2021-07-02, 17:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Lip*est*d sin jobb som forsvarer i Bre*vik-saken blir for peantter regne i forhold til det SH m hndtere her. Jeg begynner skjnne hvorfor politiet trenger lang tid p dette.

Her tror jeg du er inne p noe vesentlig.

En slags Jo$ef Fr!tzl som holder barna i en konomisk kjeller.
Citera
2021-07-02, 18:17
Medlem
Monsens avatar
Citat:
Det kan vel kanskje tenkes at de er en smule avstumpet etter faktisk
ha blitt oppdratt av og levd sammen med en slik far gjennom hele livet.

Jeg merker selv at jeg etter bare ha hrt bruddstykker av informasjon
som er klausulert (det har ikke kommet ut p nett, og jeg kommer aldri
i livet til gjengi det her), blir fysisk uvel og nedbrutt. Jeg vet ikke engang
om det fins juridisk kompetanse i Norge til hndtere dette i en evt. rettssak.

Lip*est*d sin jobb som forsvarer i Bre*vik-saken blir for peantter regne
i forhold til det SH m hndtere her. Jeg begynner skjnne hvorfor politiet
trenger lang tid p dette. Om det kommer til en tiltale, blir det tiltalen fra
he***te. Uten presedens i norsk rettshistorie, tr jeg pst
.

Jeg skjnner godt at mange av de mer informerte brukerne fra tidligere i
denne trden har sluttet poste. Det blir rett og slett for mye for vanlige
folk forholde seg til.

Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen
Her tror jeg du er inne p noe vesentlig.

En slags Jo$ef Fr!tzl som holder barna i en konomisk kjeller.

"konomisk kjeller" er faktisk et godt uttrykk. Det unormale er normalt for en som aldri har opplevd annet ...?
Citera
2021-07-02, 18:25
Medlem
Citat:

he***te. Uten presedens i norsk rettshistorie, tr jeg pst.

folk forholde seg til.

Ja, om TH er s brutal som det kan virke som er det ikke rart om barna fr skader.

Litt av en jobb forsvare. Og enig om tidsperspektiv.

Hva mener du med det siste? Fr ikke tak i det. At man m vre litt avstumpet for flge diskusjonen? (Spr i vennlig tone, fordi jeg lurer :-) )
Citera
2021-07-02, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rableverk
Er det noen som kritiserer? Det er en vesentlig forskjell p "jobben" det to gjr. Den ene bidrar til vekst og drift, den andre er kun en utgift. Om TH har vrt smart, kunne han skrive av evt sponsormidler til hestedatteren, men han er trolig nok for rlig til trikse med regnskapet sitt. Dog skal det sies at hestene til datteren ikke har vrt i millionklassen, men selv om man ikke kan leve av premiepengene, s er det frst og fremt avl man tjener penger p om man investerer i hest. Men det kan heller ikke se ut som det har vrt formlet i dette tilfellet heller, kun en kostbar hobby. Mannen hennes, er jo daglig leder p et hestesenter/stall, s de fr sikkert noen frynsegoder, som besparer den snille og gavmilde pappaen med noen kroner pr r.

Ja, n skrev jeg kritiserer i hermetegn, fordi det er litt i grenseland. Det brukes ord som underlig at hun osv. Det er en mte s tvil om og peke p HHB2 sin mestringsmekanisme jeg mener er litt undvendig.

Som jeg siterte Gina33 p: Det er underlig at en datter kan vre s til stede i hverdagen at hun kan delta i slike hestestevner hvis det ikke er et levebrd da.

Mitt svar til Gina33 var uavhengig av hvem som betaler/eier hestene. Mer som en kommentar til det menneskelige.

Er noen i gang med frame HHB2 n?
Citera
2021-07-02, 19:03
Medlem
Citat:

he***te. Uten presedens i norsk rettshistorie, tr jeg pst.

folk forholde seg til.

"Lip*est*d sin jobb som forsvarer i Bre*vik-saken blir for peantter regne
i forhold til det SH m hndtere her. "

Minner om at fascisten drepte 77 mennesker, hvorav 33 av de var under 18r.
Citera
2021-07-02, 19:21
Medlem
rableverks avatar
https://www.nrk.no/norge/politiet-si...ken-1.15560512

Intet nytt fra stfronten alts. NRK publiserte akkurat en oppdatering uten noe nytt.
Citera
2021-07-02, 19:27
Medlem
rableverks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karamellis
Ja, n skrev jeg kritiserer i hermetegn, fordi det er litt i grenseland. Det brukes ord som underlig at hun osv. Det er en mte s tvil om og peke p HHB2 sin mestringsmekanisme jeg mener er litt undvendig.

Som jeg siterte Gina33 p: Det er underlig at en datter kan vre s til stede i hverdagen at hun kan delta i slike hestestevner hvis det ikke er et levebrd da.

Mitt svar til Gina33 var uavhengig av hvem som betaler/eier hestene. Mer som en kommentar til det menneskelige.

Er noen i gang med frame HHB2 n?

Ikke min villeste fantasi frame noen. Konstaterer bare at hestesport er dyrt. Fikk flelsen at noen bagatelliserte kostnadene rundt dette tidligere.
Citera
2021-07-02, 19:35
Medlem
Citat:
Ikke min villeste fantasi frame noen. Konstaterer bare at hestesport er dyrt. Fikk flelsen at noen bagatelliserte kostnadene rundt dette tidligere.

Ikke dyrere enn at hvermansen kan drive med det.
Senast redigerad av Bondevik 2021-07-02 kl. 19:46.
Citera
2021-07-02, 19:51
Medlem
Citat:

Intet nytt fra stfronten alts. NRK publiserte akkurat en oppdatering uten noe nytt.

Str at de fokuserer p kryptosporet. Teknologi for spore Dash PrivateSend-transaksjoner finnes jo n, det fantes ikke sommeren fr kidnappingen. Kan vre politiet allerede har lst dette n og jobber seg et eller flere steg nrmere n.
Citera
2021-07-02, 20:18
Medlem
rableverks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ulvnxohr
Str at de fokuserer p kryptosporet. Teknologi for spore Dash PrivateSend-transaksjoner finnes jo n, det fantes ikke sommeren fr kidnappingen. Kan vre politiet allerede har lst dette n og jobber seg et eller flere steg nrmere n.

Hper det, men det ville vrt merkelig la kidnappere/drapsmenn g fritt rundt hvis politiet hadde lst saken, kun for bygge en sterkere sak mot hen/de som er mistenkt. Det er mange ting politiet lyver om i denne saken til media og offentligheten for vrig.

F.eks denne etterlysningen av TEH fra kl 13:14 den dagen RU ble arrestert og bare timer fr faren ble lslatt. De var s ivrige p f kontroll p ham den dagen at man skulle ringe 112 (kun hvis liv og helse er i fare), men sier samtidig at personen ikke anses som farlig for offentligheten.

https://twitter.com/politietost/stat...16958050193414

Dette er rett ved TEH sin bopel, alder, signalement stemmer. Men nr politiet blir konfrontert med at dette skulle vre TEH s pstr de at det ikke er han. Akkurat det er bde muffens og muffins p en gang. Hvorfor var det s viktig for politiet f kontroll p TEH denne dagen?
Citera
2021-07-02, 21:14
Medlem
Citat:

Bra oppsumering av NRK. Ogs jeg tror kryptosporet nrmere bestemt Monero sporet er den beste veien g for finn GM og derigjennom AEH.
Citera
2021-07-02, 22:06
Medlem
Citat:
Hper det, men det ville vrt merkelig la kidnappere/drapsmenn g fritt rundt hvis politiet hadde lst saken, kun for bygge en sterkere sak mot hen/de som er mistenkt. Det er mange ting politiet lyver om i denne saken til media og offentligheten for vrig.

F.eks denne etterlysningen av TEH fra kl 13:14 den dagen RU ble arrestert og bare timer fr faren ble lslatt. De var s ivrige p f kontroll p ham den dagen at man skulle ringe 112 (kun hvis liv og helse er i fare), men sier samtidig at personen ikke anses som farlig for offentligheten.

https://twitter.com/politietost/stat...16958050193414

Dette er rett ved TEH sin bopel, alder, signalement stemmer. Men nr politiet blir konfrontert med at dette skulle vre TEH s pstr de at det ikke er han. Akkurat det er bde muffens og muffins p en gang. Hvorfor var det s viktig for politiet f kontroll p TEH denne dagen?

Hvordan vet du at det var TEH som var etterlyst?

Edit: dette er teksten i etterlysningstweeten 8.mai 2020;
Citat:
Politiet i st p Twitter etterlyser for 50minutter siden: Lrenskog, Skrer/Rolvsrud. Vi leter etter en mann i omrdet. Beskrivelse ca 35 r, lys i huden, barbert p hodet, mrk bl genser og lyse bukser. Ber publikum ringe 112 dersom personen observeres. Personen anses ikke som farlig for allmennheten.
Senast redigerad av Karamellis 2021-07-02 kl. 22:11. Anledning: Limer inn omtalte Tweet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in