Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2023-01-03, 03:41
Medlem
Gnomegirls avatar
Det här klippet borde väl passa här i Gretatråden? https://youtu.be/mZpiNLxgNF4

Sänd klippet vidare till hennes sekt.

MVH/Gnomegirl.
2023-01-03, 10:31
Medlem
synthboegs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 25cm-slak
När kommer dagen kommer då en journalist ännu en gång sticker upp en mikrofon i ansiktet på henne.

-Ha ha! Tänk att ni på detdär med klimatet! Och att jag skänkt bort alla pengar? Era gåvor loosers!

Så hoppar hon in i, och åker iväg i sin nya röda Ferrari.

Kontot skall ha sitt!
2023-01-03, 12:35
Medlem
Giant Squids avatar
Grattis Greta 20 år idag!
Systembolaget nästa.
2023-01-03, 14:47
Medlem
wwrs avatar
Grattis Greta! Tack för att du krossade astrologin för gott. (Kyle Rittenhouse är född samma år och dag som Greta )
2023-01-03, 15:21
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Grattis Greta! Tack för att du krossade astrologin för gott. (Kyle Rittenhouse är född samma år och dag som Greta :
J.R.R Tolkien är ett annat 3 januaribarn som kan vara spännande för er som tror på västerländsk modern astrologi..
2023-01-03, 15:25
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Giant Squid
J.R.R Tolkien är ett annat 3 januaribarn som kan vara spännande för er som tror på västerländsk modern astrologi..
Jag brukar inte kommentera andra postare. Men du pådyvlar ständigt andra skribenter åsikter som de inte framfört. Jag skulle tro detta kan ha bidragit till att Greta-tråden avfolkats (förutom nu under helgerna).
Senast redigerad av wwr 2023-01-03 kl. 15:28.
2023-01-03, 15:29
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:
Jag brukar inte kommentera andra postare. Men du pådyvlar ständigt andra skribenter åsikter som de inte framfört. Jag skulle tro detta kan ha bidragit till att Greta-tråden avfolkats.
Tog du åt dig? Har du kollat Gretas horoskop i kvällspressen?
Avfolkningen beror nog på att vissa skribenter typ kört samma inlägg i, ja vad blir det nu? 4 år oj vad tiden går.
Men nu gläjds vi åt Greta och är nyfikna på hur hon firar detta.

Senast redigerad av Giant Squid 2023-01-03 kl. 15:35.
2023-01-03, 18:35
Medlem
Citat:
Jag brukar inte kommentera andra postare. Men du pådyvlar ständigt andra skribenter åsikter som de inte framfört. Jag skulle tro detta kan ha bidragit till att Greta-tråden avfolkats (förutom nu under helgerna).
Själv blev jag (på oklar grund) utnämnd till stort fan av Meat Loaf. (Bläckfisken tycks stundtals tro att det är en tråd om popartister och inte om greta™.)

Frågan är nu hur greta™ skall återfå rampljuset? Den här filuren Andrew Tate blev tydligen häktad en månad och rumänsk polis dementerar att pizzakartongerna avslöjade honom, så den kolan blir svår att suga mer på. Dessutom var hennes pubertala kommentar med penisreferens något som endast de mest devota beundrarna tyckte var "genialt". Och kopplingen till 1.cuz är nog inget som greta™ vill bli påmind om. Så vad skall hon hitta på för att få förnyad uppmärksamhet? Klanka på regeringen? Nej, det gör redan alla andra från vänstern. Protestera mot att Cementa får fortsätta bryta kalk i Slite? Protestera mot den pågående vargjakten kanske? Vad skall hon ta sig till?
2023-01-03, 18:40
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Osynlige.Mannen
Själv blev jag (på oklar grund) utnämnd till stort fan av Meat Loaf. (Bläckfisken tycks stundtals tro att det är en tråd om popartister och inte om greta™.)

Frågan är nu hur greta™ skall återfå rampljuset? Den här filuren Andrew Tate blev tydligen häktad en månad och rumänsk polis dementerar att pizzakartongerna avslöjade honom, så den kolan blir svår att suga mer på. Dessutom var hennes pubertala kommentar med penisreferens något som endast de mest devota beundrarna tyckte var "genialt". Och kopplingen till 1.cuz är nog inget som greta™ vill bli påmind om. Så vad skall hon hitta på för att få förnyad uppmärksamhet? Klanka på regeringen? Nej, det gör redan alla andra från vänstern. Protestera mot att Cementa får fortsätta bryta kalk i Slite? Protestera mot den pågående vargjakten kanske? Vad skall hon ta sig till?
Så här skriver en av västvärldens 4-5 största tidningar som annars tillhör de bättre
Citat:
Greta Thunberg ends year with one of the greatest tweets in history
https://www.theguardian.com/commenti...rew-tate-tweet

🤣🤣🤣
2023-01-03, 18:41
Medlem
Giant Squids avatar
Citat:

Haha. Hur ska hon åter få rampljuset efter att vara på fjärdeplats efter den mest tweetade någonsin för en vecka sedan. Lite svårt att bräcka. Troligen går hon förbi Obama om några dagar.
Vi borde väl ivf, kunna hålla med om att hon är den mest kändaste/populäraste svenskan just nu.
Senast redigerad av Giant Squid 2023-01-03 kl. 18:44.
2023-01-03, 19:17
Medlem
Citat:
De var ju skickliga på att lura i folk att Malena har haft en lyckad internationell karriär, trots att hennes karriär till 99% utspelats hemma i Sverige.)

Beror lite på hur man ser det. Framgångar i klass med Jussi Björling och Birgit Nilsson, nej. Däremot har Malena Ernman rest runt och sjungit i en hel del länder, och var känd bland operanördar redan innan Greta Thunberg började skolka. Eurovisionsschlagerfestivalen 2009 gjorde henne också något mer känd, både i Sverige och på andra ställen.
2023-01-03, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashbackperson
Beror lite på hur man ser det. Framgångar i klass med Jussi Björling och Birgit Nilsson, nej. Däremot har Malena Ernman rest runt och sjungit i en hel del länder, och var känd bland operanördar redan innan Greta Thunberg började skolka. Eurovisionsschlagerfestivalen 2009 gjorde henne också något mer känd, både i Sverige och på andra ställen.
Jo tjena, hur många operaintresserade utanför Sverige tror du har hört talas om henne? Du behöver inte jämföra med La Nilsson eller Björling. Jämför med mer kontemporära Anne Sofie von Otter. Viss skillnad vad gäller internationell karriär, inte sant? von Otter har uppträtt på både The Met och La Scala, vilket Ernman aldrig varit i närheten av att ens vara påtänkt för. Hur många inspelningar med Ernman hittar man utgivna av Deutsche Grammophon?

Ernmans talang ligger i att saluföra sitt varumärke, och i förlängningen dottern greta™.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in