ende til annen i denne saken. Han er skyldig.

Kan jo hende han har vurdert ta sitt eget liv nr det har blst som verst men at han ikke klarte det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in