2021-04-04, 01:57
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Du har helt korrekt i det og det har sine rsaker.

Det er ikke bare personer helt p utsiden av saken som flger med.

s du menar att om du skriver i dumma gtor s r du skrare fr dem ?
gtor r deras kryptonit...
Citera
2021-04-04, 02:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten

En skikkelig drapsgte
Citera
2021-04-04, 02:12
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
En skikkelig drapsgte

hehehehe Bingo
Citera
2021-04-04, 02:25
Medlem
Citat:

Ikke helt. Jeg er definitivt ikke redd for egen sikkerhet, men det er folk som kan ane hvor selve kilden stammer fra. Jeg har ingen tro p noen represalier for denne heller, men det kan muligens oppst litt andre ubehageligheter i enkelte relasjoner og derfor utelater jeg en del ting.

Vi fr se hva som kommer dukker opp nr politiet fr innhentet mer informasjon om " vitners " bevegelser fysisk og digitalt fr, under og etter 31/10 2018. Det er nok der muligheten for en lsning uansett ligger om man da ikke plutselig skulle finne mer ut av kryptosporene.
Citera
2021-04-04, 02:34
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bolony
Ikke helt. Jeg er definitivt ikke redd for egen sikkerhet, men det er folk som kan ane hvor selve kilden stammer fra. Jeg har ingen tro p noen represalier for denne heller, men det kan muligens oppst litt andre ubehageligheter i enkelte relasjoner og derfor utelater jeg en del ting.

Vi fr se hva som kommer dukker opp nr politiet fr innhentet mer informasjon om " vitners " bevegelser fysisk og digitalt fr, under og etter 31/10 2018. Det er nok der muligheten for en lsning uansett ligger om man da ikke plutselig skulle finne mer ut av kryptosporene.

s gtor kan ta bort mjligheterna till obehag...
d har du ett konstigt tnkastt och vnkrets...
men ditt liv s bara st p, jag hade valt rlighet som jag brukar gra s lnge det inte r srskilt ofrskmt....
Citera
2021-04-04, 02:40
Medlem
Citat:
s gtor kan ta bort mjligheterna till obehag...
men ditt liv s bara st p, jag hade valt rlighet som jag brukar gra s lnge det inte r srskilt ofrskmt....

Den eneste grunnen jeg ser for snakke i gter er for at man egentlig ikke har noen teori, bare forsker gjre seg interessant.
Citera
2021-04-04, 02:44
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:
Den eneste grunnen jeg ser for snakke i gter er for at man egentlig ikke har noen teori, bare forsker gjre seg interessant.

Ja hller med dig, men med en sdan frklaring knner jag mig lite ofrskmt om jag r rlig
Citera
2021-04-04, 02:50
Medlem
Citat:
Ja hller med dig, men med en sdan frklaring knner jag mig lite ofrskmt om jag r rlig

TH snakker ogs i gter, man m gjette seg til hva han mener
Citera
2021-04-04, 02:55
Medlem
Citat:

Der har du for en gang skyld rett. Da er det bare vente 12 timer til neste gang 😉
Citera
2021-04-04, 02:56
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

ja antingen gissa eller vnta och se, r det senaste som r mest relevant nu...
Men GHH kan ocks vara en av mnga ofrivilliga bitar, dvs. ofrivillig och inte varit medveten om dess roll frrn efter alt..
Citera
2021-04-04, 03:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jayce
Bolony tenker kanskje p mobiltelefonen til AE, blant annet.

Selv om mobilen l p det samme bordet som den pleide ligge p, valgte TH ikke sjekke bordet, selv om det ville vrt veldig naturlig sjekke. I stedet gikk han et annet sted i huset og ringte fra fasttelefonen uten hre mobilen. Det hadde nok gtt mye raskere ta en titt p bordet nr TH frst tok en leterunde, slik han har forklart i avhr. Det er jo flere ting han ikke skal ha sett.

Ja rart det. Det hadde bare tatt et sekund se der. Han ville kanskje at spor av han l verst
Citera
2021-04-04, 03:06
Medlem
[quote=Notteliten|75359974]s gtor kan ta bort mjligheterna till obehag...
men ditt liv s bara st p, jag hade valt rlighet som jag brukar gra s lnge det inte r srskilt ofrskmt....[/QUOTE

Neida. Her har du nok misforsttt det meste. Vi kan i det minste late som det er sprkproblemer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in