• 5
  • 6
2019-05-24, 10:58
Medlem
karlsoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Absolut, och gick det till på det sättet så är det extra vidrigt. Min poäng var att människor oftast inte är så rabiata, någon typ av legitim provokation är ofta förekommande, men det finns såklart undantag.

Nja negrer saknar impulskontroll, det är där problemet ligger.

Annars har du helt rätt
Citera
2019-06-02, 13:00
Medlem
SmygarBerits avatar
Någon som hört av vad det blev av detta? Fängelse?
Citera
2019-06-02, 13:03
Medlem
Sonnenwendes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Rimligen bli det rätt många år i fängelse. Det är inte toklandet Sverige vi talar om.
Citera
2019-06-02, 16:15
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmygarBerit
Det har inte varit rättegång än. Hon kommer åtalas för mord. I Nevada finns dödsstraff på skalan för mord. Jag gissar minst 50 år utan parole.
Citera
2019-06-02, 17:19
Medlem
SmygarBerits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av apskelett
Det har inte varit rättegång än. Hon kommer åtalas för mord. I Nevada finns dödsstraff på skalan för mord. Jag gissar minst 50 år utan parole.

Man får hoppas.
Citera
2019-06-02, 19:07
Medlem
Citat:
Blir nog en fällning för vållande till annans död. Det hon gjorde var förjävligt, men det var inget planerat mord. Hon hade inte uppsåt att döda mannen. Blir en del år i fängelse ändå.
Citera
2019-06-02, 19:16
Medlem
Helge.Palmcrantzs avatar
Citat:

Det blir utan tvekan minst Involuntary Manslaughter vilket på den högre skalan hon kommer få se som bäst ger 4 år. Hon kommer bli våldtagen, knivhuggen och ärrad för livet. När hon kommer ut har hon tur om hon tar livet av sig genom en överdos. Annars får hon jobba i det lokala soppköket för 3 usd/timme.

Oavsett så kan man hånle åt idioten.
Citera
2019-06-03, 01:03
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av dovAkin
Nevada har väl dödsstraff? Borde vara lämplig i detta fall kanske. Helt iskall hon reagerar inte ens när han ligger där.

Vidrigt gjort, sen vad etnicitet har med saken att göra förstår jag inte.

I USA går alla negrer och demokrater i taket direkt och skriker rasism om någon svart drabbas av ett brott så etnicitet har med saken att göra här.
Citera
2019-06-29, 02:07
Medlem
KognitivDissonanss avatar
30 år blir det.
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto