Citat:
Ursprungligen postat av
välkommenti bup
Eller så kan det helt enkelt vara så att hennes "team" sa åt henne att det var dags för en bild och det blir en betydligt mer kraftfull bild om det ser ut som att hon "kämpar mot alla odds" istället för att hon ska synas i den miljön hon egentligen befinner sig i, vilket är i första-klass miljöer...
Man skulle kunna misstänka det, ja. I så fall är hennes rådgivare eller den som kommit på idén ganska korkade. För så jävla flott är det inte med första klass, och inte så mycket dyrare heller. Efter att ha seglat över Atlanten fram och tillbaka så unnar jag flickstackarn att få pösa i en rymlig tågfåtölj.
Antagligen är varenda steg hon tar, varenda tågresa, bussresa, lunch och middag betald av någon annan. Kanske av ett ressällskap som inte alls uppskattar att färdas så spartant som Greta. Det är nog många som vill sola sig i glansen av världens nya Mahatma D'Arc.
Jag tycker bara synd om 'na. Varenda jävla steg hon tar kommer att synas med lupp och mikroskop. Minsta lilla maträtt hon äter kommer att dissekeras, alla kontakter hon har med folk vars barndom kommer att vändas upp och ner, osv. Finns inte en människa idag som inte har nåt skelett i garderoben.
Jag skulle faktiskt vilja repetera The Donalds råd till henne, "Chilla, chilla...."