Flashback bygger pepparkakshus!
2021-08-18, 13:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Blir nog lätt så att man skyller på något annat när orken tar slut. Hjälper det inte om hon tar tillskott av järn och B12 tabletter tex
Greta ville EJ ta animaliska järntabletter, som innehöll järn som kom från djur. Till slut hittade jag då åt henne istället en vegansk variant av järnmixturen Blutsaft. Då morrade Greta att hon ogärna tog flytande medicin och naturmedicin!
2021-08-18, 13:27
Medlem
En intressant kritisk dokumentär om Greta, från Kanada. Väl värd att se.

https://youtu.be/TTXdhTwO320
2021-08-18, 18:13
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rusellpeters
En intressant kritisk dokumentär om Greta, från Kanada. Väl värd att se.

https://youtu.be/TTXdhTwO320
En video som är ett år gammal? Jag försökte anteckna vad som sades. Ingmar Rentzhog a financial investor. To promote his company The facebook for environmentalists "We don't have time".

Han råkade gå förbi där när han skulle hämta barnen på förskolan, när Greta skolstrejkade. Vilken roll fick hon i företaget? Kan man ha ett företag som bara finns på Facebook? Ok, han är bra på att placera $$$ i alla fall.
Senast redigerad av afvongreve 2021-08-18 kl. 18:16.
2021-08-18, 19:30
Medlem
afvongreves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av afvongreve
En video som är ett år gammal? Jag försökte anteckna vad som sades. Ingmar Rentzhog a financial investor. To promote his company The facebook for environmentalists "We don't have time".

Han råkade gå förbi där när han skulle hämta barnen på förskolan, när Greta skolstrejkade. Vilken roll fick hon i företaget? Kan man ha ett företag som bara finns på Facebook? Ok, han är bra på att placera $$$ i alla fall.
No, actually he dropped off his son at kindergarten that morning.
2021-08-18, 19:50
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Visst. Och jag har inte rökt ett kilo weed, jag har en infektion i ögonen.
2021-08-18, 19:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Greta ville EJ ta animaliska järntabletter, som innehöll järn som kom från djur. Till slut hittade jag då åt henne istället en vegansk variant av järnmixturen Blutsaft. Då morrade Greta att hon ogärna tog flytande medicin och naturmedicin!
*
Senast redigerad av inspiratoeren 2021-08-18 kl. 19:55.
2021-08-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Med lite tur och tålamod, hoppas jag nu få Greta att på prov börja ta Blutsaft Vegan! Greta är envis men det är också jag!
2021-08-18, 19:55
Medlem
Citat:

Ett par km bort.

https://uvell.se/2018/12/11/pr-spinn...reta-thunberg/
2021-08-18, 20:14
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

Speciellt bra financial investor verkar han inte vara då WDHT gick 11 miljoner minus förra året och tillgångarna i bolaget är mindre än vad Greta brukar skänka bort.
Så gick det för honom.
2021-08-18, 20:30
Medlem
Love.Thy.Neighbors avatar
Stämmer det att Greta Thunbergs farfar hette Svante Arrenius och att han var med om att bilda Rasbiologiska institutet 1909?

Stämmer det att Agnes Wold (pandemiexpert) är barn till Svante Arrenius?
2021-08-18, 20:40
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor
Stämmer det att Greta Thunbergs farfar hette Svante Arrenius och att han var med om att bilda Rasbiologiska institutet 1909?

Om det är Gretas farfar vet jag inte, men jag vet att det är Wolds pappa.
2021-08-18, 20:42
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Love.Thy.Neighbor

Gretas farfar hette Olof Thunberg och gjorde rösten till Bamse samt Shere Khan i Djungelboken.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in