2019-08-15, 20:08
Moderator
Schlesiens avatar
31 färska inlägg sammanfogade

Utgången felstavad rubrik:
En svensk skådespelare åtalas för hets mot folkrupp

/ Moderator
Citera
2019-10-05, 13:12
Avstängd
Assault12s avatar
Har den gode Inde gått under jorden?
Citera
2019-10-05, 13:15
Citat:
Ursprungligen postat av Assault12
Har den gode Inde gått under jorden?

Nej? Dagliga antisemitiska rants på facebook i hans eget namn.
Citera
2019-10-05, 13:22
Avstängd
Assault12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Nej? Dagliga antisemitiska rants på facebook i hans eget namn.

Ok, jag har inte Facebook. Har han lagt ner Twitter?
Citera
2019-12-13, 14:00
Medlem
CMBes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Jag gillar Inde. Men att han var bipolär/deprimerad och har alkoholproblem var ju kännt långt innan han började tala sanning om juden. Även skallskadan han fick när han hoppade ut från ett fönster.

Precis. Säga vad man vill om Inde - som jag absolut uppfattar som en god, snäll och väldigt talangfull människa - men har han tyvärr en del grejer i sin ryggsäck, om man ska uttrycka det försiktigt.
Citera
2020-01-31, 01:16
Medlem
Doktordonkas avatar
Jag gillar mycket av det Jonas Inde har gjort. Men när jag följde honom på Twitter ett tag så förstod jag att han verkade inte må helt bra, det var ständigt en gränslös grälsjuka och många hårda ord. Vet inte om det var han själv som stängde ner kontot eller om han blev avstängd. Funderade lite på vad han gör just nu, hittade flashbacktråden.

Det jag kan säga är att när man söker så postar han ganska mycket saker på facebook. Och väldigt mycket är extrema tokigheter, om geooengeneering (en foliehatts-teori, bland de knäppare) och fortfarande en hel del om högerextrema tokigheter.

Hoppas han kan komma tillbaka och göra bra saker igen.
Citera
2020-01-31, 01:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Jag gillar mycket av det Jonas Inde har gjort. Men när jag följde honom på Twitter ett tag så förstod jag att han verkade inte må helt bra, det var ständigt en gränslös grälsjuka och många hårda ord. Vet inte om det var han själv som stängde ner kontot eller om han blev avstängd. Funderade lite på vad han gör just nu, hittade flashbacktråden.

Det jag kan säga är att när man söker så postar han ganska mycket saker på facebook. Och väldigt mycket är extrema tokigheter, om geooengeneering (en foliehatts-teori, bland de knäppare) och fortfarande en hel del om högerextrema tokigheter.

Hoppas han kan komma tillbaka och göra bra saker igen.

Han har ny instagram nu. Helt bananas.

Lite gulligt när en komikerkollega tillslut kommenterade:
"Jag vet inte varför du gör det- men tack för att du taggar mig i så många bilder med riktigt snaskiga pattar" följt av två hjärtan. En uppenbart empatisk person alltså, Albin Olsson heter den komikern.

De flesta blir ju annars rädda av hans eviga härjande och blockar honom. Men det är ju inte svårt se han numer är helt väck. Tror han skadade hjärnan av sitt fall efter han dykt ut genom ett fönster psykotisk typ 2003. Han fick ju ett rejält slag mot skallen då dessvärre. Bara tragiskt.
Senast redigerad av Ajara 2020-01-31 kl. 02:08.
Citera
2020-01-31, 01:36
Medlem
Doktordonkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Han har ny instagram nu. Helt banans.
Låter som äkta Inde!

Nä. Man behöver nog inte vara psykolog för att fatta att han har en massa inre eldar som brinner och som gör att han söker sig till det extrema eller grälsjuka. Twittererfarenheten gjorde en nästan lite chockad först, pallade inte med såna enorma mängder av grälmuckande och hat.
Sedan var det ju massor med folk som var tacksamma också...det gick ungefär...nä fan jag har tråkigt idag ska vi peta lite på Inde för att se om han kommer med några roliga utspel? Och som att trycka på en knapp så gjorde han det...så tacksamt.

Undrar om han var lika grälsjuk medan de höll på med Killinggänget?

Och den där vurmen för NMR, nja nä, alltså, det handlar bara om hans egen svartsyn på sig själv och livet i allmänhet skulle jag tro. Han tröttnade på allt och då är liksom bara NMR kvar, för alltid retar det nån...

Tror inte jag pallar kolla in hans nya instagram. En titt på hans facebook räckte, det var mycket tokigheter där, men framför allt konspirationsteorier av konstiga slag, totalt förvirrat utan förankring till nått. Han borde testa zenmeditation eller åka på sånt där scilent retreat och titta in i en vägg en vecka. Tror han skulle behöva det mer än någon annan.
Citera
2020-01-31, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Doktordonka
Låter som äkta Inde!

Nä. Man behöver nog inte vara psykolog för att fatta att han har en massa inre eldar som brinner och som gör att han söker sig till det extrema eller grälsjuka. Twittererfarenheten gjorde en nästan lite chockad först, pallade inte med såna enorma mängder av grälmuckande och hat.
Sedan var det ju massor med folk som var tacksamma också...det gick ungefär...nä fan jag har tråkigt idag ska vi peta lite på Inde för att se om han kommer med några roliga utspel? Och som att trycka på en knapp så gjorde han det...så tacksamt.

Undrar om han var lika grälsjuk medan de höll på med Killinggänget?

Och den där vurmen för NMR, nja nä, alltså, det handlar bara om hans egen svartsyn på sig själv och livet i allmänhet skulle jag tro. Han tröttnade på allt och då är liksom bara NMR kvar, för alltid retar det nån...

Tror inte jag pallar kolla in hans nya instagram. En titt på hans facebook räckte, det var mycket tokigheter där, men framför allt konspirationsteorier av konstiga slag, totalt förvirrat utan förankring till nått. Han borde testa zenmeditation eller åka på sånt där scilent retreat och titta in i en vägg en vecka. Tror han skulle behöva det mer än någon annan.

Jag misstänker han kan ha fått den hjärnskadan som rugbyspelare kan få efter för mycket våld mot skallen, vilket kan göra dem personlighetsförändrade. Jag tror han var helt annorlunda förut, J R*eborg har ju uttryckt sorg över hur det blivit med honom i inslag om Killinggänget.
Senast redigerad av Ajara 2020-01-31 kl. 01:48.
Citera
2020-01-31, 11:12
Medlem
langaocbs avatar
Om någon har följt komiketn Owen Benjamins "descent into madness" så är den nära Jonas.
Typ Trumpsupporter och hat mot SJWs till plattjordare som tror på varenda konspirationsteori på typ 2 år.
Han har blivit värre sen denna gjordes.
https://youtu.be/2-AUQwoisoI
Senast redigerad av langaocb 2020-01-31 kl. 11:15.
Citera
2020-01-31, 22:34
Citat:
Ursprungligen postat av Ajara
Han har ny instagram nu. Helt bananas.

Lite gulligt när en komikerkollega tillslut kommenterade:
"Jag vet inte varför du gör det- men tack för att du taggar mig i så många bilder med riktigt snaskiga pattar" följt av två hjärtan. En uppenbart empatisk person alltså, Albin Olsson heter den komikern.

De flesta blir ju annars rädda av hans eviga härjande och blockar honom. Men det är ju inte svårt se han numer är helt väck. Tror han skadade hjärnan av sitt fall efter han dykt ut genom ett fönster psykotisk typ 2003. Han fick ju ett rejält slag mot skallen då dessvärre. Bara tragiskt.

Vad heter instagramkontot?
Citera
2020-01-31, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av farfar
Vad heter instagramkontot?

whitejewsmatter

Som i "dingdingding"alltså.

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera