Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2021-02-28, 21:50
  #25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av godboy

-Discovery+ (f.d Dplay) har mest serier och inga filmer. De har t ex 90 Day to wed. Men även en hel del dokumentärer.

Jag vet inte när Discovery+ började med filmer. Men det är inte helt sant att de inte har några filmer överhuvudtaget. De släppte julfilmer i december. Det var bara romantiska komedier, men ändå julfilmer. Då fanns det en synlig kategori på startsidan. Jag sökte på några av titlarna, och de finns kvar. Vet dock inte hur länge de kommer finnas kvar. 12 februari släpptes en drös romantiska komedier, och de finns nu synliga på startsidan. Jag antar att de släpptes med tanke på alla hjärtans dag 2 dagar senare.

Jag vet inte hur det ser ut med filmer annars. Men även om det inte är en renodlad tjänst med filmer, så förekommer det att det finns filmer tillgängliga. Sedan förstår jag att långt ifrån alla vill titta på romantiska komedier.

Discovery+ är annars tjänsten för de som vill se olika serier och dokumentärer ja.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback