Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2023-11-24, 10:02
  #49
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Fulmen tycks enligt deras tråd ha problem med att leverera grejer. Någon som beställt på sistone?

Jag fick höra att flera försändelser hade kommit bort, men att de skulle åtgärda problemet så fort som möjligt.
Citera
2023-11-24, 12:58
  #50
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
Jag fick höra att flera försändelser hade kommit bort, men att de skulle åtgärda problemet så fort som möjligt.

Jaha, så antingen har polisen blivit inkopplad på postkontoret eller så är det något postanställd som roffar åt sig paketen för egen vinning. Alternativt att det är något fuffens med killen som skickar grejerna.

Något man nästan kunnat förvänta sig nu när det varit lite drev i media angående att den nya postlagen inte gjort någon nytta. Postpersonalen har väl fått order uppifrån att man behöver konkreta resultat.

Har någon på flashback fallit offer för den nya lagen ännu tro? Lär väl inte bli husis för några vialer, men många beställer väl hela kurer med tillhörande pct samtidigt och då blir det ju snabbt fängelse på straffskalan.
Citera
2023-11-24, 17:08
  #51
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PatrickEkwall
Jaha, så antingen har polisen blivit inkopplad på postkontoret eller så är det något postanställd som roffar åt sig paketen för egen vinning. Alternativt att det är något fuffens med killen som skickar grejerna.

Något man nästan kunnat förvänta sig nu när det varit lite drev i media angående att den nya postlagen inte gjort någon nytta. Postpersonalen har väl fått order uppifrån att man behöver konkreta resultat.

Har någon på flashback fallit offer för den nya lagen ännu tro? Lär väl inte bli husis för några vialer, men många beställer väl hela kurer med tillhörande pct samtidigt och då blir det ju snabbt fängelse på straffskalan.

En bekant hade väntat drygt 14 dagar och hörde av sig till Fulmen Pharma, 3 dagar senare fick han sin försändelse, man kan absolut gröna Fulmen Pharma som jag ser det.
Citera
2023-11-24, 18:44
  #52
Medlem
PatrickEkwalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mymyself
En bekant hade väntat drygt 14 dagar och hörde av sig till Fulmen Pharma, 3 dagar senare fick han sin försändelse, man kan absolut gröna Fulmen Pharma som jag ser det.

Absolut. Gröna är de säkert, men det gör ju inte saken roligare om polisen fått upp ögonen för de identiska paketen. Blir hellre blåst på en order om alternativet är att få besök av "rättvisan".
Citera
2024-03-05, 20:02
  #53
Medlem
Läser att många fått pip och komplikationer med infektioner efter deras "nya" test e batch samt att anavaren ska vara helt verkningslös, någon mer som haft problem med detta märke?
Citera
2024-04-25, 11:18
  #54
Medlem
mymyselfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zillan
Läser att många fått pip och komplikationer med infektioner efter deras "nya" test e batch samt att anavaren ska vara helt verkningslös, någon mer som haft problem med detta märke?

Misstänker att jag fått av fulmen pharma's test e batch då jag kännt ömhet i flera dagar efter sticket, en ömhet som påminner om infektion, visst kan man komma åt en nerv eller sena men det släpper ganska snabbt ändå, det här är något annat.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback