Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
Svara
  • 7
  • 8
2014-03-18, 17:22
Medlem
Ögnade igenom lite av svaren i den här tråden och det var väldigt mycket glorifiering av ketamin här inne. Tycker personligen inte alls om ruset. Jag upplevde aldrig ruset som obehagligt, bara jävligt störigt och jag vill helst bli normal asap. Om jag vill gå någonstans påverkad av ketamin så behöver jag saker att hålla mig i för balansen är så jävla dålig. Jag är glad för att jag har testat ketamin några gånger och nu kan lägga det bakom mig. Det som är bra med ketamin är att ruset är kort och intensivt, man blir ganska snabbt normal igen (kan vara skönt att veta om man inte gillar ruset).
Citera
2014-03-18, 18:25
Medlem
Ganska lätt att göra och sakerna för att bygga sig närmare ketamin är relativt lätta att skaffa

https://www.erowid.org/archive/rhodi...ketamine2.html

ganska mycket steg men lätt...
Citera
2014-03-18, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CornholioHF
Ganska lätt att göra och sakerna för att bygga sig närmare ketamin är relativt lätta att skaffa

https://www.erowid.org/archive/rhodi...ketamine2.html

ganska mycket steg men lätt...

Om man har kunskap om kemi^^ Jag och många andra skulle nog totalt faila...
Citera
2014-03-19, 12:36
Medlem
Playams avatar
Ketamin är även en av mina favoriter.

Tar en bomb och lägger sen upp en rad mindre linor, och tar dom under kvällens gång - tills jag når perfekta stadiet
Citera
2014-03-19, 22:45
Bannlyst
Kan någon förklara vad fan "chillen" är för något? För övrigt så är ketamin riktigt fett enligt sonliga - eller snarare alla. Har aldrig hört någon yttra något dumt om ketamin.
Citera
2014-03-20, 00:15
Medlem
Torkel torvtasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av iamqueensblvd
Kan någon förklara vad fan "chillen" är för något? För övrigt så är ketamin riktigt fett enligt sonliga - eller snarare alla. Har aldrig hört någon yttra något dumt om ketamin.

Du har aldrig vart på festival eller?
Det brukar vara ett litet avskärmat ställe på ett festivalområde där man bara kan sitta ner och ta det lugnt på. Därav "chillen".
Citera
2014-03-20, 10:52
Medlem
ReVarres avatar
Bra tripprapport!

Kommer på att tänka på första gången jag tog en dissociativ drog, MXE var namnet. Vi dansade och pratade en massa smörja som inte hade något vett alls i det. Den kvällen hålade jag och blev gud i en värld som jag byggde upp och sedan förintade bara för att bygga upp igen. Kändes som en evighet.

När jag väl steg upp ur hålet gick jag in på toaletten bara för jag var tvungen att kolla mig själv i spegeln samtidigt som jag tänke: "Jag är fan gud!"
Citera
2014-03-20, 15:36
Medlem
Sjograss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Playam
Ketamin är även en av mina favoriter.

Tar en bomb och lägger sen upp en rad mindre linor, och tar dom under kvällens gång - tills jag når perfekta stadiet

Från Erowid:
Insufflated / Nasal Ketamine Dosages
by body weight approx total
Threshold .1 mg / lb 10 - 15 mg
Light .15 mg / lb 15 - 30 mg
Common .3 mg / lb 30 - 75 mg
Strong .5 - .75 mg / lb 60 - 125 mg
The K Hole 1 mg / lb 100 - 250 mg

Oral Ketamine Dosages
by body weight approx total
Threshold .3 mg / lb 40 - 50 mg
Light .6 mg / lb 50 - 100 mg
Common .75 - 2 mg / lb 75 - 300 mg
Strong 1.5 - 2.5 mg / lb 200 - 450 mg
The K Hole 3 - 4 mg / lb 500 + mg

Ganska bortkastat att köra oralt. Man bör även se till att inte snorta för mycket på en gång, så att största möjliga mängd ketamin tas upp i näsan och inte rinner ner i svalget.
Citera
2014-03-20, 15:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Torkel torvtask
Du har aldrig vart på festival eller?
Det brukar vara ett litet avskärmat ställe på ett festivalområde där man bara kan sitta ner och ta det lugnt på. Därav "chillen".
Varit på festival två gånger bara, är inte så mycket för det tbh. Men tack för förklaringen.
Citera
2015-10-25, 14:04
Medlem
Såg att det är en sida som har 2-fluoroketamin men hittar ingen vettig info på nätet. nån som vet hur potent det är och vad man kan förvänta sig?
Citera
  • 7
  • 8

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in