• 3
  • 4
2019-04-12, 00:16
Medlem
Har kommit fram en lösning gott folk. Skriver in mig på ett behandlingshem igen. Måste vara ren för att få min add-utredning, som jag tror kan vara lösningen på både mitt missbruk men också lösningen för att kunna fungera som jag ska.
Citera
2019-04-12, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puttler
Har kommit fram en lösning gott folk. Skriver in mig på ett behandlingshem igen. Måste vara ren för att få min add-utredning, som jag tror kan vara lösningen på både mitt missbruk men också lösningen för att kunna fungera som jag ska.

Fucka inte upp det den här gången utan se till att ha en vettig plan nu. Det förtjänar du.

Rekommenderar att du kollar på Joe Rogans podcast (Youtube eller som podd) när han träffar Dr Phil. Riktigt bra inputs.
Citera
2019-04-17, 23:57
Medlem
Skall man berömma Puttler så är det för det stringenta och nyktra språket som vittnar om en väluppfostrad attityd långt ifrån hur man föreställer sig en pundare som behöver hjälp. Inte ett enda stavfel någonstans.
Så med de förmågorna borde det kunna göra storverk. Men det är väl drogen och att alla kronor måste spenderas där som sänker förmågan.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in