2019-06-06, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Picamagpie
Så du tror världen kollapsar snart? Visste du det innan Greta blev känd? Hur har du förberett dig inför kollapsen?
Nej!
2019-06-06, 10:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Sparpengar i så fall, för dom jobbar ju inte.
Förstår inte riktigt vad du menar. Är det familjen som inte jobbar eller är det pengarna som inte jobbar?
2019-06-06, 10:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2britter
Förstår inte riktigt vad du menar. Är det familjen som inte jobbar eller är det pengarna som inte jobbar?
Familjen jobbar inte (med något annat än klimatet) så då antar jag att dom måste leva på sparpengar, ifall alla klimat-intäkter går till välgörenhet.
2019-06-06, 10:58
Medlem
[quote=lehs|67778274]Enligt familjen går alla inkomster från böcker och liknande till välgörenhet, och alla resor bekostas med egna medel
Hur mycket kan man tro på det
2019-06-06, 11:01
Medlem
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av lehs
Enligt familjen går alla inkomster från böcker och liknande till välgörenhet, och alla resor bekostas med egna medel.
https://www.facebook.com/malenaernma...&__tn__=EEHH-R
Hur mycket kan man tro på det
Vad kan du tro på?
2019-06-06, 11:03
Medlem
Citat:
Familjen jobbar inte (med något annat än klimatet) så då antar jag att dom måste leva på sparpengar, ifall alla klimat-intäkter går till välgörenhet.
Malena jobbar iallafall nu på Oscarsteatern med musikalen Såsom i himlen. Och i sommar ska hon som vanligt sjunga på Dalarna. Svante åker väl runt med Greta så han jobbar väl inte då.
2019-06-06, 11:06
Medlem
Citat:
Vad kan du tro på?
Kan inte tro på någonting förrän jag sett det bevisat.
2019-06-06, 11:06
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Malena jobbar iallafall nu på Oscarsteatern med musikalen Såsom i himlen. Och i sommar ska hon som vanligt sjunga på Dalarna. Svante åker väl runt med Greta så han jobbar väl inte då.
Ok, det där med musikalen hade jag missat. Operakarriären utomlands verkar ha avstannat.
2019-06-06, 11:10
Medlem
Citat:
Kan inte tro på någonting förrän jag sett det bevisat.
Att inte kunna tro är som att gå på en stege utan pinnar.

Jag föreställer mig att de tror på sin dotter, som i allt framstår som en av få auktoriteter, och inser att det inte är så stor mening att samla pengar på hög och göra sig beroende av onödiga ting.
2019-06-06, 11:22
Medlem
Citat:
Ok, det där med musikalen hade jag missat. Operakarriären utomlands verkar ha avstannat.
Hon får inte flyga längre för Greta, så det funkar inte.

PS. Det tror jag inte på för en sekund, en del av imagebyggandet av familjen och Greta DS.
2019-06-06, 11:23
Medlem
Citat:
Att inte kunna tro är som att gå på en stege utan pinnar.

Jag föreställer mig att de tror på sin dotter, som i allt framstår som en av få auktoriteter, och inser att det inte är så stor mening att samla pengar på hög och göra sig beroende av onödiga ting.
I vad framstår Greta som en auktoritet? Att säga att vi måste ha panik?
2019-06-06, 11:23
Medlem
Citat:
Hon kan ju inte göra karriär utomlands eftersom Greta har förbjudit henne att resa. Dvs flyga. Ungen har mycket att säga till om.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in