Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-04-02, 18:34
  #805
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tsigalko
Jag gillar grabbarna, gillar att de är vanliga och lugna och inte så där klassiska YouTubers som är skrikiga med LHS som enda utbildning och en tillhörande diagnos. Fattar dock inte vem som är Anton och vem som är Adam? Blandar alltid ihop
Så känner jag också. Kanalen har sina brister men dom är lugna och sympatiska till skillnad från de flesta andra.

Däremot tycker jag att dom borde "våga" ge sig ut och träffa vanligt folk lite oftare. Minns till exempel när dom var på skid-sm och tomtade omkring. Åk till någon liten stad en helg och prata med ortens original om något matorienterat?
Citera
2024-04-05, 18:07
  #806
Medlem
Dr.Katis avatar
"Kan vi äta upp allt på Brödernas meny?"

Wow, det låter verkligen spännande och fräscht!
Citera
2024-04-19, 20:20
  #807
Medlem
Grievers avatar
Senaste avsnittet: "Hur mycket kan vi prata med mat i munnen?"

Also: De är i Göteborg för en gångs skull; det har man saknat! Och Måsen är med! Och musik som saktas ner! Herregud vilka nytänkande grepp!
Citera
2024-04-19, 21:35
  #808
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Griever
Senaste avsnittet: "Hur mycket kan vi prata med mat i munnen?"

Also: De är i Göteborg för en gångs skull; det har man saknat! Och Måsen är med! Och musik som saktas ner! Herregud vilka nytänkande grepp!
Pinchos igen också...

En vidrig "mås" är en för mycket. I dagens var det väl drygt tjugo... Snacka om att ha fastnat på femåringsnivå redigeringsmässigt.
Citera
2024-04-20, 18:52
  #809
Medlem
JerryCottons avatar
De är verkligen "one-trick pony" och inte ens det är de speciellt bra på längre. De startar programserier som aldrig avslutas o.s.v. Snabbspolar på min höjd något avsnitt. Måsen, skalk, bröööd...
Citera
2024-04-20, 22:12
  #810
Medlem
Nya Burger Challenge rekordet på Rost är 3.1 kg, jag tror inte att Anton besöker stället mer ?
Citera
2024-04-29, 17:50
  #811
Medlem
Senaste videon med titeln "Hur många food-trucks kan vi besöka under en dag?" var ett riktigt starkt avsnitt!

Grabbarna är i Göteborg och beväpnade med kameraman, glatt humör och ej att förglömma, vattenflaska med doftring tar de sig an uppgiften med liv och lust!

Resultatet: En knapp halvtimmes reklam för doft-ger-smak-vattenflaskan och... *trumvirvel* ... två foodtruckbesök.
(och då är jag snäll i bedömingen, det var en koreansk foodtruck och en sån churros/munkvagn)

De bli sågade i kommentarerna. Brukar negativa kommentarer få stå kvar eller rensar de som matgeek?
__________________
Senast redigerad av insider77 2024-04-29 kl. 17:53.
Citera
2024-04-29, 18:47
  #812
Medlem
PastorLULs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insider77
Senaste videon med titeln "Hur många food-trucks kan vi besöka under en dag?" var ett riktigt starkt avsnitt!

Grabbarna är i Göteborg och beväpnade med kameraman, glatt humör och ej att förglömma, vattenflaska med doftring tar de sig an uppgiften med liv och lust!

Resultatet: En knapp halvtimmes reklam för doft-ger-smak-vattenflaskan och... *trumvirvel* ... två foodtruckbesök.
(och då är jag snäll i bedömingen, det var en koreansk foodtruck och en sån churros/munkvagn)

De bli sågade i kommentarerna. Brukar negativa kommentarer få stå kvar eller rensar de som matgeek?
Haha ja det var fan ett redigt bottennapp. Den ger "Kan en fritös fritera vad som helst?" en rejäl match om vilken som är kanalens sämsta video.
Citera
2024-04-29, 22:36
  #813
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av insider77
Senaste videon med titeln "Hur många food-trucks kan vi besöka under en dag?" var ett riktigt starkt avsnitt!

Grabbarna är i Göteborg och beväpnade med kameraman, glatt humör och ej att förglömma, vattenflaska med doftring tar de sig an uppgiften med liv och lust!

Resultatet: En knapp halvtimmes reklam för doft-ger-smak-vattenflaskan och... *trumvirvel* ... två foodtruckbesök.
(och då är jag snäll i bedömingen, det var en koreansk foodtruck och en sån churros/munkvagn)

De bli sågade i kommentarerna. Brukar negativa kommentarer få stå kvar eller rensar de som matgeek?

Känns som de kör samma koncept konstant nu och allt för pengarna och inte skit bryr de sig om sina prenumeranter och visningar
Citera
2024-04-29, 22:39
  #814
Medlem
fittballenigrusets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av insider77
Senaste videon med titeln "Hur många food-trucks kan vi besöka under en dag?" var ett riktigt starkt avsnitt!

Grabbarna är i Göteborg och beväpnade med kameraman, glatt humör och ej att förglömma, vattenflaska med doftring tar de sig an uppgiften med liv och lust!

Resultatet: En knapp halvtimmes reklam för doft-ger-smak-vattenflaskan och... *trumvirvel* ... två foodtruckbesök.
(och då är jag snäll i bedömingen, det var en koreansk foodtruck och en sån churros/munkvagn)

De bli sågade i kommentarerna. Brukar negativa kommentarer få stå kvar eller rensar de som matgeek?
Den där jävla "air up" flaskan må vara den löjligaste och största skräpprodukten som gjorts på många år... Finns det någon som köper skiten?
Citera
2024-04-29, 22:46
  #815
Medlem
Grievers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fittballenigruset
Den där jävla "air up" flaskan må vara den löjligaste och största skräpprodukten som gjorts på många år... Finns det någon som köper skiten?
Möjligen retards som går på Matkomas reklam.

Det är RIKTIGT low effort på kanalen nu.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback