2020-12-27, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Minnimus
AE skal ha vrt trrlagt i flere r (5-6). Det i seg selv kan ha medvirket til at hun begynte ta grep og fikk evne og mot til starte en prosess med lsrive seg. Sammen med det faktum at hun ble pensjonist og fikk tilgang til egne midler.

Var hun med i AA for hjelpe andre da eller gr de p mter flere r etter de er trrlagt nr de kjenner at de kunne trenge en drink?
Citera
2020-12-27, 00:21
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
AE skal ha vrt trrlagt i flere r (5-6). Det i seg selv kan ha medvirket til at hun begynte ta grep og fikk evne og mot til starte en prosess med lsrive seg. Sammen med det faktum at hun ble pensjonist og fikk tilgang til egne midler.

5 - 6 r d har hon gtt igenom ett par lnga perioder och d r det ltt att tnka p frndring, det kan vara att hon knner att hon r nycter men annars r det lite frndring och det r ngot som mnga knner som en stor drivkraft...
tar en med pensionen r det mycket troligt att hon bde ville och behvde brja lite om igen...
Citera
2020-12-27, 00:22
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliette22
Hvor lenge har hun vrt alkoholiker?
S vidt jeg vet har begge to hatt et stort inntak over maaaange r, men hun klarte stoppe.
Citera
2020-12-27, 00:23
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sugar-Daddy
Var hun med i AA for hjelpe andre da eller gr de p mter flere r etter de er trrlagt nr de kjenner at de kunne trenge en drink?

mnga som gr i mnga mnga r, bde fr att de behver det direkt och inte minst fr att inte glmma vem de r...
Citera
2020-12-27, 00:29
Medlem
Citat:
S vidt jeg vet har begge to hatt et stort inntak over maaaange r, men hun klarte stoppe.

Mener du at Tom H er alkoholiker ogs?
Citera
2020-12-27, 00:44
Medlem
Minnimuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Juliette22
Mener du at Tom H er alkoholiker ogs?
Jeg kjenner ikke til om de kvalifiserer til begrepet alkoholiker men begge har som sagt hatt et hyt inntak. AE sluttet drikke helt drikke for flere r siden. Jeg vil og kan ikke g mer i detalj rundt sprsmlet.
Citera
2020-12-27, 00:48
Medlem
Citat:

Hun hadde ikke satt i gang et oppussingsprosjekt hvis hun var i ferd med lsrive seg.
Citera
2020-12-27, 00:48
Medlem
Citat:
Jeg kjenner ikke til om de kvalifiserer til begrepet alkoholiker men begge har som sagt hatt et hyt inntak. AE sluttet drikke helt drikke for flere r siden. Jeg vil og kan ikke g mer i detalj rundt sprsmlet.

Hvorfor ikke?
Citera
2020-12-27, 00:51
Medlem
Alkoholisme arter seg veldig forskjellig fra person til person.

Noen er bare snille. Og veldig snille. Det er vel slik folk har beskrevet AE.

Mens mennesker med "lav terskel for trusler og vold" kan bli direkte livsfarlige i fylla. Nr hemningene forsvinner skal det lite til fr gammelt agg bryter ut.

Husker vennen til TH som fortalte til VG at TH de siste rene hadde blitt mye flinkere til glemme gammelt nag og behandle sine tidligere fiender p en pen mte.
Citera
2020-12-27, 00:54
Medlem
Citat:

Hun hadde ikke satt i gang et oppussingsprosjekt hvis hun var i ferd med lsrive seg.
Citera
2020-12-27, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nvaf

Er jo ikke sikkert det var AE som tok initiativ til det, men fulgte bare opp en del av det praktiske.
Det er en rekke andre forhold som tyder p at hun var i ferd med lsrive seg.
Citera
2020-12-27, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Alkoholisme arter seg veldig forskjellig fra person til person.

Noen er bare snille. Og veldig snille. Det er vel slik folk har beskrevet AE.

Mens mennesker med "lav terskel for trusler og vold" kan bli direkte livsfarlige i fylla. Nr hemningene forsvinner skal det lite til fr gammelt agg bryter ut.

Husker vennen til TH som fortalte til VG at TH de siste rene hadde blitt mye flinkere til glemme gammelt nag og behandle sine tidligere fiender p en pen mte.

Nr man ser hvordan han oppfrer seg mot politiet s kjper jeg ikke den.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in