2022-10-08, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Kryptohjelp er mest sannsynlig, ikke drap. Hvilken ukjent satser p drap innerst i blindvei med kamera og naboer p alle kanter. Gm mtte vite at kamera var utkoblet og med nrmeste naboer p jobb og ferie.

Det er lite innsyn p eindommen pluss denne skogsstien fra baksiden. Egentlig ganske ypperlig lay out for en kidnapping (desverre).
Citera
2022-10-08, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
https://www.hadeland.no/tv2-mener-po...s/5-21-1043846
Oppdaget de feilen ved lese denne trden?
Samme journalist er oppfrt i bde artikkelen i Oa og i Hadeland.
Citera
2022-10-08, 13:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman

Kommer ikke fra Holdens tidlige beskjed til almenheten: Det er ikke som dere tror!

Det "sitatet" ditt er feil og misvisende:

" Jeg str fortsatt fast med min oppfatning tidligere at jeg synes det er et srdeles magert grunnlag. Det er noe helt annet enn det dere tror anklagen bygger p, sier Holden til pressen utenfor rettsbygningen."

Holden hevdet at anklagen var bygget p spinkle beviser, ikke at saken dreier seg om noe helt annet.
Citera
2022-10-08, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Det er lite innsyn p eindommen pluss denne skogsstien fra baksiden. Egentlig ganske ypperlig lay out for en kidnapping (desverre).

Og dermed er det lettere utfre den perfekte bortfringen som blir vanskelig for noen eller noen f mennesker se. Naboene ble spurt om de hadde sett noe denne dagen og svaret var: - nei, jeg har ikke sett noe. Det kunne vrt s enkelt.
Citera
2022-10-08, 14:54
Medlem
Men hvordan tok GM seg inn i huset?
Hadde GM nkkel til huset eller ringte GM p dren og AE pnet dren?
Hadde AE eventuelt ute med valpen (kanskje i hagen) til en eventuelt fast tid p morgenen feks en stund etter kl 9.16 og GM tvang seg inn i huset fr AE rakk lse dren etter ha vrt ute?
Fetad: Slik kan det vel ha foregtt?

Flere har blitt overfalt p vei hjem idet de var i ferd med lse seg inn i sitt eget hus.

Fra en annen sak, der GM ringte p dren og BO pnet dren:
"Cirka klokken 22 hadde det ringt p dren i eneboligen p Nordstrand. Fornrmede gikk ut og spurte om det var noe hun kunne hjelpe med. Da spratt det opp en person som gikk rett mot fornrmede, tok tak i skulderen hennes, dyttet henne hardt inn i huset og slengte henne i gulvet med full kraft "
https://www.nettavisen.no/nyheter/kv...-95-3424071065

Nkkelen som var forsvunnet: Nkkelen kan GM ha tatt fra AE etter ha overfalt AE.

Det er vel ikke opplyst noe om at den nkkelen som til tider ble oppbevart i garasjen var i garasjen p morgenen p forsvinningsdagen? AE kan vel ha hatt nkkelen inne i huset p morgenen, klar til bruk
Senast redigerad av z-z-z 2022-10-08 kl. 15:17.
Citera
2022-10-08, 14:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen

" Jeg str fortsatt fast med min oppfatning tidligere at jeg synes det er et srdeles magert grunnlag. Det er noe helt annet enn det dere tror anklagen bygger p, sier Holden til pressen utenfor rettsbygningen."

Holden hevdet at anklagen var bygget p spinkle beviser, ikke at saken dreier seg om noe helt annet.

Du m ikke bli for ivrig i din iver etter snakke nedsettende om Hagen. Hvem i alle dager har sagt at saken skal gjelde noe annet? Poenget var at Holdens kommentar gjaldt grunnlaget for nettopp fengslingen. Kanskje han antydet at det var fint lite politiet satt p fr de sendte beredskapstroppen i aksjon.
Citera
2022-10-08, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FlashBaronen

Og etter det forsvant Holden mer eller mindre sporlst fra rampelyset. Ingen serise utspill for fjerne siktelsen mot TH, og ingen konkrete uttalelser og teorier om hva han tror kan ha skjedd med AE😳 Politiet derimot jobber taktfast videre mot mlet, og samler mysommelig sammen bevis og indisier om konedrapet, kryptorigget, medhjelpere og hvor AE er blitt dumpet. De bedreviterne som mener at
etterforskningen er mislykket s langt tar grundig feil. All re til politiet, saken vil bli lst👍✌️😎
Citera
2022-10-08, 15:17
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
https://no.pssinvest.com/

Denne nettsiden har ingenting med selskapet til den siktede gjre.

Det at han velger selskapsnavn som er meget like troverdige og internasjonale selskaper er jo fordi han er en bedrager. Lurer folk til investere cash i selskaper de tror er etablerte internasjonale selskaper.
Citera
2022-10-08, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Denne nettsiden har ingenting med selskapet til den siktede gjre.

Det at han velger selskapsnavn som er meget like troverdige og internasjonale selskaper er jo fordi han er en bedrager. Lurer folk til investere cash i selskaper de tror er etablerte internasjonale selskaper.

Hva mener du med at nettsiden ikke har noe med selskapet gjre?
Citera
2022-10-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Troverdig
...saken vil bli lst👍✌️😎
Ja, og politiet vil kanskje gremme seg over at de ikke etterforsket s-sporet bedre for lang tid siden, og de vil kanskje gremme seg over at de ikke etterforsket og etterlyste brysk fisker med telelinse + bil med steuropeiske skilt.
Senast redigerad av z-z-z 2022-10-08 kl. 15:37.
Citera
2022-10-08, 15:23
Medlem
first.springs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Hva mener du med at nettsiden ikke har noe med selskapet gjre?

Ikke noe med selskapet til den siktede gjre.

Han etablerer norske selskaper med samme navn som utenlandske selskaper som driver med krypto og investeringer. Dette er det eldste svindlertrikset i boka.
Citera
2022-10-08, 15:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av first.spring
Ikke noe med selskapet til den siktede gjre.

Han etablerer norske selskaper med samme navn som utenlandske selskaper som driver med krypto og investeringer. Dette er det eldste svindlertrikset i boka.

Jeg skjnner at du har et stort behov for gjre deg viktig i trden her.

Men gr du inn p nettsiden en gang til og klikker p Facebook-ikonet s kommer du til deres Facebook-side og voila, websiden tilhrer faktisk selskapet til siktede.

Du farer med mye sludder i trden her.

https://no.pssinvest.com/

https://www.facebook.com/pssinvest/
Senast redigerad av Formann 2022-10-08 kl. 15:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in