2022-08-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skaanseth
Hper vi en dag fr innsyn i alle de e-mailene som TH har sendt.
Den ene av dem var p 8 sider.
Ja, det er mye fantasi n om dagen. Historier uten noe rot til virkeligheten. Verre en filosofi.
En voldelig person med personlighetsforstyrrelser som ofte har vrt innom Sloraveien 4 og som vil se at TH lider mest mulig. Mye forskjellige folk som har blitt beskyldt. Svogeren, og tilogmed elektrikern.

Dette er vel likt i begge leire. Har man stor tro p at TH er uskyldig, selv om han er siktet, s vil man selvflgelig trekke inn ekssvoger, elektriker, fiskere, folk i naboblokka, de som jobbet p huset (alternativt deres kontaktnett), alarmselgeren, kryptomannen og hans kontaktnett, folk i rd BMW observert i s, uidentifiserte Futurummenn, en hvilken som helst kvinne, snnen med rusproblemer, Fru Hagen selv med et motiv om bare stikke av fra idyllen hun levde i, Fru Hagen lurt av en eller annen p nettet eller av en hun trodde ville henne godt osv osv.

De som baserer seg p at TH er skyldig, fordi han er siktet eller av andre grunner vil trekke inn VE, GHH, hotellsjefen, ett av barna, alle barna, svigersnnen, losjen, advokater, kollegaer, en avdd ett eller annet, noen i skytegruppe p Lrenskog av den litt ville sorten, regnskapsdama osvosv.

Jeg har enn tilgode se wienerbrdsspisern, THs bror eller andre ssken, skytelpern og medeier i Futurum bli spekulert i. Men n skal det sies at jeg har ikke lest hele trden.
Senast redigerad av Kokadu 2022-08-04 kl. 16:28. Anledning: Tillegg
Citera
2022-08-04, 16:23
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Havhest
Dersom barnlene stikker i politihundens snute, d stakk de nok ikke mindre i GMs snute, hvis det er i et slikt terreng kroppen ble gjemt.

Bruker armene til dytte unna greinene. Blir en uoverkommelig oppgave finne henne, uansett grantrr, bjrk eller furu. Da er de avhengig av spesifikke tips.
Citera
2022-08-04, 16:24
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lorentsen
Fant du ut om TT mener VE er innblandet eller ikke?

Nei, skulle jeg finne det ut?
Citera
2022-08-04, 16:27
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvem er TT? Mener du eventuelt de som er overbevist om at TH er uskyldig?
Jeg har ikke sett at noen her har skrevet noe de siste mnedene om at de er overbevist om at TH er uskyldig. Mange holder flere hypoteser pne ja, men det er noe helt annet.

Du mener at TH kanskje kan vre skyldig?
Citera
2022-08-04, 16:29
Medlem
Citat:
Du mener at TH kanskje kan vre skyldig?
Jeg utelukker ikke muligheten for at TH kan vre skyldig.
Ingen av oss vet om han er uskyldig eller skyldig.
Citera
2022-08-04, 16:34
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kokadu
Dette er vel likt i begge leire. Har man stor tro p at TH er uskyldig, selv om han er siktet, s vil man selvflgelig trekke inn ekssvoger, elektriker, fiskere, folk i naboblokka, de som jobbet p huset (alternativt deres kontaktnett), alarmselgeren, kryptomannen og hans kontaktnett, folk i rd BMW observert i s, uidentifiserte Futurummenn, en hvilken som helst kvinne, snnen med rusproblemer, Fru Hagen selv med et motiv om bare stikke av fra idyllen hun levde i, Fru Hagen lurt av en eller annen p nettet eller av en hun trodde ville henne godt osv osv.

De som baserer seg p at TH er skyldig, fordi han er siktet eller av andre grunner vil trekke inn VE, GHH, hotellsjefen, ett av barna, alle barna, svigersnnen, losjen, advokater, kollegaer, en avdd ett eller annet, noen i skytegruppe p Lrenskog av den litt ville sorten, regnskapsdama osvosv.

Jeg har enn tilgode se wienerbrdsspisern, THs bror eller andre ssken, skytelpern og medeier i Futurum bli spekulert i. Men n skal det sies at jeg har ikke lest hele trden.

Wienerbrdspiser`n
Ja, nei, vet ikke hvilken rolle det skulle vre.
Da har jeg mer tro p THs bror, Sverre. Men ser forelpig ingen tegn til noe slikt.

Men ang TT s er det tvilsomt at de gr rundt tror at han er uskyldig.
Antakelig bestr de av en fin miks av familie, innleide, og psykopatbedrede kvinner.
Citera
2022-08-04, 16:37
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Jeg utelukker ikke muligheten for at TH kan vre skyldig.
Ingen av oss vet om han er uskyldig eller skyldig.

Okei, hvordan mener du isfall at et slikt senario kunne ha foregtt?
P hvilken mte kan han vre skyldig?
Citera
2022-08-04, 16:46
Medlem
Citat:
Okei, hvordan mener du isfall at et slikt senario kunne ha foregtt?
P hvilken mte kan han vre skyldig?
Fetad: Hvis TH hadde et samarbeid om forbrytelsen med GM som var i huset og utfrte forbrytelsen p samme tid som TH var p Futurum feks.
Citera
2022-08-04, 16:48
Medlem
Citat:
Wienerbrdspiser`n
Ja, nei, vet ikke hvilken rolle det skulle vre.
Da har jeg mer tro p THs bror, Sverre. Men ser forelpig ingen tegn til noe slikt.

Antakelig bestr de av en fin miks av familie, innleide, og psykopatbedrede kvinner.

Ja THs bror har vist seg vre ei kruttnne. Wienerbrdspisern lojal og nr TH og har kanskje kun alibi nr han spiser wienerbrd.

Poenget var mer at vi alle spekulerer i forhold til hvilken side vi har valgt i skyldsprsmlet.

Vi fr se hvem som har prikka inn flest rett nr tiltalene kommer. Ser ikke bort fra at en av de vil by p en overraskelse. En person som ikke har hatt s mye fokus p dette forumet i forhold til medvirkning. Eller ikke noe fokus i det hele tatt.
Senast redigerad av Kokadu 2022-08-04 kl. 17:02. Anledning: Tillegg
Citera
2022-08-04, 16:55
Medlem
Citat:
Bruker armene til dytte unna greinene. Blir en uoverkommelig oppgave finne henne, uansett grantrr, bjrk eller furu. Da er de avhengig av spesifikke tips.
Det m da vre vanskeligere passere et slik kratt med en dd kropp, enn det det er for en hund og herre med to armer. Det m jo du ogs forst.
Noen kratt er umulig passere, selv for folk med 10 armer, men for en hund derimot finnes det hp, men det forstr du antageligvis ikke.
Citera
2022-08-04, 17:06
Avstngd
Skaanseths avatar
Citat:
Fetad: Hvis TH hadde et samarbeid om forbrytelsen med GM som var i huset og utfrte forbrytelsen p samme tid som TH var p Futurum feks.

Okei, s TH som bestiller av drap, er ikke utenkelig iflge deg.
Citera
2022-08-04, 17:14
Medlem
Citat:

Hvis du faktisk tror TT finnes, vil jeg anbefale deg ta en tur til fastlegen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in