Citat:
Ursprungligen postat av
Mattagg
Jeg synes det er mer enn flaks at hun tas ut nr alle veier er tomme. Ingen ute til observere noe. Da funderer jeg p om noen passet p. Og at ingen har lagt merke til noen bil kan vre at de bruker make bil til TH. Og muligens en sjfr med parykk som ligneg TH sitt hr. Den bilen ser naboene hver dag. Den passerer lett.
Tenk heller motsatt. En helt vanlig formiddag eller ettermiddag i et litt dsig boligomrde.
Det kunne vrt hvilken som helst dag. En bil kjrer inn til S4 og parkerer. Etter en stund
starter den opp og kjrer ut igjen. Det er s hverdagslig at ingen legger merke til det.
Folk er s opptatt med sitt eget, at de som regel ikke legger merke til det som skjer rundt dem.
Jeg mener nr sagt hvem som helst kunne tatt seg til S4 i bil den dagen uten at noen
ville sett noe rart i det.
Det fokuseres naturligvis p bilene som ble sett p gangveien, siden dette er en "uvanlig" rute.
Den eneste hensikten jeg kan tenke meg for ta gangveien, mtte vre hvis man ved gjre
det, kunne unng vanlige trafikkamera som ville gjort bilen og evt. nummerskiltet gjenkjennelig.
Brske sa jo det relativt tidlig i etterforskningen, at de regnet med det fantes veier for
komme seg ut av Lrenskog uten bli fanget opp p kamera. Hvis man klarer det, s har
man plutselig gjort politiets oppgave
mye strre.