2024-05-10, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ostrastation
Vart har ni spelat alla ni som har ftt tillbaka frn Canapay? De har jag inte sett ngot om p mina kontoutdrag!
Jag har d inte ftt en spnn i refund, har mailat Rustedraid, vivexcoin, getmygamekey och incredibleskins(blaiskin), inte ftt ngot svar heller.
Har mailat en gng till nu idag!

DAMA .N.V
Citera
2024-05-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KjellFhejsan
Gr en lista p alla du har s fr vi alla kanske lite extra pengar tbx

Elegro, Nikotpf support@elegro.eu
Pxto support@pixtabo.com
Chillstock support@chillstock.com

Ftt inte pengar frn:
Skinczar info@skinczar.com
Visiola info@visiolafoundation.org
Reutla Tallinn reutlaou@gmail.com
Citera
2024-05-10, 22:55
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritas1979
Jag mailade ven idag security p Visa, och skrev ett lngt email tillsammans med ChatGPT om transaction laundering, consumer protection failure etc etc. Och bad de ta en titt p alla transaktioner p mitt Visa kort, som bara anvnds fr gambling. Fr se om detta ger ngot eller inte. Frmodligen inte. Men allt knns ju vrt ett frsk, tar ganska lite tid.

tycker ju dock att Visa borde vara intresserade utav transaction laundering d det inte r riktigt ok.

Fick du ngot svar frn Visa? Funderar p att kontakta dom och frklara lget d en del bara verkar ignorera ens mail, eller s skriver dom att man ska vnda sig till sin bank etc.

Och ni som ftt frn Pixtab/pixtabo, nr mailade ni dom? Jag mailade vid runt 01 den 8 maj. Mvh

Fr detta nu nr jag frsker beska ngon av deras hemsidor nu: https://postimg.cc/SYpPqqFT
Senast redigerad av TokyoBarn 2024-05-10 kl. 23:13.
Citera
2024-05-10, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Fick du ngot svar frn Visa? Funderar p att kontakta dom och frklara lget d en del bara verkar ignorera ens mail, eller s skriver dom att man ska vnda sig till sin bank etc.

Och ni som ftt frn Pixtab/pixtabo, nr mailade ni dom? Jag mailade vid runt 01 den 8 maj. Mvh
Hade ftt en jvla massa refunds p mitt vanliga bankkonto nu sg jag, frn dom. Anvnder oftast revolut, men mste anvnt det vanliga ngon gng. Mailade dom i frrgr, med ett pminnelsemail igr.
Citera
2024-05-10, 23:14
Medlem
Citat:

Fr detta nu nr jag frsker beska ngon av deras hemsidor: https://postimg.cc/SYpPqqFT

Nej inget svar, dremot, om man har Visakort s kan man vl dra ivg ett mail ocks kanske? Om det r fler som mailar s kanske ngot hnder. Lista kortnummer samt datum fr transaktionerna.

Skulle be chatgpt skriva ihop ngot, nmna transaction laundering, lack of consumer protection, bypassing gambling blocks etc. bre p och se vad som hnder
Citera
2024-05-10, 23:15
Medlem
krommees avatar
Kommit underfund med att d mngder av mnniskor frn alla hll och kanter frsker f tillbaka nu, som gjort insttningar med kort. Och d de flesta verkar ha svrighet att f tag i t.ex Canapay som tidigare betalat ut och jag sett de hvdar tredje part, ja det r just det dem r och just drfr de ska betala tillbaka. Kontakta mig p pm s hjlper jag i mn om tid de som ej ftt betalt.

Det jag kan hjlpa med r:

Canapay, Estland verlag.

vriga hnvisar jag till att frska i vrig mn om tid.
Citera
2024-05-10, 23:16
Medlem
Citat:

Fr detta nu nr jag frsker beska ngon av deras hemsidor nu: https://postimg.cc/SYpPqqFT

Jag har ftt pengar tillbaka igr.
Jag kan inte beska deras sidan idag ocks 😅
Citera
2024-05-10, 23:20
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av veritas1979
Nej inget svar, dremot, om man har Visakort s kan man vl dra ivg ett mail ocks kanske? Om det r fler som mailar s kanske ngot hnder. Lista kortnummer samt datum fr transaktionerna.

Skulle be chatgpt skriva ihop ngot, nmna transaction laundering, lack of consumer protection, bypassing gambling blocks etc. bre p och se vad som hnder

Skriver jttegrna till Visa, vilken mail anvnde du nr du kontaktade visa? Hittar bara massa telefonnr. Mvh
Citera
2024-05-10, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av krommee
Kommit underfund med att d mngder av mnniskor frn alla hll och kanter frsker f tillbaka nu, som gjort insttningar med kort. Och d de flesta verkar ha svrighet att f tag i t.ex Canapay som tidigare betalat ut och jag sett de hvdar tredje part, ja det r just det dem r och just drfr de ska betala tillbaka. Kontakta mig p pm s hjlper jag i mn om tid de som ej ftt betalt.

Det jag kan hjlpa med r:

Canapay, Estland verlag.

vriga hnvisar jag till att frska i vrig mn om tid.
Vill du hjlpa mig? Har 9 stycken transaktioner till dem, med tv olika bankee och kort
Citera
2024-05-10, 23:26
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Madi0001
Vill du hjlpa mig? Har 9 stycken transaktioner till dem, med tv olika bankee och kort
Ja men lite svrt ver ett forum..
Citera
2024-05-10, 23:40
Medlem
Skorpan91s avatar
Har flera som jag undrar ver..

Hur ser det ut med Moonpay? Krt p stake Dom kr ju moonpay. Har typ 200 000 kronor insatt dr.

GMPROVEMENT 2b4
GYMPRVMNT 05f432
GMPROVEMENTb92cf
HPD Clts
ELE LIFE
HPD CONSULTANTS
ELEMENT LIFESTYL
KRETIVA KENYA LI
VIBE TOURS
MBOGI
NISC GROUP Mejlat dom.
EWAY
KYCOIN
MYDELIVERYY
ellipseroleplays Mejlat dom.
SEEKBLOCKS OU
rpgskins
Citera
2024-05-10, 23:46
Medlem
krommees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skorpan91
Har flera som jag undrar ver..

Hur ser det ut med Moonpay? Krt p stake Dom kr ju moonpay. Har typ 200 000 kronor insatt dr.

GMPROVEMENT 2b4
GYMPRVMNT 05f432
GMPROVEMENTb92cf
HPD Clts
ELE LIFE
HPD CONSULTANTS
ELEMENT LIFESTYL
KRETIVA KENYA LI
VIBE TOURS
MBOGI
NISC GROUP Mejlat dom.
EWAY
KYCOIN
MYDELIVERYY
ellipseroleplays Mejlat dom.
SEEKBLOCKS OU
rpgskins

Seekblocks och ellipse ska nog g att kirra, ellipse svarar ej men finns andra vgar
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in