• 1
  • 2
2019-03-15, 08:43
Medlem
pillenottens avatar
Det kanske finns fler såna här produkter i omlopp. men jag fick upp en reklam i flödet igår, klassisk amerikansk reklam i"Scientologfinansierad-stil" med mängder av BS - så där falnade intresset snabbt.

Det fanns en liknade ide för typ 20år sedan, en tandborste som borstade alla 3 sidorna samtidigt - också något Scientologfinansierat projekt, problemet var nog mest materialet i borsten, som skapade känslan av att gnugga tänderna med frigolit
Citera
2019-06-04, 15:19
Medlem
Bumpar tråden.

Är det någon Flashbackare som har testat denna typ av "3D-tandborste"? Att kunna få tänderna rena snabbt låter onekligen lockande.
Citera
2024-09-20, 19:58
Medlem
Bumpar också.
Nu måste väl någon flashbackare har provat denna hel automatiska tandborste.

Ris eller ros någon?
Citera
2024-09-21, 08:33
Medlem
MrMarios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DukeOfEarl
Enligt min Tandläkare var det viktigare att skölja munnen med något listerinliknande än att borsta tänderna! Hur fungerar borsten om man inte har alla tänderna kvar?

lol
Gick du till Ärlige Abdullahs tandvård & kebab?
Citera
2024-10-21, 23:24
Medlem
hofferinos avatar
Alldeles för lite skitsnack om produkten, vilket får mig att tvivla på att den är bra... eller hur resonerar man nu igen?
Senast redigerad av hofferino 2024-10-21 kl. 23:32.
Citera
2024-10-22, 18:37
Medlem
hofferinos avatar
Ursäkta men har jävligt svårt att avgöra om du är seriös eller inte, var kommer det här ifrån?
Citera
2025-01-01, 13:10
Medlem
Naturligtsvis bluff å bara för att blåsa folk på pengar... En vanlig eltandborste med nogran borstning längst ner på tanden mot tandköttet är det riktiga, efter det mellanrumsborste. Du får aldrig hål mitt på en tand utan där du har svårt komma åt.
Citera
2025-01-02, 15:34
Medlem
AbstinentKanins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chonard
Naturligtsvis bluff å bara för att blåsa folk på pengar... En vanlig eltandborste med nogran borstning längst ner på tanden mot tandköttet är det riktiga, efter det mellanrumsborste. Du får aldrig hål mitt på en tand utan där du har svårt komma åt.
Ja jag förstår inte riktigt det jobbiga i att borsta tand för tand. Det här är bara en sådan produkt som är meningen att bli hypead. Sedan läggs de på hyllan.
Citera
2025-01-02, 15:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AbstinentKanin
Ja jag förstår inte riktigt det jobbiga i att borsta tand för tand. Det här är bara en sådan produkt som är meningen att bli hypead. Sedan läggs de på hyllan.
Ja, en grej som är värd alla pengar å det är att besöka tandhygienisten ibland, kostar ca 1000kr men då blir det rent.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in