2023-02-25, 23:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LH07
Skuddsikker vest tar man med i "krigen" s helt uforberedt kan han ikke vrt for at noen skyter tilbake. Skremme eller true en som kan vre bevpnet er tankelst og viser et kriminelt forsett. Bra han er godt gift. Hun m ha forutsett flgene ved inngelsen av ekteskapet og da hun valgte f barn med denne mannen. Kastet regelrett barna inn i et kriminelt syndikat med overlegg. Dmmekraften er til ta og fle p. Luksusforbruk uten skattbar inntekt kan ikke ei dame i en slik posisjon oversett. Kjrlighet gjr ikke s blind dessverre.

I vrt samfunn skal det vre slik at dersom du har sonet din straff, s skal du vre et fullverdig medlem av samfunnet igjen. P alle mter.

Og det er ingen som kan se inn i fremtiden. Heller ikke TWL.

Og heller ikke vi. N sier MWLs advokat at det vil bli pberopt ndverge for skytingen p parkeringsplassen. En slags utvidet og strekt og tyd ndverge. Og at MWL beklager skytingen.

Tilsynelatende har MWL funnet seg til rette i samfunnet, etter en problematisk ungdomstid.

Vi m la politiet og retten gjre sin jobb. S fr vi se.
Citera
2023-02-25, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kornblomst
Hvis jeg har forsttt det riktig, s er iden at TH har brukt enten TN eller PAS, som "mellommann" til MWL, eller eventuelt selv har henvendt seg direkte MWL.

MWL skal s ha bestilt kryptorigget fra PSS, eller eventuelt oppskriften til kryptorigget.

Hvis PSS har sttt for selve kryptorigget, s burde kanskje politiet ha funnet spor p datautstyret hans, de fant iallfall passet til OHG p en pc som ble disponert av PSS.

kan vre inne p noe her. PSS har jeg ikke tro p har hatt noe rolle, men noen i hans krets, med litt mere kjtt p beinet.

Men, hvem sendte tor mail til polisen og Holden? Hvem eier kontoen som mottok de 10 mill..
Citera
2023-02-25, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
kan vre inne p noe her. PSS har jeg ikke tro p har hatt noe rolle, men noen i hans krets, med litt mere kjtt p beinet.

Men, hvem sendte tor mail til polisen og Holden? Hvem eier kontoen som mottok de 10 mill..

Jeg tror det er Tom Hagen selv. Som sendte tor mail. Og som eier Monero-kontoen som mottok ca 1 million Euro, eller Monero tilsvarende ca 13 millioner NOK.

Jeg kan ikke tenke meg at Tom Hagen vil betale noen noe som helst, for tjenester han meget vel kan utfre eller gjre selv.

Pstanden om at Hagen er "teknologisk tilbakestende" synes vre overspilt. Jeg tror ikke p det.
Citera
2023-02-25, 23:56
Medlem
Bare fantasi at MWL har noe med dette gjre.
Citera
2023-02-26, 00:00
Medlem
Citat:
Tilsynelatende har MWL funnet seg til rette i samfunnet, etter en problematisk ungdomstid.

Vi m la politiet og retten gjre sin jobb. S fr vi se.

I hvilken verden lever du egentlig?
Citera
2023-02-26, 00:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Bare fantasi at MWL har noe med dette gjre.
Og de koblingene som noen har funnet ut at finnes mellom de nevnte personene trenger ikke bety noe for denne saken og ingen av de trenger vre involvert.
Om man plukker ut noen helt andre personer s finner man kanskje tilsvarende koblinger mellom de personene uten at det heller trenger bety noe for denne saken og ingen av de trenger vre involvert.
Citera
2023-02-26, 00:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Og de koblingene som noen har funnet ut at finnes mellom de nevnte personene trenger ikke bety noe for denne saken og ingen av de trenger vre involvert.
Om man plukker ut noen helt andre personer s finner man kanskje tilsvarende koblinger mellom de personene uten at det heller trenger bety noe for denne saken og ingen av de trenger vre involvert.

Hvorfor blande inn mest mulig folk for bli kvitt kona liksom, det er s ulogisk som det kan f blitt.
Citera
2023-02-26, 00:18
Medlem
.
Citera
2023-02-26, 00:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Coysman
I hvilken verden lever du egentlig?

I det aller minste, s m uskyldspresumpsjonen f komme MWL til gode, og det i minst samme grad, som Tom Hagen nyter godt av den.

MWL er s langt vi vet ikke mistenkt for grov mishandling og drap av sin kone. Den aller usleste forbrytelsen som tenkes kan. g ls p en forsvarsls kvinne.

Forsvarsadvokater har en vanskelig oppgave i utgangspunktet. Noen ganger en ubehagelig oppgave. Jeg har mer tillit til at Storrvik gjr et godt og samfunnsnyttig arbeide.

Enn den jobben Holden gjr for Hagen. Det er bare vemmelig. Det strider mot alminnelig rettsflelse. At Hagen har ftt g fri s lenge.
Citera
2023-02-26, 00:23
Medlem
Citat:
Pstanden om at Hagen er "teknologisk tilbakestende" synes vre overspilt. Jeg tror ikke p det.

Det tror ikke jeg heller p. Men dersom det er han, s M noen ha bisttt han, enten med det ene eller det andre. Han m minimum ha EN hjelper. Han har alibi. Og er det snn at noen andre kjrte bilen, s er dette den ene hjelperen.
Citera
2023-02-26, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
.

PSS passer bedre inn enn MWL, og grunnen til at jeg sier det er at MWL har barn som har en bestemor og han vet hva en bestemor betyr i et barns liv. PSS er vel importert og har ingen barn og jeg kan ikke tenke meg at bestemor har noen plass i hans liv s lenge hun ikke bor i norge.
Citera
2023-02-26, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
...Sklart kan alt vre tilfeldig...
Det trenger ikke vre tilfeldig. Det kan vre en utspekulert GM som har srget for at passkopien havnet i hendene p noen som GM nsket at politiet skulle mistenke.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in