2022-09-16, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av inspiratoeren
Greta och jag har talat personligen med varandra om dialogtal.
Du kan väl passa på att förklara för henne att svenska folket har tröttnat på henne för länge sen.Inte ens dom unga har hon med sig.Någon så kallad Greta generation finns inte och har aldrig funnits.Det har vi fått bekräftat nu om inte annat.
2022-09-16, 16:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tindraninni
Du kan väl passa på att förklara för henne att svenska folket har tröttnat på henne för länge sen.Inte ens dom unga har hon med sig.Någon så kallad Greta generation finns inte och har aldrig funnits.Det har vi fått bekräftat nu om inte annat.
Hon hade med sig 4000 unga förra fredagen. Nästa fredag global strejk.
2022-09-16, 16:26
Medlem
Soterns avatar
Citat:
Vägra normalisera hat hot,lögner och fascism Vilka lögner?? Vilket hat?? och fascism????? Vägra normalisera det som nu händer i Sverige,men vad?????

Hon menar nog: Vägra normalisera det demokratiska valresultatet i Sverige.
2022-09-16, 16:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
Hon hade med sig 4000 unga förra fredagen. Nästa fredag global strejk.
Nej Enligt polisen på plats var det 2000.
2022-09-16, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sotern
Hon menar nog: Vägra normalisera det demokratiska valresultatet i Sverige.
Ja precis Skulle inte alls förvåna mig.
2022-09-16, 16:42
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Nej Enligt polisen på plats var det 2000.
Det var en uppskattning av en enskild polis. Media nämnde 4000. Det stämmer överens med min egen uppskattning.
2022-09-16, 16:54
Medlem
Citat:
Det var en uppskattning av en enskild polis. Media nämnde 4000. Det stämmer överens med min egen uppskattning.
Det var väl i Expressen det stod att poliserna uppskattade publiken till 2000 Det tror jag stämmer bättre
Vi får väl se hur många det blir på fredag .Nån större publik tror jag inte på.Det kommer väl gapstarar från vänstern iallafall Som är grymt besvikna på valet.
2022-09-16, 16:55
Medlem
Soterns avatar
Jag hittade Gretas originalmanus:

"Att stå upp för hat, hot, lögner och fascism är inte att polarisera. Vägra normalisera alla människors lika värde. Att stå upp mot dem som motarbetar det som händer nu i Sverige är inte att polarisera."
2022-09-16, 16:59
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Det var väl i Expressen det stod att poliserna uppskattade publiken till 2000 Det tror jag stämmer bättre
Vi får väl se hur många det blir på fredag .Nån större publik tror jag inte på.Det kommer väl gapstarar från vänstern iallafall Som är grymt besvikna på valet.
Vilka "poliser" skulle det ha vart. Kling & Klang? Har expressen ringt receptionen och frågat? Väldigt grumlig journalistik, inte ens säkert att de frågat någon övht,. Att det var fler än 2000 kan de flesta räkna ut genom bildmaterial. Så det är bara för dig och bita i kudden igen.
Självklart kan nog den globala demon på fredag ökas på utav de 80% som inte röstade på SD.
2022-09-16, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av akutaccent
Jag hoppas du trollar för det där är en spelfilm som kom ut 2018 och handlar inte på något vis om Greta Thunberg. Eller är du så korkad på riktigt?

Här har vi filmen om Greta.

https://www.imdb.com/title/tt10394738/

En intressant notis står att läsa på betygsfördelningen:

Därför har den nu stadiga 7.7 på IMDb.

Jag ville inte generera flera tryck - inte från mitt ip nummer! Och det glädjer mig att filmen Greta från vad sa du 2018 - haha den kan behöva uppmärksamhet - Varför är en Greta sämre än en annan Greta!
Senast redigerad av Whistlehead 2022-09-16 kl. 17:19.
2022-09-16, 17:18
Medlem
Citat:
Vilka "poliser" skulle det ha vart. Kling & Klang? Har expressen ringt receptionen och frågat? Väldigt grumlig journalistik, inte ens säkert att de frågat någon övht,. Att det var fler än 2000 kan de flesta räkna ut genom bildmaterial. Så det är bara för dig och bita i kudden igen.
Självklart kan nog den globala demon på fredag ökas på utav de 80% som inte röstade på SD.
Det var väl vana poliser på plats fattar du väl och jag tror mer på dom och på Expressen Så ta och bit i täcket,se upp med tandproteserna bara. Självklart kommer det inte många nästa fredag heller.Inte fasen ökas det på utav dom som inte röstade på SD. Det blir väl några från vänsterpacket.Folket har tröttnat på Gretas gap och skrik.
2022-09-16, 19:23
Avstängd
FindAways avatar
Citat:

Ja jävligt dumt att fråga polisen då du finns som i stort sett vet allt om alla.
Hu trivs ni i syföreningen flitiga fingrar?

Har du hört nå`n som har sett n´åt? Eller sett n`ån som har hört n`åt?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in