Citat:
Du är helt omöjlig att resonera med.
Du är 40 år gammal, är tillsammans med asiater, du har absolut noll insikt i hur det är för unga män i dagens dejtingmarknad, den enda kontakten du har med denna är några MC polare och inget annat.
DU är FYRTIO ÅR och försöker föra en talan för 22 åriga snubbar hur saker och ting fungerar.
Jag är ledsen men ingen kommer lyssna på ditt tjaffs av dessa unga snubbar, ingen. Du kanske får med dig några SJWs på 45år, men andelen unga män som har problem kommer fortsätta öka lavinartat.
Jag undrar hur lång tid det kommer ta innan du får upp skallen ur sanden.
Du är 40 år gammal, är tillsammans med asiater, du har absolut noll insikt i hur det är för unga män i dagens dejtingmarknad, den enda kontakten du har med denna är några MC polare och inget annat.
DU är FYRTIO ÅR och försöker föra en talan för 22 åriga snubbar hur saker och ting fungerar.
Jag är ledsen men ingen kommer lyssna på ditt tjaffs av dessa unga snubbar, ingen. Du kanske får med dig några SJWs på 45år, men andelen unga män som har problem kommer fortsätta öka lavinartat.
Jag undrar hur lång tid det kommer ta innan du får upp skallen ur sanden.
Jag har aldrig någonsin varit ihop med en Asiat och skulle aldrig skaffa en mail order bride. Min sambo är en Europeisk kvinna som bott i Sverige i 20 år (jag själv har bott här i 40).
Du fortsätter att upprepa dina påståenden, men det är ju inte nödvändigt. Jag förstår att du har en åsikt om hur läget ser ut som du bygger på dina upplevelser.
Den åsikten (för att fakta är det ju inte) kan du inte backa med någon som helst forskning eller statistik. Du antar, spekulerar och anser att du "vet" hur dagens unga män har det generellt, trots att du inte har en aning om vad som händer utanför din bekantskapskrets och har ingen helhetsbild...det för att du inte har någon forskning eller statistik att bygga på. Dina "bevis" är lika anekdotiska som mina. Ändå anser du att din åsikt är samma sak som objektiv beskrivning av verkligheten.
Återigen...Kan du presentera någon seriös forskning som styrker din åsikt ?
INGENSTANS för jag någons talan. Däremot försöker du göra det och göra gällande att din uppfattning och din upplevelse är den sanning som gäller i samhället. Det utan att ha tillstymmelse till vetenskapliga bevis. Där har vi hybris. Du anser att samhället ser ut på ett visst sätt och att du kan tala för hur unga män har det...Fast vem har gett dig den rätten ? Har forskningen talat och du bygger dina åsikter på det ? Knappast..
Varför försöker du göra gällande att din åsikt är en objektiv beskrivning av vad som verkligen sker och vad som gäller för andra ? Varför inte presentera den forskning som du bygger din åsikt om läget på ?
Senast redigerad av Pawel1966 2019-03-13 kl. 16:33.
Senast redigerad av Pawel1966 2019-03-13 kl. 16:33.