2021-10-27, 18:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hjezz
Precis det jag har gjort, och fick detta till svar. De verkar skita blankt i MGAs dokument och hnvisar till deras egna regler.

Kontakta MGA direkt nsta steg d

https://www.mga.org.mt/support/online-gaming-support/
Citera
2021-10-27, 18:40
Medlem
Foo666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hjezz
Precis det jag har gjort, och fick detta till svar. De verkar skita blankt i MGAs dokument och hnvisar till deras egna regler.

Nr jag gjorde samma p refuel efter att tidigare varit sprrad p mount gold ifrgasatte de ingenting. Pengarna var p kontot ca 5 timmar efter mitt frsta mail. Verkar konstigt om amok gr en helt annan bedmning.

Instmmer med Donner, anml direkt till MGA. Om det r som du sger s r det en no-brainer.
Citera
2021-10-27, 19:26
Medlem
likeets avatar
Dom hr jvla locowin gr mig p nerverna .det r nd 27 000 svenska som ska in p mitt konto. Fy fan
Citera
2021-10-27, 19:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foo666
Nr jag gjorde samma p refuel efter att tidigare varit sprrad p mount gold ifrgasatte de ingenting. Pengarna var p kontot ca 5 timmar efter mitt frsta mail. Verkar konstigt om amok gr en helt annan bedmning.

Instmmer med Donner, anml direkt till MGA. Om det r som du sger s r det en no-brainer.

Ska prva det d, skrev till dem igen men dem skickade bara samma sak igen. Hnvisade till deras regler.
Citera
2021-10-27, 20:08
Medlem
Kan tillgga att jag tidigare blivit terbetalad frn locowin. De nekade ocks frst, men efter de tagit det hgre upp blev det godknt direkt. Detta var dock ett nnu extremare fall. Hade mailat dem att de skulle stnga av mig omedelbart pga mitt spelproblem, varp jag fick ett mail tillbaka dr det stod Are you really sure? (lol) och under den perioden spelade jag bort 4-500 till. S det gller att ligga i, fr dem ger sig aldrig.
Citera
2021-10-28, 01:18
Avstngd
Citat:
Ursprungligen postat av likeet
Dom hr jvla locowin gr mig p nerverna .det r nd 27 000 svenska som ska in p mitt konto. Fy fan
Fick du cashback eller cashdrop?
Citera
2021-10-28, 10:25
Medlem
likeets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Fick du cashback eller cashdrop?
Cashdrop, har tagit ut massa csshdrop tidigare s fattar inte vad dom sysslar med
Citera
2021-10-28, 18:31
Medlem
likeets avatar
Om ni vill ha balans i uttag osv s spela inte p Locowin.
Supporten gr inte ens f tag p och Mail r omjligt.
Citera
2021-10-28, 18:42
Medlem
Citat:
Om ni vill ha balans i uttag osv s spela inte p Locowin.
Supporten gr inte ens f tag p och Mail r omjligt.

Aldrig vntat shr lnge p Loco, fick ett cashdrop p 50. Fick en vinst direkt p 500 och omsatte dessa 50. Gjorde cashout p 250 (5x Max p cashdrop som ni vet). Minns fr ett r sedan s tog uttagen 5 minuter och Supporten svarade direkt. Vad r det som hnt egentligen? r de pvg att stnga? Samtidigt fr jag dagliga mail frn loco med diverse evenemang eller vad man ska kalla det.
Citera
2021-10-28, 21:45
Avstngd
Citat:
Cashdrop, har tagit ut massa csshdrop tidigare s fattar inte vad dom sysslar med
Max 5x i uttag. Sen vet jag inte om dom rkmar dessa som bonuspengar. Om dom gr det s hoppas jag att du inte satsat mer n 4eu per spinn
Citera
2021-10-29, 06:39
Medlem
Ftt freespins frn Locco men nr jag gr in p respektive spel finns inga. Ngon mer n jag som rkat ut fr det ?
Citera
2021-10-29, 07:51
Medlem
likeets avatar
Ja, 5 gnger bonusen i maxuttag.
Tror dock inte dom 4 eu per spin rknas in dr men spelar aldrig hgre n s.
Nej de hr r sjukt .
Gjorde uttaget i sndags

Citat:
Ursprungligen postat av Gimmi1985
Max 5x i uttag. Sen vet jag inte om dom rkmar dessa som bonuspengar. Om dom gr det s hoppas jag att du inte satsat mer n 4eu per spinn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in