Citat:
Ursprungligen postat av
Bollee
Ja jag har frlorat nrmare 5000 euro p 18bet efter att jag sprrade mitt konto hos winbig. Och som du sger ser man ju p transaktionerna frn zimpler att insttningarna jag gjort p winbig gtt till 18bet. Dem har fortfarande inte svarat mig p ngra mail dock, gtt 2 veckor sen jag sa till dem att jag ville ha en refund. Blir att kontakta MGA snart med bevis p transaktioner och p nr jag stngde av mig hos winbig.
Kontakta MGA direkt! Detta jvla fretag ska bli av med bde sin licens och zimpler som betalningsmedel! Du kommer inte f pengarna genom tjat, helt omjligt , de stnger ditt konto ltsar att de utreder ngt skit, ndrar i regler och villkor till deras frdel, fr att hitta ett kryphl fr att slippa betala. Det enda som kan rdda oss r att tredje part gr in som hjlp! Har jag inte ftt mina pengar innan 1 juni gr jurister in. Vnta inte med att agera, och ge dig aldrig! Hur jobbigt det n r att hlla p med dem varje dag! Dem r kriminella som driver dessa tv sidor, de gynnar bara dem kriminella med vinster, gvor och resor! Oss vanliga hederliga spelare pissar de p, och stjl ifrn!