Jeg fallt bakp med holde meg oppdatert i trden, men er kommer a jour n. Det var mange innlegg jeg hadde lyst kommentere p underveis, men bestemte meg for lese ferdig frst. Dette tilbake til lekkasjene om vpnene og avisutklippene.
Jeg forstr meg ikke helt p hva som var formlet med gi allmennheten disse utvalgte opplysningene, og jeg stiller meg avventende til om de underbygger pstanden om at TH er skyldig. Jeg er fremdeles ikke overbevist.
Det blir mye sty med dette, litt som stedet som mtte politiet. En vet ikke hva som er ekte, og hva som er laget til, man vet ikke hva som er villedning, og hva som har forml som ren forvirring, eller hvordan ting henger sammen. Her er mye sty som gjr det vanskelig sile ut essensen.
Hva som ikke er sty, men ekte:
-Et livslangt ekteskap.
-Ektepaktene med stor skeivfordeling.
-Tilbakevendede skilsmisse tanker, over mange r. Blgedaler, turbulens.
-AEH er borte
-Svrt sannsynlig kvelt p badet/WC nede
-Utpressingsbrevet
-Krypto rigget
-Alibiene, om det er ekte eller lgn.
-Sprox sko, plantet eller ikke.
-Manglende vaskebtte.
-Lsepengene
-Manglende avtrykk, kommer med tross ikke entydig.
Det kan godt vre annet, jeg har glemt, men det meste ser jeg p som sty.
At politiet har funnet spor som tyder p at TH er en opportunistisk seriemorder med flere drap, blant annet Geiranger drapet p samvittigheten m det sies vre temmelig sensasjonelt, og svrt uhyggelig. Det vil jo gi han stort motiv for kneble AEH, som kanskje har informasjon. Jeg ser allikevel p det som svrt usannsynlig, og som sty.
rsakene for nske sty kan vre dele aviser, honorar til informanten, eller pvirke opinionen og en form for forhndsprosedering.
Hva er ekte, hva har vi som det ikke knytter seg tvil og tolkning til. Ikke mye.
Jeg forstr meg ikke helt p hva som var formlet med gi allmennheten disse utvalgte opplysningene, og jeg stiller meg avventende til om de underbygger pstanden om at TH er skyldig. Jeg er fremdeles ikke overbevist.
Det blir mye sty med dette, litt som stedet som mtte politiet. En vet ikke hva som er ekte, og hva som er laget til, man vet ikke hva som er villedning, og hva som har forml som ren forvirring, eller hvordan ting henger sammen. Her er mye sty som gjr det vanskelig sile ut essensen.
Hva som ikke er sty, men ekte:
-Et livslangt ekteskap.
-Ektepaktene med stor skeivfordeling.
-Tilbakevendede skilsmisse tanker, over mange r. Blgedaler, turbulens.
-AEH er borte
-Svrt sannsynlig kvelt p badet/WC nede
-Utpressingsbrevet
-Krypto rigget
-Alibiene, om det er ekte eller lgn.
-Sprox sko, plantet eller ikke.
-Manglende vaskebtte.
-Lsepengene
-Manglende avtrykk, kommer med tross ikke entydig.
Det kan godt vre annet, jeg har glemt, men det meste ser jeg p som sty.
At politiet har funnet spor som tyder p at TH er en opportunistisk seriemorder med flere drap, blant annet Geiranger drapet p samvittigheten m det sies vre temmelig sensasjonelt, og svrt uhyggelig. Det vil jo gi han stort motiv for kneble AEH, som kanskje har informasjon. Jeg ser allikevel p det som svrt usannsynlig, og som sty.
rsakene for nske sty kan vre dele aviser, honorar til informanten, eller pvirke opinionen og en form for forhndsprosedering.
Hva er ekte, hva har vi som det ikke knytter seg tvil og tolkning til. Ikke mye.