ha et hjerteinfarkt er ikke forrsaket av ha en bakhon. Det er flere grunner til f et hjerteinfarkt.
Slik at AE ville hatt et hjerteinfarkt er bare en fabrikasjon fra TH. Moren hans dde av et hjerteinfarkt da hun var i en vedbod og skulle hente ved. Sannsynligvis en faktor til hvorfor de gjr det s drlig.
"ler" Beklager, men jeg tror du forveksler "bakhon" med "baksmlla"
Senast redigerad av Niffy 2021-01-03 kl. 23:35.
Sitat VG: Etter at Tom Hagen ble pgrepet i slutten av april har politiet gjennomfrt flere ransakinger i huset hans i Lrenskog. Der skal de iflge VGs opplysninger ha funnet artikler fra blant annet disse kriminalsakene:
Drapet p Najaf Abbas, som ble skutt og drept p gatekjkkenet Skrer Grill & Pizza i Lrenskog i mai 2006. Drapet ble omtalt som profesjonelt og en ren henrettelse. Saken er fortsatt ulst.
Drapet p Meta verli, som ble stukket i hjel i sitt eget hjem i Hybrtenveien p Furuset 7. april i 2006. Det var hjemmehjelpen som fant 75-ringen da hun kom til leiligheten ved 9-tiden p morgenen. Saken er fortsatt ulst. Politiet har ogs beslaglagt artikler om andre ulste drapssaker. Disse har ikke den lokale forankringen til Lrenskog, som de to sakene over.
Jeg fatter ikke denne interessen for samle p utklipp av ulste mordsaker.
Kan det ha vrt trofeer?
Sier notatboka fra 2006 noe om TH's humr den vren mon tro?
Hvilke andre ulste mordsaker er i samlingen hans? Fantomtegningen fra Esp*s-saken som ble lagt ut her, fikk i alle fall meg til grsse.
Begynner ane at th letet etter en perfekt leiemorder. Her kan muligens flere saker lses samtidig om de fr hull p byllen.
Fr inte ihop detta. Kryptomannen r misstnkt fr grovt bortfrande av AEH, samtidigt r det sannorligt att hon ddades i hemmet. TH r misstnkt att ha ddat AEH I hemmet trots att han var p jobbet. Allt enligt polisen.
Jeg omtaler henne absolutt ikke p en utrolig mte. Det er helt ok ha litt bakkekontakt. La meg stave det ut for deg: Hun var uten formell utdannelse. Hun uttalte selv til en bekjent en gang da hun var i 60-rene at hun vurderte jobbe for TH igjen. Man kan jo prve selv i den alder f seg jobb.
Det er nok ikke umulig nei.
Jeg konkluderer kun med at hun ikke hadde noe valg. Jo, hun kunne ftt hjelp gjennom NAV.
Det kan godt vre hun satte pris p jobbe der.
Jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare til noen som ikke ser det penbare i at det ikke er gjort med et lite knips med fingrene f jobb nr man ikke har formell utdannelse og er i 60 rene.
Tullball ! Hun er utdannet sykepleier og hadde jobbet som sykepleier.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!