Citat:
Ursprungligen postat av
dufrianord
Greta Thunberg Mural i Dublin snabbt vandaliserad med "Soros Puppet X" skrivit över hennes arga ansikte.
https://www.rte.ie/news/2021/0303/12...hunberg-mural/
Hon tynar bort nu efter hon fyllde 18 år, precis som man kunde tro. Tappar ordentligt i popularitet efter vad som hände i Indien och jag tror hon är genomskådad nu. Tappar mycket i vikt också så hon skulle behöva ta det lugnt och gå i skolan istället för hålla på med lobbyarbete.
Aj aj, nu får trådens Greta-lovers brått att fördöma handlingen och skjuta budbäraren, dvs dig. Sånt rapporterar man inte ostraffat, vet hut pojkspoling!
Det är intressant att verkligheten nått fram till Greta och det blir allt mer synd om henne. Det borde hennes föräldrar tänkt på innan de skickade fram henne i rampljuset. Förr eller senare måste hon stå till svars för det hon säger och vara beredd på motargument och mothugg. Det funkar givetvis inte med ”jag är bara ett barn” hur länge som helst.
Om äckelgubben Soros gnisslar tänder är förstås bara en bonus. Det som hände i Indien var inte precis till hans fördel. Nu görs kopplingen dem emellan allt oftare. Om det finns någon har givetvis jag ingen aning om. Men att anklagelserna finns och hörs kan vara illa nog för både honom och det lilla ”barnet”.