2019-06-05, 14:52
Medlem
V-Villessons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av clipowl
Att dra en burgare på en pizzeria är kanske inte ett så klokt val? Just saying.

Testat pizzan där häromdagen, den är helt okej - på gränsen till smaklös, inget speciellt trots fina råvaror.

Stäng den förbannade tråden.

Jag tror inte att vare sig du eller fröken köttbulle kan stänga tråden.

Så länge Peppe går lös så riskerar tråden att när som helst att få ett monumentalt uppsving.
Citera
2019-06-10, 17:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yokisuci
Tragiska är att det verkar som om TS faktiskt inte har trollat.

Med tanke på vad han skriver, så antar jag att Steffingtons citerade brev på sida 1 (och nedan) faktiskt är korrekt. "Kanske överreagerat"?! Överreaktion är ju verkligen bara förnamnet! Tvi!

Trådens viktigaste inlägg sedan starten.

Det visar hur galen Peppe är och hur hjärndöda personer som tycker synd om honom är.
Citera
2019-06-11, 19:42
Medlem
Stoned-Poltergeists avatar
Är det inte jävligt dumt att knäcka extra som en bilmålvakt om du har ett företag?
Citera
2019-06-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av V-Villesson
Jag tror inte att vare sig du eller fröken köttbulle kan stänga tråden.

Så länge Peppe går lös så riskerar tråden att när som helst att få ett monumentalt uppsving.
Ha ha förmodligen hoppas det blir något positivt. Han borde göra Sveriges första Flashback Pizza eller burgare. Kanske bjuda in slumpmässiga flashback användare där man umgås på peppes anonymt och äter god mat.
Citera
2019-07-05, 17:54
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Steffington
Vad har ni för erfarenheter om detta ställe? Var på besök där en gång, fick efter en rejäl väntan en ganska bränd hamburgare för 119 spänn, skrev därför en dålig recension på Google och blev sedan hotad av ställets chef, som hade hittat mig på Instagram, om att hans "data killar" skulle hitta min adress och att jag förstörde hans firma. Tyckte det kändes mycket skumt, frågar därför om era upplevelser därifrån.

Jag har själv aldrig varit där eftersom jag inte bor där men när kulturberikaren hotar dig varför åker du inte dit och frågar exakt vad det är apan vill?
Sedan vad fan hade du förväntat dig av en apa som du ger ett dåligt omdöme om?

Tror du en kulturberikare reagerar på samma sätt som en svensk som undrar vad problemet är och hur man kan ersätta kunden?

Åk dit slå in en avsågad hagelbössa i hans berikande käft och fråga vad problemet är så kommer du få fin service efteråt.
Citera
2019-07-05, 17:59
Medlem
Citat:
Vad har ni för erfarenheter om detta ställe? Var på besök där en gång, fick efter en rejäl väntan en ganska bränd hamburgare för 119 spänn, skrev därför en dålig recension på Google och blev sedan hotad av ställets chef, som hade hittat mig på Instagram, om att hans "data killar" skulle hitta min adress och att jag förstörde hans firma. Tyckte det kändes mycket skumt, frågar därför om era upplevelser därifrån.

jag hade sagt till honom att han kommer att bli polisanmäld. vi lever väl fortfarande i ett fritt land och inte ett gangstersamhälle. handla aldrig hos svartingar, muslimer eller andra skitar. bygg ihop din egen burgare, det smakar godare och man vet vad det är i den.
Citera
2019-07-29, 12:01
Medlem
Lever ts?
Citera
2019-08-19, 02:32
Medlem
Pengabingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SuperAnton80
Lever ts?

Nej peppe såg till att tråden dog.

Förövrigt så drog peppe och pizzerian heter nu

Furellios Ristorante
Citera
2019-08-20, 21:23
Medlem
Nej han är fortfarande kvar, finns på Instagram
Citera
2023-07-17, 15:40
Medlem
Citat:

Jag tycker stället är riktigt bra, finpizza skulle jag kalla det. Köpte även pistacheglass som var mycket god
Citera
2023-11-14, 22:40
Medlem
LivetsArbetares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mankers
Jag tycker stället är riktigt bra, finpizza skulle jag kalla det. Köpte även pistacheglass som var mycket god

Så du gillar bränd brödbotten på din pizza? Drack du tolv öl innan och vart fyllhungrig?
Du får spola ur smaklökarna för pizzan på Furellios som det numera heter är inte bra.
I
Citera
2023-11-15, 14:01
Bannlyst
Förstår jag detta rätt. Svartskallen som äger pizzerian kan inte ta kritik att hans pizzor är dålig och hotar då kunderna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in