Citat:
Det r inte rimligt verhuvudtaget med AAS till kvinnor. Det r bara sinnessjuk liberalism som uppmuntrar sdan degeneration. Det r ungefr som att mn ska brja knapra en massa strogen. Som sagt, stt henne p en SARMs kur eller ngot, om hon verkligen inte kan lta bli steroiderna. Kvinnor r dessutom betydligt knsligare mot testosteron/AAS n vad mn r, och Anavar r ju ett DHT-derivat, s risken finns att hon kommer brja tappa hret snart, och f en massa kroppsbehring osv. Det sgs ju att Anavar r rtt mild med bieffekterna, men all AAS r viriliserande i ngon utstrckning, medan viriliseringen frn SARMs r lngt lgre (typ 90:1 osv, medan AAS ligger p runt 1:1 ratio).Hej!
Haha, jag fr vl kalla min fru rtt obrydd kring vissa saker, helt klart! Men jag vet att hon har lst p en del nu, och hennes kollega verkar villig att komma med tips, ven om testosteron var i hrdaste laget. S nu verkar det bli en resa p Anavar 5mg/dag till en brjan, det verkar ju totalt sett vara klart mindre risk med n testosteron. Drmed inte sagt ingen risk! Nu har frugan kpt PT-tillfllen, 1 gng per vecka under 6 mnader p ett lite redigare gym i stan, och vill trna serist 4 ggr/veckan med sin kollega, skta kosten bttre.
Jag vill egentligen bara sga KR! Jag lska muskulsa kvinnokroppar, men en del av det jag har lst och feedbacken jag ftt hr p flashback gr att jag vill frga igen, r det rimligt med Anavar 5mg, kanske hjning till 10mg, till en kvinna som trnat ganska serist under knappt tre r och nu vill gra "satsningen" mer ptaglig? Och som redan avsljat s pratar vi ju om ngon som r ganska open-minded mot tillskott...
Med vnlig hlsning,
Haha, jag fr vl kalla min fru rtt obrydd kring vissa saker, helt klart! Men jag vet att hon har lst p en del nu, och hennes kollega verkar villig att komma med tips, ven om testosteron var i hrdaste laget. S nu verkar det bli en resa p Anavar 5mg/dag till en brjan, det verkar ju totalt sett vara klart mindre risk med n testosteron. Drmed inte sagt ingen risk! Nu har frugan kpt PT-tillfllen, 1 gng per vecka under 6 mnader p ett lite redigare gym i stan, och vill trna serist 4 ggr/veckan med sin kollega, skta kosten bttre.
Jag vill egentligen bara sga KR! Jag lska muskulsa kvinnokroppar, men en del av det jag har lst och feedbacken jag ftt hr p flashback gr att jag vill frga igen, r det rimligt med Anavar 5mg, kanske hjning till 10mg, till en kvinna som trnat ganska serist under knappt tre r och nu vill gra "satsningen" mer ptaglig? Och som redan avsljat s pratar vi ju om ngon som r ganska open-minded mot tillskott...
Med vnlig hlsning,
Sedan fr man vl sga att frutsatt att du inte trollar, s r det lite homovarning p dig som diggar muskulsa kvinnokroppar. Okej lite muskler med lagom fettprocent p tjejerna r vl rtt sexigt, men det r inget kvinnor behver anabola steroider till. Dlig smak r dock totalt mainstream, s det finns ju en trkig sannolikhet hr att bde du och frugan r p riktigt.