Citat:
Ursprungligen postat av
Jasy17
Jag har inte ftt av canapay.io dem struntat i ven att har skickat bild p leg och kortet.
Kan inte ngon lgga upp ett svar man gemensamt var fr sig skickar till canapay, som frmedlar och andas genuin legitimet och gr de, spass rdda och de skiter ner sig, allra helst rnnskita! tminstone krvs ngot sdant speciellt typ! Canapay har styre, hller till nere i Kroatien finns det kontor. Myndigheter relevanta dr?
Mvh.
Edit: Canapay skiter FULLSTNDIGT i allt och alla nufrtiden, som flera tidigare sagt hr angende canapay, "man r vldigt sen p bollen att skriva till de nufrtiden" Canapay de har faktiskt betalat ut till folk men detta gde rum, var mycket s i brjan av allt detta nr s uppdagades, steg upp till "ddliga" ytan. Typ 3 veckor sedan, 1 mnad sen! Man behver skicka ngot som gr s att de ker p illamende, som plster p sren efter "sjlvknslan drtill egot" ftt sig en turn nr man har missat ut!
Jag sjlv inkluderas hr! De svarar inte struntar i, jag har skerligen upp emot 100 - 150 canapay.io transaktioner! Haha!