2024-12-22, 12:17
Medlem
Nycticoraxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pecka-
Åtminstone förut så ersatte Brave reklam med egna skumma saker.

Jag föredrar Firefox och Safari för att motverka dominansen av Chromium/Chrome som är fallet nu.

Åtminstone har ju ff containers, varför jag kör ff. Synd bara att det laggar efter de andra i rapphet.
Citera
2025-01-07, 20:23
Medlem
GrandiosaMexicanas avatar
Hur gör jag så länkar från sms och anteckningar öppnas i Brave och inte safari? iPhone 16 pro
Citera
2025-01-07, 23:29
Medlem
Enterprises avatar
55
Citat:
Ursprungligen postat av GrandiosaMexicana
Hur gör jag så länkar från sms och anteckningar öppnas i Brave och inte safari? iPhone 16 pro
Gå in på inställningar —> Appar —> Brave —> Förvald App för webbläsare —> Brave
Citera
2025-01-08, 18:32
Moderator
Chantres avatar
Utgången rubrik: Brave Browser webbläsare

Ny rubrik: Webbläsaren Brave

/Mod
Citera
2025-01-08, 19:37
Medlem
fitz-humes avatar
Var nyfiken och testade Brave ordentligt på min dator men fick ge upp då det tydligen saknades kompatibilitet för vissa tillägg som jag inte vill vara utan. Visserligen finns vissa inbyggda funktioner men de är inte lika bra som de tillägg jag föredrar. Inloggningsförfarandet på webbsidor var inte lika smidigt heller, var tvungen att högerklicka och välja inloggningsuppgifterna. Jag vill att dessa ska dyka upp per automatik. Annars upplevde jag Brave som en mycket snabb och stabil webbläsare.
Citera
2025-01-10, 16:15
Medlem
siwsans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av salxar
Senaste versionen av Iridum är baserad på Chromium 78.
https://iridiumbrowser.de/downloads/windows

När det gäller integritet kan jag inte rekommendera annat än Tor Browser. Sedan är Norsk/Isländska Vivaldi en tilltalande produkt baserad på Chromium. Det är lite walled garden i stil med Netscape Communicator eftersom Vivaldi även har en (om man väljer att aktivera den delen) inbyggd mejlklient. Kan vara ett intressant alternativ till Firefox/Thunderbird.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in