2021-03-21, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Er nok en han som har uttalt seg til Nettavisen ja.

MH vil aldri uttale seg til media, heller ikke anonymt.
Det er det flere i mediene som kan bekrefte.
Hva med ths partner og bb. De kan ha interessante opplysninger, feks om th har betalt noe til advokaten i forbindelse med ektepakten o.l.
Citera
2021-03-21, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ikke vet jeg om navnet ikke er gjengitt fullt og helt eller om GHH het bare GH tidligere?

https://imgur.com/a/H9HmI79

nm gull i bryting, han er sikkert god p rear naked choke lolz
Citera
2021-03-21, 23:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Er nok en han som har uttalt seg til Nettavisen ja.

MB vil aldri uttale seg til media, heller ikke anonymt.
Det er det flere i mediene som kan bekrefte.

Det kan nok stemme, hun har ligget lavt. Mageflelsen sier meg at hun har hatt en tff tid etter 31.10.2018.

Men merkelig at hun ville slutte i jobben ret fr, samtidig som GHH forsvant til Olavsg@@rd Eiendom
2018.
Den jeg tenker p, ble innkalt til avhr p grunn av en registrering av hans bil p en bompassering. Personen nektet stille til avhr, men det viste seg at politiet bare ville sjekke om en annen person hadde mtt ham 20 mil fra Oslo den 31.10.2018. I flge Aftenposten +. Enten ham eller GHH.
Citera
2021-03-21, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toiko1
nm gull i bryting, han er sikkert god p rear naked choke lolz
synd vi har lite opplysninger om ghh. Jeg synes han virket mistenkelig pga mtet to dager fr for legge igjen dna spor. Dette med dna var viktig fokus for begge. Ghh er en av de f th kan stole p til et slikt opplegg. Besynderlig endring i lededelsen, mulig som et ledd i planen. Lede bort mistanke. Fr ikke helt ghh ut av mageflelsen, men den stoler jeg ikke p. Jobbilen kan ikke ghh kjrt. ville blitt avslrt av kollegaer. Kan det vre th som kjrte, mens ghh overtok stedet.
Senast redigerad av LH07 2021-03-21 kl. 23:51.
Citera
2021-03-21, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Det kan nok stemme, hun har ligget lavt. Mageflelsen sier meg at hun har hatt en tff tid etter 31.10.2018.

Men merkelig at hun ville slutte i jobben ret fr, samtidig som GHH forsvant til Olavsg@@rd Eiendom
2018.
Den jeg tenker p, ble innkalt til avhr p grunn av en registrering av hans bil p en bompassering. Personen nektet stille til avhr, men det viste seg at politiet bare ville sjekke om en annen person hadde mtt ham 20 mil fra Oslo den 31.10.2018. I flge Aftenposten +. Enten ham eller GHH.
var det ikke ei annen som skulle overta etter mb. Utdkiftningen og timingen ihht planleggingsfasen er pfallende. M sprekke til slutt dette. For mange kokker.
Citera
2021-03-21, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmunRa
Den jeg tenker p, ble innkalt til avhr p grunn av en registrering av hans bil p en bompassering. Personen nektet stille til avhr, men det viste seg at politiet bare ville sjekke om en annen person hadde mtt ham 20 mil fra Oslo den 31.10.2018. I flge Aftenposten

initialer p denne karen da? Uansett er det jo idioti, politiet kunne bare sjekke mobilposisjon?
Senast redigerad av toiko1 2021-03-22 kl. 00:06.
Citera
2021-03-21, 23:58
Medlem
La merke til dette fra artikkelen i Nettavisen i dag.
"Nettavisen fr opplyst at politiet blant annet jobber med innhente digitale spor p bevegelsesmnsteret til en rekke vitner for dagen Anne-Elisabeth forsvant."
Henter politiet virkelig inn kun digitale spor fra selve forsvinningsdagen. Og spesielt i tidsrommene 09:15 til 10:07, og ogs frem til ca 13:30.

Det kan ogs finnes mye interessant i timene fr TH dro p jobb ved ni-tiden. Men ogs i dager og uker forut for drapet.

Og det er merkelig med dette vitnet, som mener det er ubehagelig gi politiet informasjon og kanskje bidra til lse saken.

Det opplevdes ubehagelig bist politiet med ren faktainformasjon.

Jeg bare rister p hodet.

Kilde:
https://www.nettavisen.no/nyheter/an...-95-3424103515
Citera
2021-03-22, 00:09
Medlem
Citat:
initialer p denne karen da? Uansett er det jo idioti, politiet kunne bare sjekke mobilposisjon?
nsker dobbeltsjekke informasjon de har og kan lede til nye avslringer. Slettet info kan gjenopprettes s gm slipper ikke veldig lett unna en kryssjekk.
Citera
2021-03-22, 00:12
Medlem
Citat:

VE er det blitt nevnt her, om det er han vet ikke jeg.
Citera
2021-03-22, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
"Nettavisen fr opplyst at politiet blant annet jobber med innhente digitale spor p bevegelsesmnsteret til en rekke vitner for dagen Anne-Elisabeth forsvant."
Henter politiet virkelig inn kun digitale spor fra selve forsvinningsdagen. Og spesielt i tidsrommene 09:15 til 10:07, og ogs frem til ca 13:30.

Det kan ogs finnes mye interessant i timene fr TH dro p jobb ved ni-tiden. Men ogs i dager og uker forut for drapet.

Og det er merkelig med dette vitnet, som mener det er ubehagelig gi politiet informasjon og kanskje bidra til lse saken.

Jeg bare rister p hodet.

Kilde:

Ja, ikke sant. Skulle tro det ville fles bra og meningsfullt kunne bist etterforskningen.
Legg ogs merke til dette vitnes uttalelse til Nettavisen om at han nsket unng dette.
Citera
2021-03-22, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst

Jeg bare rister p hodet.

Kilde:
kan vre noe forstelig at personer finner det ubehagelig blandes inn i en drapsetterforsking selv om en er uskyldig. Nekte avhr er imidlertid en bjelle hos meg. Tegn p kalde ftter og mulig involvering. Utrolig om th finner en med ikke kriminell fortid til delta i et slikt opplegg.
Citera
2021-03-22, 00:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
kan vre noe forstelig at personer finner det ubehagelig blandes inn i en drapsetterforsking selv om en er uskyldig. Nekte avhr er imidlertid en bjelle hos meg. Tegn p kalde ftter og mulig involvering. Utrolig om th finner en med ikke kriminell fortid til delta i et slikt opplegg.

Ja det er jeg enig i men det er ikke snn at alle med kriminalitet p CV`en er avslrt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in