Citat:
Ursprungligen postat av
AcchiaHe
Jeez, fyra meningar och tre utropstecken.
Kan det vara så att Greta har blockerat dig för att du försökte tvinga på henne dina åsikter? Tyvärr uppfattas utropstecken som skrik och i förlängningen antydan till tvång. Aspergare (t.ex. Greta) kan ofta vara rätt så känsliga på hur man kommunicerar med dem. Om du inte är medveten om det så är det inte mycket att göra åt det annat än blockera.
Problem med DM kan även bero på inkompatibla datasystem inkl att vissa nätverk har vissa begränsningar. Detta glömde du att nämna.
Eftersom Greta och jag hela tiden har kunnat kommunicera med varandra via DM på Instagram, har jag inte brytt mig om att det inte har fungerat för oss med DM på Twitter.
Eftersom Greta med några få undantag för mycket länge sedan alltid varit vänlig och trevlig mot mig när vi setts, tror jag inte på någon blockering från hennes sida. Andra kan dock ha varit i farten. Det är fler än Greta själv, som är admins på hennes konton på sociala medier.
Får dock vara mera försiktig med utropstecken till Greta, det är helt sant att hon är en mycket högkänslig, utpräglat överbegåvad aspietjej.