2021-05-24, 15:50
Medlem
Nyhedderne har alts net netforumet Reddit, med 3 millioner krypto nerds, der er aktive. https://www.reddit.com/r/CryptoCurre...to_help_solve/
Citera
2021-05-24, 15:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Det kan ogs bety at de ikke har til hensikt holde henne i live.

Kverke AEH og legge igjen et brev kan du gjre alene.
Kidnappe henne og holde henne i live krever veldig mye mer resurser og flere involverte, AEH vil ogs bli et vitne.

Ja, jeg tenkte mer p hvis de virkelig var ute etter alle millionene, s kunne det lnne seg for dem ikke drepe henne med en gang for eventuelt ha noe livsbevis forhandle med.
Citera
2021-05-24, 15:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Jeg tr ikke gjette noe srlig i retning medhjelpere osv.

For meg ser det n aller mest sannsynlig ut at TH har satt opp kryptorigget selv. Prvd seg litt frem. Og endt opp med trusselbrev p papir osv. Alt for mange detaljer her. Til at det skulle vre proffe kidnappere som str bak. Min mening da.

Kan hende det er dash-kontoen som til slutt avslrte GM.

Tror du han har klart stjele identiteten til noen, opprette krypto tre steder osv.? Jeg tror ikke han har kompetanse til det.
Citera
2021-05-24, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mephistofiles
Nyhedderne har alts net netforumet Reddit, med 3 millioner krypto nerds, der er aktive. https://www.reddit.com/r/CryptoCurre...to_help_solve/

Nettopp, det er en slik effekt vi trenger. Og om n ogs dusren ble justert til finne en lsning p saken, og ikke bare for finne AEH, tror jeg saken er lst p ei uke eller to.

Pluss at politiet slipper det de kan av informasjon selvsagt.
Senast redigerad av Kva 2021-05-24 kl. 16:02.
Citera
2021-05-24, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Se bekreftelsen fra Svartediket.
Jeg fant frem

1. https://btc.blockbook.api.phore.io/block/680669
2. https://www.rapidtables.com/convert/...-to-ascii.html
3. https://www.gulesider.no/45233034/personer
Citera
2021-05-24, 16:00
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idasma
Tror du han har klart stjele identiteten til noen,

Tenker du p "srlendingen", s var den allerede stjlet og til salgs p DW.

Citat:
opprette krypto tre steder osv.? Jeg tror ikke han har kompetanse til det.

Det skal ikke mye til for opprette en kryptokonto. Med andre ord skal det heller ikke s mye
til for opprette tre forskjellige. Kan TH kle p seg, pusse tennene, kjre bil og tjene 1,7
milliarder, kan han nok klare dette ogs.
Senast redigerad av Svartediket 2021-05-24 kl. 16:05.
Citera
2021-05-24, 16:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket

Det skal ikke mye til for opprette en kryptokonto. Med andre ord skal det heller ikke s mye
til for opprette tre forskjellige. Kan TH kle p seg, pusse tennene, kjre bil og tjene 1,7
milliarder, kan han nok dette ogs.
Ja, er det ikke slik at personen som har satt opp krypto stjal passet til srlendingen for opprette kontoer? Mener det kom frem i den nye VG artiklene idag at det var noe med et pass ogs?
Jeg vet ikke hvordan TH skulle ftt tak i dette p egen hnd..
Citera
2021-05-24, 16:04
Medlem
Citat:

Ja, hvis han som er siktet som kryptomannen har lrt han opp s er det jo mulig..

Ser bare ikke for meg at han har gjort alt selv.. + fjernet henne.
Citera
2021-05-24, 16:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kva
Nettopp, det er en slik effekt vi trenger. Og om n ogs dusren ble justert til finne en lsning p saken, og ikke bare for finne AEH, tror jeg saken er lst p ei uke eller to.

Pluss at politiet slipper det de kan av informasjon selvsagt.

Ja, den dusr forstr man ikke, hvorfor ikke kommer... En afklaring m vre lige s vigtig for familien, som at finde frem til, hvor AE er.
Senast redigerad av rlk73 2021-05-24 kl. 16:08.
Citera
2021-05-24, 16:05
Medlem
Citat:

Dette blir for dumt. Jeg kjenner flere som er i samme aldersgruppe, selv etter flere r med smarttelefon s ringer de ofte etter hjelp for "bruke internett til finne et telefonnummer". Det er veldig mange eldre mennesker som har vanskeligheter for bli vant med moderne verkty, og kanskje spesielt internett og data. Og de som er mest hplse vil ikke engang prve, og dermed lrer de det aldri.
Citera
2021-05-24, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rlk73
Ja, den dusr forstr man ikke, hvorfor ikke kommer - en afklaring m vre lige s vigtigt for familien, som at finde frem til hvor AE er.

Det er sant, har de lsningen finner de nok ogs AEH.
Citera
2021-05-24, 16:08
Medlem
Citat:
Jeg er usikker. Men som han sier, kryptoeksperten R*gstad - dette ser komplisert ut, men
informasjon om hvordan utfre dette har vrt tilgjengelig p nett. Man m bare vite hva
man leter etter.

Men med passordet ANNE, s vet vi n med rimelig sikkerhet at disse kontoene ble opprettet
kun med ett ml for ye.

Jeg tenker fremdeles at sporene peker mot TH eller kretsen rundt - TEH; GHH, VE...
Overhode ikke. Kun krypto kretsen rundt RU
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in