2024-11-16, 20:45
Avstngd
EgoistNs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stig-Britt
Sagt och gjort!?

Hur gr det Stig-Britt?
Jag r ju ett arbetarbarn som inte har rd att ha fel..
Citera
2024-11-16, 20:54
Medlem
Kp in er 100.000 snart
Citera
2024-11-16, 21:12
Medlem
Kalle81s avatar
Kom er ur detta satans instrument
Citera
2024-11-16, 21:19
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle81
Kom er ur detta satans instrument

Bara en andhmtning och konsolidering efter en snabb uppgng. Inget att oroa sig fr. Tvrtom snarare. Marknadsaktrerna behver f vnja sig psykologiskt vid att cirka 90k r ett normalt pris fr en bitcoin och att priset inte kommer att ka ned till 60-70k igen.
Citera
2024-11-16, 21:28
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stopp.Belagg
Bara en andhmtning och konsolidering efter en snabb uppgng. Inget att oroa sig fr. Tvrtom snarare. Marknadsaktrerna behver f vnja sig psykologiskt vid att cirka 90k r ett normalt pris fr en bitcoin och att priset inte kommer att ka ned till 60-70k igen.

Fria fantasier Stopp.Belagg. Du har ingen aning om huruvida priset kommer att ka tillbaka till 60-70k eller inte.
Jag r av uppfattningen att det inte r nskvrt sett ur ett pristekniskt perspektiv, men det gr samtidigt inte att utesluta ngot nr det gller priset.

Har dock inga som helst problem med att just du uttalar dig spekulativt i frgan med tanke p din kombinerade HODL-DCA strategi. D r det en lyx jag anser att man kan kosta p sig.
Citera
2024-11-16, 21:30
Medlem
Stopp.Belaggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazenectar
Fria fantasier Stopp.Belagg. Du har ingen aning om huruvida priset kommer att ka tillbaka till 60-70k eller inte.
Jag r av uppfattningen att det inte r nskvrt sett ur ett pristekniskt perspektiv, men det gr samtidigt inte att utesluta ngot nr det gller priset.

Har dock inga som helst problem med att just du uttalar dig spekulativt i frgan med tanke p din kombinerade HODL-DCA strategi. D r det en lyx jag anser att man kan kosta p sig.

Det r sant. Mina prisprognoser r bara fr njes skull. Och lite erfarenhet frn ett antal cykler som alla pminner om varandra.
Citera
2024-11-16, 21:36
Avstngd
EgoistNs avatar
Citat:

Ponglst babbel..
Tyckte jag var tydlig med att du borde bidra med ngot matnyttigt p kryptoforum som omvxling..
Citera
2024-11-17, 02:58
Medlem
Stig-Britts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EgoistN
Hur gr det Stig-Britt?
Jag r ju ett arbetarbarn som inte har rd att ha fel..

Haha, ja du, nog har jag fljt TON - riktigt snyggt av dig (fast mindre snyggt med 70k istllet fr 100k antar jag).
Citera
2024-11-17, 11:01
Medlem
Leastons avatar
https://ibb.co/WFL8mr2

P micro niv s r det sidledes chop, tills annat sker.

Hll koll p volymen nr den brjar ka igen.
Citera
2024-11-17, 11:35
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
https://ibb.co/WFL8mr2

P micro niv s r det sidledes chop, tills annat sker.

Hll koll p volymen nr den brjar ka igen.

4H? vilken exchange?
Citera
2024-11-17, 14:24
Medlem
Leastons avatar
Citat:
4H? vilken exchange?
Ja, eller 15M/1H fr den delen. Range r en range oavsett i detta fall.
Citera
2024-11-17, 14:50
Medlem
hazenectars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leaston
Ja, eller 15M/1H fr den delen. Range r en range oavsett i detta fall.

Min bedmning r att det inte r tal om en range riktigt n, men att det mycket vl kan komma att utvecklas till det beroende p vad som hnder hrnst. Frvrigt defineras vl en range med frdel p HT fr stda undan bruset p LT?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in