Jag hade kollat p priset och omsttning/volym. Nr det kommer till Valour s vet jag att dom har Zero p bde BTC och ETH, dessa r det dessutom bra omsttning p. S dom r givna om det rr sig om BTC eller ETH.
Tnkte om det ena bolaget var fuffens och det andra bttre eller whatever men visst, D A D fungerar finfint!
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Jag hade kollat p priset och omsttning/volym. Nr det kommer till Valour s vet jag att dom har Zero p bde BTC och ETH, dessa r det dessutom bra omsttning p. S dom r givna om det rr sig om BTC eller ETH.
Hm, har lite tid p mig nd. Det r min (eventuella) hodl strategi ngon vecka efter Trump r p plats. Fram tills dess blir det qubt och mstr.
[quote=Kockumskranen|90297651]Tnkte om det ena bolaget var fuffens och det andra bttre eller whatever men visst, D A D fungerar finfint!
Vettig tanke. Jag har drygt 400k investerat i Solana-cert frdelat p 50/50 mellan Virtune och Valour.
Hittills har jag ingen anledning till att betvivla ngon av dem..
Det r redan omkring 60 bolag som har anammat Saylors strategi.
r det MSTF o APL som str p tur?
Frmodligen inte..
Saylor Presents Bitcoin Treasury Strategy to Microsoft Executives
MicroStrategy's Michael Saylor presented a Bitcoin investment strategy to Microsoft's board, proposing the conversion of $200 billion in capital distributions to Bitcoin holdings with projections of reaching a $584 share price and creating nearly $5 trillion in shareholder value by 2034.
Saylor Presents Bitcoin Treasury Strategy to Microsoft Executives
MicroStrategy's Michael Saylor presented a Bitcoin investment strategy to Microsoft's board, proposing the conversion of $200 billion in capital distributions to Bitcoin holdings with projections of reaching a $584 share price and creating nearly $5 trillion in shareholder value by 2034.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!