2022-05-09, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thapimp90
Har fulgt denne trden i lang tid,vil bare si jeg tviler sterkt p at ru er involvert.Jeg veit hvem fyren er vi har hatt felles venner tidligere.Om noe s trur jeg noen rundt han har snappet om info benyttet seg av det.

Operasjon Frank beviste at RU var villig til vre med p kriminalitet.
Citera
2022-05-09, 02:08
Medlem
Citat:
Har fulgt denne trden i lang tid,vil bare si jeg tviler sterkt p at ru er involvert.Jeg veit hvem fyren er vi har hatt felles venner tidligere.Om noe s trur jeg noen rundt han har snappet om info benyttet seg av det.

Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er ogs interessant at Bunnpris butikken p Grnland ligger like ved T-Banestasjonen.

Citat:
Veldig mange kjenner til denne bunnpris butikken.Er en av veldig f(eneste?)dgnpne butikker,pleide ihvertfall vre det for ett par r siden.

Citat:
Operasjon Frank beviste at RU var villig til vre med p kriminalitet.
Hvordan?Trur han var blinda av muligheten til tjene noen kroner framfor gjre koblinga med at summen var den samme som th betalte. er stor forskjell p eventuell konomisk krim sammenlignet med kidnapping drap.Stol p meg,ru er ingen drapsmann.
Citera
2022-05-09, 02:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alsagio
Horst snakker om kriminelle som bor/bodde i omrdet rundt butikken, og da har vi jo DT som bodde 100 meter unna i flge en bruker her...men hvorfor gjre dette i nabolaget.

hater alle disse forkortelsene, hvem er DT?
Citera
2022-05-09, 03:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gina33
hater alle disse forkortelsene, hvem er DT?
Dvid toska.
Citera
2022-05-09, 03:23
Medlem
Citat:
Hvordan?Trur han var blinda av muligheten til tjene noen kroner framfor gjre koblinga med at summen var den samme som th betalte. er stor forskjell p eventuell konomisk krim sammenlignet med kidnapping drap.Stol p meg,ru er ingen drapsmann.
Hvorfor innrmte han ikke til politiet at han mtte TH i oktober? Det ser drlig ut
Citera
2022-05-09, 03:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Hvorfor innrmte han ikke til politiet at han mtte TH i oktober? Det ser drlig ut

Den var bra

Og s fortsetter man veil ikke ha flere mten med TH da han hadde takket nei etter mte nr. 2? Rart akkurat det.
Senast redigerad av Braskamin58 2022-05-09 kl. 03:48.
Citera
2022-05-09, 03:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Braskamin58
teh??
var ikke det vennen til ru. Den uslepne diamanten iflg teh.
Citera
2022-05-09, 04:01
Medlem
Citat:
Kompanjongen til RU frekventerte i 2018 et kulturhus p Grnland like i nrheten av Bunnpris butikken.

https://vartoslo.no/brugata-eirik-sa...lturhus/184011
han er en skummel type nevnt p forumet tidligere
Citera
2022-05-09, 10:01
Medlem
Svartedikets avatar
Citat:

RU er kanskje ikke drapsmann, men slik det ser ut har han hjulpet og tilrettelagt
for det som mest sannsynlig er overlagt drap, kanskje i den tro at han medvirket
til - som det heter i siktelsen - "grov frihetsbervelse", som har en strafferamme
p 10 r.
Citera
2022-05-09, 11:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Dvid toska.

Han kan dere bare glemme, han er ikke aktuell i denne saken.
Citera
2022-05-09, 11:10
Medlem
Citat:
Kompanjongen til RU frekventerte i 2018 et kulturhus p Grnland like i nrheten av Bunnpris butikken.

https://vartoslo.no/brugata-eirik-sa...lturhus/184011

Og hvem av herrene i artikkelen er den nevnte kompanjongen?
Citera
2022-05-09, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mephistofiles
Og hvem av herrene i artikkelen er den nevnte kompanjongen?

Etternavnet begynner p Z
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in