Flashback bygger pepparkakshus!
2019-04-13, 13:28
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Witko
Vad krävs för att man ska klassas som högerextrem? Röstar på SD, skrivit negerjävel på Flashback, vägrat ge pengar till tiggare?

Någon som har koll?
Första två skulle jag säga.
Citera
2019-04-13, 13:32
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spersson
Vi får dock inte glömma att 70% av svenskarna hyste nazistiska åsikter på 1930 och 40-talet.
Detta samtidigt som Sveriges industriella utveckling gick i rekordfart.
Ekonomin blomstrade, och vi drabbades aldrig av terrorattacker.

Jämför detta med kommunistiska länder där utvecklingen går i snigelfart och folket lider av fattigdom och brist på mediciner.

I övrigt håller jag med dig.
Finns inga kommunistiska länder, bara diktaturer som kallar sig det (lustigt nog är de lögnaras om precis allt utom att de just är kommunister, då är det helt plötsligt ärligheten själv ). Historiskt sett har vissa av dem startats med den ambitionen dock, men det blir absurt att kalla diktaturer med en liten elit som roffar åt sig allt för kommunism. Well möjligen så verkar det rimligt för någon här på FB?
Citera
2019-04-13, 13:38
Medlem
UlphSvensons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagerkristenlol
Det gäller väl hela det politiska spektrat i sådana fall, skulle en kommunist fullfölja sin plikt om en zigenare sliter diamantringen av en Östermalmskärring. Så är det knappast enligt ditt sätt att tänka, alltså kan dessa heller inte jobba som väktare.
Hittade rassen
Citera
2019-04-13, 13:42
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Vågar man gissa på att knarkande stenkastande AFA-aktivister inte ses som något problem?
Citera
2019-04-13, 16:49
Medlem
JackFoleys avatar
Högerextrem = beställde en Ultima Thule skiva i 14årsålder, är idag 35 år.

Det är ju så det ofta är.
Citera
2022-10-30, 00:57
Medlem
Fr3ak0uts avatar
Känns ju som dagens arbete samt expressen har svårt att redovisa sina källor när jag inte hittar deras citat ”Jag sätter mina pengar på kusinknullande mustiga män från mellersta östern.” på några andra sidor än deras egna?

Har de så mycket fritid och rädsla för folks politiska åsikter borde de ju kartlägga alla sorts politiska åsikter och vänsterextremister/jihadister också när de ändå dragit igång?
Citera
2022-10-30, 01:51
Medlem
Expressen samarbetar med AFA-snubbarna i EXPO så Familjen Bonniers bär köpa sig en spegel.
Citera
2022-10-30, 02:50
Medlem
Det är stora rubriker om en nazistdemonstration i Oslo och skuld läggs som vanligt på svenskarna i den ointegrerbara Klanen Bonniers samlade verk. Jag roade mig med att räkna nazisterna i demon i Oslo. 32 st. Om detta är svenska medier helt tysta. Istället är det massor med artiklar och man skapar en världsbild som faktiskt inte existerar för att skapa oro och meningen är att "lägga skuld" och få folk att må dåligt. - Narcissism. Ingen svenska journalist kommer att berätta att de var 32 st. Istället blåser man upp händelsen megalomaniskt i sin politiska aktivism. - Det är givetvis inte särskilt professionellt men man slickar sin arbetsgivare i röven. Medvetet eller omedvetet.

räkna själv - 32 st. Bonniers och EXPO vill att DU skall tro att det var tusentals och må dåligt.
https://twitter.com/FilterNyheter/st...59966327517184

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Vi kan ta tex när svenskarnas parti skulle ha en demo i Limhamn. Kommunisterna i EXPO skrek i Bonniers samlade verk om "den största nazistiska sammanslutningen sedan andra världskriget" och 5000 studenter åkte dit och slogs med polisen och slog sönder halva Limhamn. - 8 st var från SvP. Åtta. Partiet lades ganska snabbt ner eftersom de saknade medlemmar. Bonnier är ägare till Expressen och har ett enligt lagen ägaransvar, de borde ha åtalats för uppvigling. Att ständigt gömma sig bakom målvakter "ansvariga utgivare" håller inte.

Det är övertydligt att journalistkåren målar upp en UFObild om nazismens betydelse i Sverige och det är fan i mig "Det största hotet mot demokratin" osv. Artificiell hotbild och renodlad PsyOps på gränsen till paranoia och pengarna sprutar in till EXPO så länge de kan lura folket och vad Bonniers sysslar med vet bara Bonniers. Andra har Duvskräck och ser flygande tefat.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2022-10-30 kl. 02:06.
Citera
2022-10-30, 05:25
Medlem
Vi lär aldrig få se "Vänsterextrema inom polisen" i Expressen. Eller "EXPO-Kommunister som stalkar SD på Expressens redaktion och Bonniers betalar" - Jag vet "högre" poliser som är maniska vänsterpartister. Men det tänker inte Bonniers tala om. Det skall DU inte få veta.

Bonniers skriver alltså bara one-way street och arabers våldtäkter pixlas bort och det låtsas man inte om. Det finns säkert enstaka "högerextrema" vakter, - allt till höger om centerpartiet. - Men det finns även vänsterextrema med men den världsbilden skall vi inte hjärntvättas med. Det Expressen sysslar med kallas PsyOps, Expressens ägare vill bara ha kommunister i uniform som går deras väg.

Enligt svensk lag så är det inte olagligt att vara högerextrem eller vänsterextrem som väktare men Bonniers har sin egen moraliska parallella domstol likt sedlighetspolisen i Iran och Afghanistan där de piskar kvinnor utan sjal eftersom "de tycker det" och har MAKTEN över ordet och plattformarna dvs medierna där de outar de som i deras egen domstol "tycker fel". Bonniers tidningar fungerar alltså som moralpoliserna i Iran. Straffet är outning och arbetslöshet och ekonomisk ruin.
Senast redigerad av Kulturmarxist 2022-10-30 kl. 05:33.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in