2021-05-02, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Hun ble ogs observert i utlandet av flere yenvitner. yevitne er domstolens drligste bevis. Det er nesten som beviset p jesus oppstandelse. Tror mer p krimteknikerne. Spor etter kvelning.

Jeg tror hun er druknet i Nordsjen eller i Norskehavet.
Citera
2021-05-02, 23:44
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rips
Her hvor jeg bor kjenner vi hverandre rimelig godt, og s har vi noen vi ikke kjenner s godt, og s har vi noen vi ikke kjenner i det hele tatt.

Det er noen hus i klynge, de har et garasje anlegg, men de kan ogs kjre til dren. Jeg m helt rlig si at jeg n nr jeg legger meg i kveld ikke aner om det er noen av de som har vrt ute kjrt, eller kjrt helt opp til dren.

Ikke har jeg peiling p om de jeg kjenner godt hadde svigerfar p besk p torsdag, eller dro sent p jobben p fredag. Jeg har lagt merke til at noen har hjemme kontor, men hvilke dager de gr inn p selve jobben aner jeg ikke.

Vi har ogs en gang og sykkelvei, det hender at folk kjrer der, bde kommunen p oppdrag, og folk som tar snarvei. Jeg pleier merke meg nr jeg ser det, mest med tanke p at det ikke bare er meg selv som av og til tar meg til rette, men jeg husker ikke hvem det var, eller hvilken bil jeg s sist.

Jeg tror noen tenker naboer reagerer p mer enn de faktisk gjr. De fleste bryr seg ikke, reagerer ikke p om en bikkje bjeffer.

Er det derimot en hundebsj 💩 s skal det annonseres p Facebook.

Jeg ser ikke noe oppsiktsvekkende med kjre opp til et hus. Ikke engang med en liten lastebil. Folk fr jo stadig levert en ny sofa, vaskemaskin eller hva det mtte vre. Vi biter oss ikke s nye merke til hva som skjer, ikke en gang om man m rygge til mteplass for passere, husker man ndvendigvis hvem man rygget for.

Det du ppeker her er interessant, og ogs kanskje viktig i denne saken.

Det er vel gjerne slik at p det tidspunktet man observerer noe, s betyr det
ikke ndvendigvis noe for den som ser. Men i etterkant, nr det blir del av en
antatt sekvens av viktige hendelser, begynner hjernen forsksvis systematisere
inntrykkene som tidligere ikke ga mening. Da er det fort gjort at hull i hukommelsen
blir "tettet" med ens egen tolkning av observasjonen.

F.eks. har damen i den rde bilen blitt diskutert tidligere. Det jeg mener huske er
at begge disse bil-vitnene fortalte to veldig like historier. De brukerne her inne som
trodde mest p kidnappingsnarrativet, mente dette var nkkelvitner og at politiet
var slepphendte da de ikke fulgte opp. Motsatt side mente p sin side at vitnene
neppe kunne vre kredible. Sluttargumentet blir vel kanskje at "man ser det man
vil se". Politiet sa p sin side at sporet ikke ledet noe sted, og la det vekk.

Da lurer jeg jo litt p f.eks. episoden med "hettemannen" - som av mange her inne, inkludert
meg selv, nesten ble bekreftet vre GM eller hans medhjelper. Politiet kan ha tenkt
i samme baner, det vet vi ikke. Men han ble alts "dimmitert", i likhet med bildamen.

Man m jo nesten anta at politiet her har fulgt opp disse sporene og sjekket dem ut fr de ble lagt vekk?

Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
Jeg tror hun er druknet i Nordsjen eller i Norskehavet.

Eller gjeddemat i yeren. Kortere vei.
Senast redigerad av Svartediket 2021-05-02 kl. 23:50.
Citera
2021-05-02, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

inntrykkene som tidligere ikke ga mening. Da er det fort gjort at hull i hukommelsen

F.eks. har damen i den rde bilen blitt diskutert tidligere. Det jeg mener huske er
at begge disse bil-vitnene fortalte to veldig like historier. De brukerne her inne som

Da lurer jeg jo litt p f.eks. episoden med "hettemannen" - som av mange her inne, inkludert
meg selv, nesten ble bekreftet vre GM eller hans medhjelper. Politiet kan ha tenkt
i samme baner, det vet vi ikke. Men han ble alts "dimmitert", i likhet med bildamen.

Man m jo nesten anta at politiet her har fulgt opp disse sporene og sjekket dem ut fr de ble lagt vekk?
Jeg var dessverre med i hettemannsklubben, men synes hettemann 2 ligner ghh. Politiet ga han kun vitnestatus. Stemmer drlig med tidspunktene.
Citera
2021-05-03, 00:08
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Jeg var dessverre med i hettemannsklubben, men synes hettemann 2 ligner ghh. Politiet ga han kun vitnestatus. Stemmer drlig med tidspunktene.

Jeg har vel kun sett ett eneste bilde av GHH. Tror ikke jeg blandet ham inn i hettesaken, dog.
Men de folkene i det videoklippet er jo bortimot s anonyme man kan bli. Fort gjort "pklistre"
dem personlighet eller identitet. Da jeg oppdaget at HHB2 p et bilde fra et ridestevne hadde
veldig lik jakke som hettemann 2, mtte jeg ta pause fra trden.
Citera
2021-05-03, 00:10
Medlem
Citat:

Eller gjeddemat i yeren. Kortere vei.

Langt unna huset ligger i Nordsjen eller i Norskehavet. Men det er klart at n blir hun sannsynligvis spist av sjdyrene.
Citera
2021-05-03, 00:15
Medlem
Citat:
Jeg har vel kun sett ett eneste bilde av GHH. Tror ikke jeg blandet ham inn i hettesaken, dog.
Men de folkene i det videoklippet er jo bortimot s anonyme man kan bli. Fort gjort "pklistre"
dem personlighet eller identitet. Da jeg oppdaget at HHB2 p et bilde fra et ridestevne hadde

Ja, det er mye fabrikasjon i denne trden
Citera
2021-05-03, 00:42
Medlem
Citat:
Morsomste jeg har lest p lenge😂
Bedre det, enn vre i de brune buksene klubben, som undertegnede.
Citera
2021-05-03, 06:14
Medlem
Citat:
Hun ble ogs observert i utlandet av flere yevitner. yevitner er blant domstolens drligste bevis. Det er nesten som beviset p jesus oppstandelse. Noen trodde det var gartneren, andre at det var to menn, en annen at det var en engel og noen ble s redde at de ikke forstod at det var jesus. Tror mer p krimteknikerne. Spor etter kvelning.
Graven var i hvertfall tom. Men det var kanskje en villedning det ogs ?
Citera
2021-05-03, 08:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av OleStoltenberg
Graven var i hvertfall tom. Men det var kanskje en villedning det ogs ?
Mange oldtidsgraver er tomme s da er det vel flere gjenoppstandelser enn jesus.
Citera
2021-05-03, 08:52
Medlem
Citat:
Mange oldtidsgraver er tomme s da er det vel flere gjenoppstandelser enn jesus.
AEH ble frt ut av huset levende. Likhunder har ikke registrert noe spor etter noen lik, hverken i huset utenfor huset eller i noen bagasjerom. Derfor er det mulig at AEH fortsatt er i live.
Citera
2021-05-03, 10:04
Medlem
Citat:
AEH ble frt ut av huset levende. Likhunder har ikke registrert noe spor etter noen lik, hverken i huset utenfor huset eller i noen bagasjerom. Derfor er det mulig at AEH fortsatt er i live.
Hvorfor ingen livstegn etter utbetaling. Spor etter kvelning er funnet i tillegg
Til blodrester i trapp.
Citera
2021-05-03, 10:34
Medlem
Citat:

Det tar ca 20 min etter en plutselig dd fr forrtnelsesprosessen starter og likduft dannes. For at en trent likhund skal kunne markere er det en fordel at liket har ligget i lengre tid, de sier vel rundt 1,5 t for vre sikker p at lukten har satt seg i f eks klr og underlag/omgivelser. Om AEH ble drept p stedet s ble hun nok ogs fjernet umiddelbart, sannsynligheten for at en likhund kunne markert i huset er vel nrmest helt borte. At hunder ikke har markert er derfor ikke et tegn p at hun var i live, det eneste det forteller er at et lik ikke har ligget i huset eller p eiendommen over nevnte tidsrom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in