Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-12-12, 20:28
  #277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loveletter666
Smurfar menar du nog, men vad du menar att de ska tänkas hjälpa dig med i frågan står oklart. Det är väl inte ens i sagornas värld beskriver något om att de tar hand om inkräktare. Jesus Kristus däremot har all makt på jorden och i himmelen
Smurfarna kan väl hjälpa mig lika bra som Jesus Kristus eftersom båda är lika verkliga.
Citera
2023-12-12, 21:51
  #278
Avstängd
Loveletter666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snusjohan
Smurfarna kan väl hjälpa mig lika bra som Jesus Kristus eftersom båda är lika verkliga.
För dig det må vara en saga, och det med all rätt

För andra, en realitet
Citera
2023-12-12, 21:59
  #279
Medlem
L3nn4rts avatar
Har en egen Hesa Fredrik-knapp på bordet bredvid soffan.
Citera
2023-12-13, 00:13
  #280
Medlem
I mitt fall kan jag väl säga såhär, det är inte svårt att ta sig in i mitt hus men det kommer bli mkt besvärligt för den som tar sig in att ta sig ut med hälsan i behåll!
Citera
2023-12-13, 18:46
  #281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gwildor
Jag har väldigt svårt att tro att detta skulle hända mig, men jag måste erkänna att jag gått och funderat på att ha ett baseballträ nära till hands i sovrummet.. Just in case någon jävel skulle ta sig in här
Du kanske minns detta. Mannen som bröt sig in i flera villor med låsta dörrar nattetid oftast utan att stjäla något och som hade kniv med sig. Människor med störningar finns och bara för att det har varit lugnt i området är det ingen garanti. När man minst anar det! Tänker själv på att skaffa en teleskopbatong.
https://www.sydostran.se/solvesborg/...gast-1d36bed2/
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback