2021-05-17, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Jeg synes det er mer enn flaks at hun tas ut nr alle veier er tomme. Ingen ute til observere noe. Da funderer jeg p om noen passet p. Og at ingen har lagt merke til noen bil kan vre at de bruker make bil til TH. Og muligens en sjfr med parykk som ligneg TH sitt hr. Den bilen ser naboene hver dag. Den passerer lett.

De som skulle til jobb, forlot nok hjemmene lenge fr denne hendelsen. De som beveget seg i omrdet ved denne tiden, var nok pensjonister, hundeluftere og tilfeldige passerende til/fra Lrenskog sentrum. Matavfall ble tmt en gang i uka, papir annenhver uke. Postbudene hadde daglig omdeling. Observerte SUV var kanskje p vei til snuplassen i gangveien. Pfallende liten interesse i trden for denne bilen, til tross for at noen mente at svigersnnen har/hadde en liknende SUV.
Hvem husker observasjoner fra denne dagen, hvis de ikke har en "knagg" henge observasjonen p, noe de bet seg merke i?
Det gikk 10 uker til saken ble kjent, folk flest husker knapt nok hva de hadde til middag for 4-5 dager siden..
Citera
2021-05-17, 20:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls
De som skulle til jobb, forlot nok hjemmene lenge fr denne hendelsen. De som beveget seg i omrdet ved denne tiden, var nok pensjonister, hundeluftere og tilfeldige passerende til/fra Lrenskog sentrum. Matavfall ble tmt en gang i uka, papir annenhver uke. Postbudene hadde daglig omdeling. Observerte SUV var kanskje p vei til snuplassen i gangveien. Pfallende liten interesse i trden for denne bilen, til tross for at noen mente at svigersnnen har/hadde en liknende SUV.
Hvem husker observasjoner fra denne dagen, hvis de ikke har en "knagg" henge observasjonen p, noe de bet seg merke i?
Det gikk 10 uker til saken ble kjent, folk flest husker knapt nok hva de hadde til middag for 4-5 dager siden..
svigersnnen som stakk til australia.
Citera
2021-05-17, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hellsculls

Men suven var p veg ned mot huset? Ingen vits bli lagt merke til i full fart over en mark nr en skal til huset og hente et lik. Fr ikke det til rime at dette var hentebilen. Han er ikke hentet tilbake til Norge heller. Utspurt er han nok. Det var veldig rart at han stakk.

Det hres ut som at n har jeg ftt nok av den familien. Jeg stikker. Og det skal mye til. Han tar snn avstand.
Citera
2021-05-17, 21:45
Medlem
Jeg tror hun ble forflyttet fra utgangsdr og rett inn i bilen. Om bilen ble rygget inn eller stod sideveis s ser det ut som om at man kunne forflyttet et menneske nesten helt uten bli sett. Det ser ut som om det er bde stor avstand og nivforskjeller hvis man skulle benyttet en annen inngang, minste motstands vei ville jeg tippet er valgt her. Det trenger heller ikke ha vrt srlig trafikk i omrdet, huset ligger til slutt i en blindvei og dermed liten risiko for bli oppdaget.
Citera
2021-05-17, 22:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slettsnoken
Huff som du maser om dette funnet ditt. Hadde han gjort det, hadde han sagt det i avhr, det leser man utifra all postingen bl.a. du referer til. Han la alle kort p bordet og ble lslatt fordi han ikke har hatt noen kriminell rolle i denne saken.

Han ble brukt av TH og teamet hans som en nyttig idiot for skaffe plottet en troverdighet ved pne porten mot kryptoverden.

Ja jeg tror og det. Han har blitt lirket utp til fortelle hvor spennende det er og at det til og med kan brukes til kidnapping, men det koster mye utvinne. Det er rikinger som har rd. Han kan utvinne om han hadde penger. Han selger og ser ikke at han forteller fremgangsmten til en som akter gjre det. Kidnappe. Han forteller politiet selgerhistorien, alt det kan brukes til. Han forteller ikke detaljene fr han fr hre at opplegget er brukt av kidnapper. Da blir han redd og forteller hva TH spurte om. Jeg tror RU er for liten her.

Skiftet han bilde p fb samme dag? Den er vanskelig synes jeg. For om han er involvert s er han vel neppe s dum at han publiserer det p fb. At ikke de andre kastet han ut kan jeg ikke skjnne. Han var jo farlig for dem.
Citera
2021-05-17, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Jeg legger merke til hvem som ikke har feiret grunnlovsdagen idag 🇳🇴

Hva i alle dager
Citera
2021-05-17, 22:21
Medlem
Hvem er politidrapsmannen i kretsen rundt RU?? Kan noen skrive noen initialer? xxyyzz.www??
Citera
2021-05-17, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Hvem er politidrapsmannen i kretsen rundt RU?? Kan noen skrive noen initialer? xxyyzz.www??
%*r# &!hrf*d

*o, *o og *d

Bare en teori med han, skal sies. Ingenting konkret. %*r# er hovedperson i denne saken

https://www.google.com/search?q=tore...e-gws-wiz-serp
========================
% = t
& = b
! = a
* = o
# = e
+ = i

Namnet maskat.

/Mod
Senast redigerad av Chantre 2023-08-15 kl. 18:35.
Citera
2021-05-17, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Ang denne siste sikkre samtale, 09.16.. Nr du er snnen til en av Norges aller rikeste, s trenger du vel ikke mase om lnna for f rd til feire Helloween Denne samtalen er bare svada, det er jeg sikker p.
Hvorfor skriver media om den da?

Enig med deg i at dette kan vre svada. Usikker hvordan.
Citera
2021-05-17, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hele badekarhistorien tyder p en sammensvergelse mellom far og snn. Forbausende hvor lite det diskuteres (pro et con) 🤔

Ogs logisk av TH bruke mest mulig interne folk versus bruke outsidere som kan sladre, som m flykte landet etc.

gi penger for mordet til VE, TEH og venner er relativt lett vs betale en forbrytergjeng fra Balkan. Denne politidrapsmannen i kretsen rundt RU kan vre innblandet. Interessant!
Konspirasjonsteorien TH/RU avlses av konspirasjonsteorien TH/TEH ?
Citera
2021-05-17, 23:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Det er helt klart en fin balansegang mellom folkeopplysning og uthenging.
Men i en alvorlig sak som dette, s er det vanskelig beskytte den siktede
nr sakens offentliggjring er ndvendig for etterforske. Det hadde
vrt umulig etterlyse en forsvunnet person uten navngi vedkommende.

Det er viktig ikke glemme at fornrmet i saken er AEH. Hvis det som
kommer fram under etterforskningen er viktig for finne ut hva som har
hendt henne, er det i offentlighetens interesse at man til en viss grad
gir innsyn i saksgangen.

I tillegg har tross alt siktede i denne saken en mulighet til forsvare seg, i motsetning til AEH.

Hun er etter alt dmme drept, og det finne ut hva som har hendt henne veier tyngst.

Det synes jeg var et fint svar. Det er AE som har forsvunnet i lse luften og ingen skjnner hvordan. Det er hun som har blitt skadet, lidt noen grufulle minutter og timer da hun skjnte hva som skulle skje. Ikke har hun blitt funnet, hun kan til og med ha blitt opplst til ingenting. Hun har ikke ftt sin grav. Det er begtt en stor urett mot henne. For finne henne vrenger politiet alt de kan komme p. Og en eller annen plass m det ha blitt gjort en feil.
Citera
2021-05-18, 00:14
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mattagg
Jeg synes det er mer enn flaks at hun tas ut nr alle veier er tomme. Ingen ute til observere noe. Da funderer jeg p om noen passet p. Og at ingen har lagt merke til noen bil kan vre at de bruker make bil til TH. Og muligens en sjfr med parykk som ligneg TH sitt hr. Den bilen ser naboene hver dag. Den passerer lett.

Tenk heller motsatt. En helt vanlig formiddag eller ettermiddag i et litt dsig boligomrde.
Det kunne vrt hvilken som helst dag. En bil kjrer inn til S4 og parkerer. Etter en stund
starter den opp og kjrer ut igjen. Det er s hverdagslig at ingen legger merke til det.

Folk er s opptatt med sitt eget, at de som regel ikke legger merke til det som skjer rundt dem.

Jeg mener nr sagt hvem som helst kunne tatt seg til S4 i bil den dagen uten at noen
ville sett noe rart i det.

Det fokuseres naturligvis p bilene som ble sett p gangveien, siden dette er en "uvanlig" rute.
Den eneste hensikten jeg kan tenke meg for ta gangveien, mtte vre hvis man ved gjre
det, kunne unng vanlige trafikkamera som ville gjort bilen og evt. nummerskiltet gjenkjennelig.

Brske sa jo det relativt tidlig i etterforskningen, at de regnet med det fantes veier for
komme seg ut av Lrenskog uten bli fanget opp p kamera. Hvis man klarer det, s har
man plutselig gjort politiets oppgave mye strre.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in