Citat:
Ursprungligen postat av
zBr9
Och om du inte varit en spermagurglande liten råtta hade du så klart redan vetat att Jonas Inde varit ko-ko bra mycket längre än sen han hoppade ut genom ett fönster, bland annat för att han hade en skithemsk uppväxt och varit alkis hela sitt vuxna liv.
Men visst, förstår att det är jobbigt att inse att din idol bara är en bitter antisemit som en gång var framgångsrik komiker nu för tiden och behöver hitta på olika ursäkter för honom, så jag låter dig fortsätta intala dig själv det
Hörru grabben, har man inte ens koll på biologi på lågstadienivå kanske man ska vara lite mer ödmjuk?
Visste du förresten att hjärnan är kopplad till kroppens alla psykiska och fysiska funktioner?
Att en skada på hjärnan kan se helt olika ut beroende på var den sitter?
Det är inget försvar att ta upp Indes hjärnskada utan mer ett konstaterande att det var det som blev droppen, och även om han inte är min idol så tycker jag man kan ha ett uns mer förståelse för hans tragiska livsöde, än för de som faktiskt haft ett liv utan elände och hjärnskador men som ändå blir på samma nivå som honom.