• 4
  • 5
2019-01-27, 01:33
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingofPrescott
Hej!

Haha, jag fr vl kalla min fru rtt obrydd kring vissa saker, helt klart! Men jag vet att hon har lst p en del nu, och hennes kollega verkar villig att komma med tips, ven om testosteron var i hrdaste laget. S nu verkar det bli en resa p Anavar 5mg/dag till en brjan, det verkar ju totalt sett vara klart mindre risk med n testosteron. Drmed inte sagt ingen risk! Nu har frugan kpt PT-tillfllen, 1 gng per vecka under 6 mnader p ett lite redigare gym i stan, och vill trna serist 4 ggr/veckan med sin kollega, skta kosten bttre.

Jag vill egentligen bara sga KR! Jag lska muskulsa kvinnokroppar, men en del av det jag har lst och feedbacken jag ftt hr p flashback gr att jag vill frga igen, r det rimligt med Anavar 5mg, kanske hjning till 10mg, till en kvinna som trnat ganska serist under knappt tre r och nu vill gra "satsningen" mer ptaglig? Och som redan avsljat s pratar vi ju om ngon som r ganska open-minded mot tillskott...

Med vnlig hlsning,
Det r inte rimligt verhuvudtaget med AAS till kvinnor. Det r bara sinnessjuk liberalism som uppmuntrar sdan degeneration. Det r ungefr som att mn ska brja knapra en massa strogen. Som sagt, stt henne p en SARMs kur eller ngot, om hon verkligen inte kan lta bli steroiderna. Kvinnor r dessutom betydligt knsligare mot testosteron/AAS n vad mn r, och Anavar r ju ett DHT-derivat, s risken finns att hon kommer brja tappa hret snart, och f en massa kroppsbehring osv. Det sgs ju att Anavar r rtt mild med bieffekterna, men all AAS r viriliserande i ngon utstrckning, medan viriliseringen frn SARMs r lngt lgre (typ 90:1 osv, medan AAS ligger p runt 1:1 ratio).

Sedan fr man vl sga att frutsatt att du inte trollar, s r det lite homovarning p dig som diggar muskulsa kvinnokroppar. Okej lite muskler med lagom fettprocent p tjejerna r vl rtt sexigt, men det r inget kvinnor behver anabola steroider till. Dlig smak r dock totalt mainstream, s det finns ju en trkig sannolikhet hr att bde du och frugan r p riktigt.
Citera
2019-01-27, 02:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Det r inte rimligt verhuvudtaget med AAS till kvinnor. Det r bara sinnessjuk liberalism som uppmuntrar sdan degeneration. Det r ungefr som att mn ska brja knapra en massa strogen. Som sagt, stt henne p en SARMs kur eller ngot, om hon verkligen inte kan lta bli steroiderna. Kvinnor r dessutom betydligt knsligare mot testosteron/AAS n vad mn r, och Anavar r ju ett DHT-derivat, s risken finns att hon kommer brja tappa hret snart, och f en massa kroppsbehring osv. Det sgs ju att Anavar r rtt mild med bieffekterna, men all AAS r viriliserande i ngon utstrckning, medan viriliseringen frn SARMs r lngt lgre (typ 90:1 osv, medan AAS ligger p runt 1:1 ratio).
Detta r ju inte helt korrekt, all AAS ligger inte runt 1:1 ratio. Anavar ligger p ungefr 13-26:1. Huruvida det r ett DHT derivat sger inte srskilt mycket om ration, Proviron r ocks ett DHT-derivat men har i princip motsatt effekt. Men det r sant att SARMs r bttre fr kvinnor, dock r de ju inte lika potenta.
Citera
2019-01-28, 05:12
Medlem
80kgProteins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Loafee
Det r mer n ett antal p denna brda som inte informerat sin bttre hlft att de kurar, av anledningen att de inte r helt skra p hur partnern kommer reagera.

En frsiktig brukare av AAS hller det hellre fr sig sjlv.

Teaterfrhllande, oskra, n, det r ju drfr man kurar i frsta hand nd.

Klart man mste vara frsiktig, hur ska man annars kunna kalla sig fr Natural bodybuilder p instagram🤣
Citera
2019-01-29, 02:21
Medlem
kashats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KingofPrescott
Hej!

Debut p flashback, jag kanske har en liten omvnd frga, men stller den hr eftersom jag har frsttt att det finns mycket kunskap hr p FB.

Min fru har sedan ett par r lngsamt men skert fattat tycke fr gymtrning, mycket tack vare en kvinnlig kollega, och det har givit resultat, man ser lite muskler hr och dr, hon har ftt bort en del fett och r i vad jag skulle sga rtt god form. Jag skulle sannolikt vnda mig om efter henne p stan, men det sger kanske inte er andra s mkt eftersom ni inte vet om min smak, hehe.

Men till sak, och jag hller mig s kort jag kan hr, tnkte jag, men det r inte min starka sida, tyvrr. Jag mrkte fr ngra veckor sedan att hon brjade f lite mer finnar n hon brukar ha p ryggen, var liksom lite kladdigare/oljigare i huden utan att ha smort in sig och jag tyckte ffa att axelmusklerna hade ftt sig en rtt snabb skjuts upp i storlek. Inget av detta ngot som man var fr sig skulle reagera srskilt hrt p, men

Till detta, och det kom som nstan ver en natt, gick hon frn att vara rtt bra, alldagligt helt ok i sngen till en smllkt hynda som vcker mig p natten bara fr att f knulla, och gr det p ett heeelt annat stt n vanligt. Kr hrt, dominerar, orkar fortstta nstan direkt efter att hon kommit, pumpar vidare, kan komma igen. Allt stor skillnad frn frr. Rtt plstligt. Och ger inviter p dagarna som hon mkt sllan gjort tidigare. Inget dligt i det hr, iofs!

Piggare, gladare, mer ork p dagarna. Ktare. Mer vltrnad HESARE. STRRE KLITTAden har helt klart blivit strre, absolut inte enorm, men vuxit har den ocks.

De dr tv senare grejerna i VERSALER, tillsammans med det vriga fick mig att frga om hon tar ngot lite tyngre tror jag att jag frgade. Hon blev lite paff, undrade varfr jag frgade det, och jag angav i princip det jag skrivit ovan. Inte bara dliga grejer, men efter att jag lst att man kan f rstpverkan och klitorisfrstoring av doping, s knde jag helt enkelt att jag ville frga.

Och det visade sig att hon blivit tipsad av en kollega och trningskompis, som r betydligt mer vltrnad, att ta en 8 veckors kur med Testosteron. Hon svarade utan att tveka, och utan att skmmas. Med sprutor. Hej och h, tnkte jag! Jag tycker ju att det r roligare n p lnge att ligga med frun nu, hon r gladare, full med energi, positiv och liksom igng p ett hrligt stt, ingen ilska eller aggression, och kuren r nu slut sedan en knapp vecka. Klart mer synliga muskler, det gillar jag, och jag ser hur hon sjlv njuter av att hennes muskler syns, hon gillar att visa dom, och ven det gillar jag.

Men HESHETEN. Och KLITORIS. Efter att kuren tydligen var slut typ precis nr jag frgade henne och hon berttade s har hesheten gtt tillbaka, ven klitoris har blivit mindre. Musklerna sitter kvar, och ktheten till viss del.

Menvad sger ni, kra professorer och kunniga. r det OK, det hr? Mnga saker r ju till det bttre, helt klart, och jag kan inte sga att jag kan klaga p ngot. Men jag hade verkligen inte vntat mig att frun skulle ta testosteronsprutor!!! Om det stannar vid strre muskler, piggare, gladare, och ktare, d hade jag inte frgat, tror jag. Men det kan ju komma annat som jag frsttt Hon hade planerat att ta nsta kur om ett par mnader, ska hon f gra det, bli strre, starkare, ktare och gladare, men med risker?

Med vnlig hlsning

Hes heten?
Ronnie Coleman r vl bra mycket strre, hur hes hr han?
Jag har tagit test och min rst har inte ndrats vht.
I dont know.
Ni MN som legat p test, har era rster ndrats?
r detta en kvinnofrga?..
Senast redigerad av kashat 2019-01-29 kl. 02:26.
Citera
2019-01-30, 21:31
Medlem
Jag fr mrkare rst under tren kur.

Ont, har ni pratat ngt om ny kur?
Citera
2019-02-03, 09:21
Medlem
Nja, ja, om det blir ngot s verkar det finnas sug att testa Anavar, med start p 5mg per dag. Det knns ju klart "bttre" och skrare n testosteron nr jag lser om det. Det som slr mig nr man lser om Anavar r att man nstan fr knslan att det ingr i kostcirkeln till var och varannan mer serist satsande fitnesskvinna, eller r det verdrivet?

Med vnlig hlsning,
Citera
2019-02-04, 03:22
Medlem
Slackoffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kashat
Hes heten?
Ronnie Coleman r vl bra mycket strre, hur hes hr han?
Jag har tagit test och min rst har inte ndrats vht.
I dont know.
Ni MN som legat p test, har era rster ndrats?
r detta en kvinnofrga?..
Ja det r en kvinnofrga.
Och det lter frjvligt.
Heshet r inte rtt ord tnk mlbrottet hos mn snarare.
Senast redigerad av Slackoff 2019-02-04 kl. 03:24.
Citera
  • 4
  • 5

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in