2021-01-14, 13:46
Medlem
Jeg fallt bakp med holde meg oppdatert i trden, men er kommer a jour n. Det var mange innlegg jeg hadde lyst kommentere p underveis, men bestemte meg for lese ferdig frst. Dette tilbake til lekkasjene om vpnene og avisutklippene.
Jeg forstr meg ikke helt p hva som var formlet med gi allmennheten disse utvalgte opplysningene, og jeg stiller meg avventende til om de underbygger pstanden om at TH er skyldig. Jeg er fremdeles ikke overbevist.

Det blir mye sty med dette, litt som stedet som mtte politiet. En vet ikke hva som er ekte, og hva som er laget til, man vet ikke hva som er villedning, og hva som har forml som ren forvirring, eller hvordan ting henger sammen. Her er mye sty som gjr det vanskelig sile ut essensen.

Hva som ikke er sty, men ekte:
-Et livslangt ekteskap.
-Ektepaktene med stor skeivfordeling.
-Tilbakevendede skilsmisse tanker, over mange r. Blgedaler, turbulens.
-AEH er borte
-Svrt sannsynlig kvelt p badet/WC nede
-Utpressingsbrevet
-Krypto rigget
-Alibiene, om det er ekte eller lgn.
-Sprox sko, plantet eller ikke.
-Manglende vaskebtte.
-Lsepengene
-Manglende avtrykk, kommer med tross ikke entydig.

Det kan godt vre annet, jeg har glemt, men det meste ser jeg p som sty.
At politiet har funnet spor som tyder p at TH er en opportunistisk seriemorder med flere drap, blant annet Geiranger drapet p samvittigheten m det sies vre temmelig sensasjonelt, og svrt uhyggelig. Det vil jo gi han stort motiv for kneble AEH, som kanskje har informasjon. Jeg ser allikevel p det som svrt usannsynlig, og som sty.

rsakene for nske sty kan vre dele aviser, honorar til informanten, eller pvirke opinionen og en form for forhndsprosedering.

Hva er ekte, hva har vi som det ikke knytter seg tvil og tolkning til. Ikke mye.
Citera
2021-01-14, 15:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
N er du latterlig. Det er to ansatte i selskapet. Hvorav n er daglig leder FS.

Det er ikke alle investeringsselskaper som kjper og selger i hyt tempo. Mange driver med mer langsiktige plasseringer.

Som sannsynligvis passer TH bedre. Langsiktighet.

Jeg anser det som helt usannsynlig at TH vil la noen andre skalte og valte med pengene hans, og sle de vekk p brsen.

Det var da en merkelig pstand da de driver med bla shorting, de mest kortsiktige investeringer.

Trader du med aksjer s er det om gjre treffe p bunn eller topp og jeg tror ikke at de tenker at investeringen behver vre langsiktig, det ville vrt veldig dumt hvis aksjekursene snudde.
Citera
2021-01-14, 17:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirkemo
Tror nok TH styrer mere enn hva Sneve vil ha det til. TH eier trossalt 45%.
Det kan virke som, slik du skreiv i en annen post, at Sneve vil distansere seg litt.
F2 er oppfrt med adresse til Futurumbygget.
Tidligere har jeg sett flere artikler der det str at de har kjpt seg inn der og der,
"Sneve og Tom Hagen handlet sist uke aksjer i seismikkselskapet PGS"
"Investorduoen Fredrik Sneve og Tom Hagen fortsetter ke"
men i den siste tiden har jeg ikke sett noe, og n skal Sneve ha det til at TH ikke er med bestemme hvor pengene skal investeres, nr de tidligere har blitt omtalt som "investorduo".

F2 Funds AS er oppfrt p Klingenberggata i Oslo bde p 1881 og Proff

https://www.1881.no/tlf/f2-funds-as_...ry=F2+Funds+AS
Citera
2021-01-14, 17:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Jeg forventer at TH har investert i bitcoin!

Bitcoin har vokst med cirka 2200 prosent i 2020. Tror dere TH har vrt investert? Eller er det kun interessant for han, nr det er en kidnapping i bildet?

Tror ikke TH liker gamble med bitcoininvesteringer. Noen har blitt svrt rike p bitcoin, mens andre har det gtt veldig drlig for. Det svinger for mye, og TH er kanskje mer opptatt av noe stabilt. Men han har jo en stor og moderne datapark som kan brukes til utvinning av bitcoin. Selskapet som heter Datafarm.
Citera
2021-01-14, 17:28
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
F2 Funds AS er oppfrt p Klingenberggata i Oslo bde p 1881 og Proff

https://www.1881.no/tlf/f2-funds-as_...ry=F2+Funds+AS

Da har de endret adressen fra Nordliveien 21 som er adressen for Futurum.
Hvis man sker "F2 funds nordliveien", s kan man se spor etter dette:

""
Purehelp.no - firmask og produktsk. Regnskap for norske bedrifterpurehelp.net role viewManCv tomhagen
... Styrets leder, 2011 - Aktiv, 0, -6. F2 Funds AS, Styremedlem, 2010 - Aktiv, 0, -3 928 ... F2 Funds AS. Foretaksinfo. (Aktiv) F2 ... Nordliveien 21, 1476 Rasta. Verv ...
""

Vet ikke hva denne endringen av adresse betyr. Om Sneve har flyttet ut av kontorlokalene ved Futurum.
Det er nok mye som foregr bak kulissene.
Senast redigerad av Kirkemo 2021-01-14 kl. 17:59.
Citera
2021-01-14, 17:41
Medlem
Citat:

""
Purehelp.no - firmask og produktsk. Regnskap for norske bedrifterpurehelp.net role viewManCv tomhagen
... Styrets leder, 2011 - Aktiv, 0, -6. F2 Funds AS, Styremedlem, 2010 - Aktiv, 0, -3 928 ... F2 Funds AS. Foretaksinfo. (Aktiv) F2 ... Nordliveien 21, 1476 Rasta. Verv ...
""

Vet ikke hva denne endringen av adresse betyr. Om Sneve har flyttet ut av kontorlokalene ved Futurum.
Det er nok mye sm foregr bak kulissene.

Neh, foretaket ble nyregistrert p Klingenberggata Oslo s jeg tror ikke at selskapet har endret adresse.
https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent...erdi=995903571
Citera
2021-01-14, 17:47
Bannlyst
Citat:
Neh, foretaket ble nyregistrert p Klingenberggata Oslo s jeg tror ikke at selskapet har endret adresse.
https://w2.brreg.no/kunngjoring/hent...erdi=995903571

2010 str det der.
Citera
2021-01-14, 17:55
Medlem
Citat:
2010 str det der.

N har jeg bladd i gjennom alle alle godkjente regnskapsr og det er Klingenberggata helt fra oppstart og fram til n. Men de kan selvsagt ha to kontorer for det, men det er lite trolig.
Citera
2021-01-14, 18:11
Bannlyst
Citat:
N har jeg bladd i gjennom alle alle godkjente regnskapsr og det er Klingenberggata helt fra oppstart og fram til n. Men de kan selvsagt ha to kontorer for det, men det er lite trolig.

Jeg mener at tidligere adresse for F2 er Nordliveien, noe man kan se spor etter p google, og s fr du mene noe annet. Poenget er n uansett at TH nok er mere med og tar avgjrelser enn det Sneve gir utrykk for.
Citera
2021-01-14, 19:02
Medlem
Farkostens avatar
Citat:
Jeg mener at tidligere adresse for F2 er Nordliveien, noe man kan se spor etter p google, og s fr du mene noe annet. Poenget er n uansett at TH nok er mere med og tar avgjrelser enn det Sneve gir utrykk for.

Det er vel ingen som mener noe annet?
En som eier 45% har naturlig nok stor innflytelse og makt, formelt eller uformelt. Eieren vi her snakker om er dessuten forretningsmann, og hans meninger er selvflgelig frende nr beslutninger tas.
Citera
2021-01-14, 19:13
Medlem
Citat:

""
""

Det er nok mye som foregr bak kulissene.

Futurum har adresse
Hornerudvei*n 25, 1461 Lrensko*
Citera
2021-01-14, 19:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Farkosten
Det er vel ingen som mener noe annet?
En som eier 45% har naturlig nok stor innflytelse og makt, formelt eller uformelt. Eieren vi her snakker om er dessuten forretningsmann, og hans meninger er selvflgelig frende nr beslutninger tas.

Varfr r detta s viktigt? Mycket r ju formaliteter, man fr ka dit och frga dem om man vill ha exakta svar.
Men adressen till Futurum kan ju vara bra att veta, se ovan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in