Citat:
Ursprungligen postat av
Ajara
Han har ny instagram nu. Helt banans.
Låter som äkta Inde!
Nä. Man behöver nog inte vara psykolog för att fatta att han har en massa inre eldar som brinner och som gör att han söker sig till det extrema eller grälsjuka. Twittererfarenheten gjorde en nästan lite chockad först, pallade inte med såna enorma mängder av grälmuckande och hat.
Sedan var det ju massor med folk som var tacksamma också...det gick ungefär...nä fan jag har tråkigt idag ska vi peta lite på Inde för att se om han kommer med några roliga utspel? Och som att trycka på en knapp så gjorde han det...så tacksamt.
Undrar om han var lika grälsjuk medan de höll på med Killinggänget?
Och den där vurmen för NMR, nja nä, alltså, det handlar bara om hans egen svartsyn på sig själv och livet i allmänhet skulle jag tro. Han tröttnade på allt och då är liksom bara NMR kvar, för alltid retar det nån...
Tror inte jag pallar kolla in hans nya instagram. En titt på hans facebook räckte, det var mycket tokigheter där, men framför allt konspirationsteorier av konstiga slag, totalt förvirrat utan förankring till nått. Han borde testa zenmeditation eller åka på sånt där scilent retreat och titta in i en vägg en vecka. Tror han skulle behöva det mer än någon annan.