Det är stora rubriker om en nazistdemonstration i Oslo och skuld läggs som vanligt på svenskarna i den ointegrerbara Klanen Bonniers samlade verk.
Jag roade mig med att räkna nazisterna i demon i Oslo. 32 st. Om detta är svenska medier helt tysta. Istället är det massor med artiklar och man skapar en världsbild som faktiskt inte existerar för att skapa oro och meningen är att "lägga skuld" och få folk att må dåligt. - Narcissism. Ingen svenska journalist kommer att berätta att de var 32 st. Istället blåser man upp händelsen megalomaniskt i sin politiska aktivism. - Det är givetvis inte särskilt professionellt men man slickar sin arbetsgivare i röven. Medvetet eller omedvetet.
räkna själv - 32 st. Bonniers och EXPO vill att DU skall tro att det var tusentals och må dåligt.
https://twitter.com/FilterNyheter/st...59966327517184
----------------------------------------------------------------------------------------------------
Vi kan ta tex när svenskarnas parti skulle ha en demo i Limhamn. Kommunisterna i EXPO skrek i Bonniers samlade verk om "den största nazistiska sammanslutningen sedan andra världskriget" och 5000 studenter åkte dit och slogs med polisen och slog sönder halva Limhamn. - 8 st var från SvP. Åtta. Partiet lades ganska snabbt ner eftersom de saknade medlemmar. Bonnier är ägare till Expressen och har ett enligt lagen ägaransvar, de borde ha åtalats för uppvigling. Att ständigt gömma sig bakom målvakter "ansvariga utgivare" håller inte.
Det är övertydligt att journalistkåren målar upp en UFObild om nazismens betydelse i Sverige och det är fan i mig "Det största hotet mot demokratin" osv. Artificiell hotbild och renodlad PsyOps på gränsen till paranoia och pengarna sprutar in till EXPO så länge de kan lura folket och vad Bonniers sysslar med vet bara Bonniers. Andra har Duvskräck och ser flygande tefat.