2019-09-24, 00:31
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Man får vara jävligt försiktig med att dra alltför djärva liknelser.
Men Hitler var en retoriskt naturbegåvning som trollband sina lyssnare. Han precis som Greta skrev sina tal själv, satt uppe natt och dag och finslipade.

Du bör nog själv vara jävligt försiktig med att uttala dig om vad Hitler hade och Greta har för sig på dagar och nätter.

Om Greta sitter uppe på dagar och nätter vet du ju inte ett skvatt om, ej heller om hon finslipar något egenhändigt skrivet, eller isåfall ägnar sig åt instuderande av förelagda texter samt tränar ansiktsuttryck och tonfall framför spegeln tillsammans med sin dramapedagog, eller hur?
2019-09-24, 00:31
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Klimatförnekande har inget med högerpolitik att göra. Har jag påstått. Utan att få vare sig kritik eller medhåll för det.
Det vore t.o.m. ett smart drag av Jimmie att anställa Greta. Och framför allt sluta mobba henne.

Mitt påstående bekräftats av en här på flashback som skriver:
"NMR har pratat en hel del om vårt materialistiska slit och släng samhälle. Småskalligt jordbruk/lantbruk och avskaffande utav storskalligt vilken dödar landsbyggden, användandet utav kemikalier och djur fullproppade med antibiotika."
Men ingen har brytt sig om det. Man har bara lyssnat till de invandrarfientliga inslagen."
Syntax error i hela nationella rörelsen, krig är fred typ.
Edit: De nationella är helt uppslukade utav arabiska lobbygrupper som envisas med hetskonsumtion och ohanterbara klimatflyktingvågor.
Tåget har gått för Jimmie och jag kan bara hålla med att han skulle sträckt ut handen till Greta, men istället visade han att dom oxh hans fårskock är bundna till
de gamla ordningarna.
Senast redigerad av Giant Squid 2019-09-24 kl. 00:39.
2019-09-24, 00:34
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Kanske du kan översätta?
2019-09-24, 00:40
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jof
Kanske du kan översätta?
Jag la till en liten edit i mina funderingar.
2019-09-24, 00:43
Medlem
NilssonApans avatar
Oj oj vad regissören Svante Thunberg och Greta har tragglat med detta manus till talet i FN. Resultatet blev strålande teatraliskt. Nästan lite inspirerat av flickan i filmen Exorsisten.
Main stream media svalde framförandet som äkta oro för den mänskliga påverkan på klimatet.
Greta har såklart en karriär inom teatern om världspolitiken skulle fallera.
2019-09-24, 00:45
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ElIzzard
Du bör nog själv vara jävligt försiktig med att uttala dig om vad Hitler hade och Greta har för sig på dagar och nätter.

Om Greta sitter uppe på dagar och nätter vet du ju inte ett skvatt om, ej heller om hon finslipar något egenhändigt skrivet, eller isåfall ägnar sig åt instuderande av förelagda texter samt tränar ansiktsuttryck och tonfall framför spegeln tillsammans med sin dramapedagog, eller hur?
Vad vet jag om Greta är uppe om nätterna.
Tror inte hon behöver det, inte heller 3 sekreterare som skriver. Hon är bättre än Hitler på att skriva tal.
Vem är hennes dramapedagog som tränar ansiktsuttyck med henne?
2019-09-24, 00:45
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Jag kollade på hennes tal nyss. Utan ljud. Obehagligt att se. Det barnet behöver psykiatrisk vård snarast.

Å andra sidan fanns det de som uppfattade Ernst-Hugo Järegård så när denne enormt skicklige skådespelare mästerligt gestaltade i sina rollprestationer.
2019-09-24, 00:47
Medlem
Jofs avatar
Citat:
Edit: De nationella är helt uppslukade utav arabiska lobbygrupper som envisas med hetskonsumtion och ohanterbara klimatflyktingvågor.
Tåget har gått för Jimmie och jag kan bara hålla med att han skulle sträckt ut handen till Greta, men istället visade han att dom oxh hans fårskock är bundna till
de gamla ordningarna.

Tiden ligger framför Jimmie. Snart kommer miljoner klimatflyktingar och knackar på Sveriges dörr. Om han inte aktar sig.
Och tar klimatkrisen på allvar - och skiter i att lägga energi på att mobba Greta et consortes. Vilket är enbart otaktiskt. Sett från SD-perspektiv.
Det borde hans följare också inse.
2019-09-24, 01:03
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NilssonApan
Oj oj vad regissören Svante Thunberg och Greta har tragglat med detta manus till talet i FN. Resultatet blev strålande teatraliskt. Nästan lite inspirerat av flickan i filmen Exorsisten.
Main stream media svalde framförandet som äkta oro för den mänskliga påverkan på klimatet.
Greta har såklart en karriär inom teatern om världspolitiken skulle fallera.

Du tror att allt var teater?

Hälften i denna tråd verkar tro att Greta bangat ur psykiskt. Andra hälften verkar tro att allt bara var teater. Vissa är osäkra och tror att bägge alternativen är fullt möjliga.
2019-09-24, 01:18
Bannlyst
Människan var ju helt hysterisk i talet idag.
2019-09-24, 01:31
Medlem
ElIzzards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av denxdam
Människan var ju helt hysterisk i talet idag.

Möjligen "malingering-by-proxy" (påtvingad simulering) ett tillstånd som tvingas på barn av vårdnadshavare för att väcka sympati och få ekonomiska eller andra fördelar, eller främja en politisk agenda och skapa publicitet runt sin egen person.
https://nyadagbladet.se/inrikes/fora...allstillstand/
2019-09-24, 02:43
Medlem
rex144s avatar
Tor ni att under överfarten till USA att nån besättningsmedlem fingerpullat Greta? De låg tätt intill varandra och i mörkret han händer vandra
Hon ser ut som en som onanerar väldigt mycket, kanske om hon fick vara naken med en kille så skulle hennes ångest minska? Nu tänker jag inte på penetration men kanske på 69, slick och sug.

Hennes tal var väldigt bra, det krävdes nånting extra och Greta klarade det med bravur, folk fick se äkta känslor , inte bara ett vanligt tal som man kunde förvänta sig.
Senast redigerad av rex144 2019-09-24 kl. 02:46.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in