• 3
  • 4
2024-09-11, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dark.Schneider
Det måste svida.

Vad gick snett eller hur gick det snett?

En kvinna med ett förstört förflutet kan aldrig bli en bra kvinna, att försöka ändra henne är bara glömma, vilket jag försökte. Dessutom var hon för kontrollerande och avundsjuk vilket stressa livet ur mig, aldrig lugnt utan ständig storm kring henne, nej! värsta tiden i mitt liv
Citera
2024-09-11, 18:45
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Batmanovic
En kvinna med ett förstört förflutet kan aldrig bli en bra kvinna, att försöka ändra henne är bara glömma, vilket jag försökte. Dessutom var hon för kontrollerande och avundsjuk vilket stressa livet ur mig, aldrig lugnt utan ständig storm kring henne, nej! värsta tiden i mitt liv

Jag beklagar lidandet, jag har själv varit med ett elände till kvinna så jag vet hur det kan kännas.

En kontrollerande och avundsjuk kvinna är tyvärr inte något bra. Någon som inte har varit med om det kan tro att avundsjuka betyder att hon ”älskar dig mycket” men i verkligheten är det psykiskt våld och olämpligt för en kvinna.

Önskar dig lycka till med framtida försök.
Citera
2024-11-20, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Batmanovic
Vill du veta hur det sluta 5 år efter? Min värsta tid i mitt liv! hon förgörde mig och jag gick från att varit en Bra man till världens olyckligaste
Tack för att du delade med dig! Tråkigt att det gick så illla. Dock ta hand om dina fina barn hon skänkt dig!
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in