Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Eller som man ser i svaren efter mitt inlägg så bortförklaras det till höger och vänster utan källa på deras påståenden. Men det är ju greta sekten i ett nötskal.
Asså jag värnar miljö, men när man ser greta fanatikerna i tex denna tråden så blir man mörkrädd, inte fan ger dom något förtroende så man vill stödja greta. Nä greta hade nog klarat sig bättre utan fanatikerna.
Chilla lite. Greta-fanatikerna är största delen low-iq och unga. Medierna är köpta. De smarta som försöker bortförklara allt vad gäller Panik-Greta livnär sig av klimatmafian. De är beroende av att Greta-Sekten ska pågå så länge möjligt.
Själv kommer jag att få panik först när smarta människor utan agenda kommer att stå bakom Panik-Greta. Kommer inte att hända. Varför? FAKTA!
Citat:
Ursprungligen postat av
anthea
Jag har sagt det förr, om Greta hade försökt föra fram forskarnas åsikter i frågan och låtit dem sköta saken och hon bara agerat som en förenande kraft skulle allt ha varit så mycket bättre för miljöfrågorna.
Man skapade Panik-Greta för att få en ikon som man skulle se som en ledare, en ny jesus. Vem skulle lyssna på t.ex
Jennifer Morgan?. Dock är Panik-Greta så hjärntvättad och har ingen aning vad som egentligen pågår. Lyssnar bara på personerna omkring sig och de skyddar henne från utomstående och alla attacker och kritik.
Panik-Greta säger...lyssna på forskarna... OK nu har jag läst rapporten, och nu då??? Då blir det grus i maskineriet
Det bästa skulle vara att låta Panik-Greta förklara själv vad forskarna säger. Hon vet knappast något, men framställs som en expert! (t.ex utfrågningen i USA-kongressen).
Lite humor...Folk ville att hon skulle undervisa på ett universitet i England.