Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2021-01-07, 16:12
  #553
Medlem
ronnebyfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av motarbetar
Kul att vänsterextremisternas identiteter nu är offentliga! Nu har avmaskerat lite nytt att jobba med
Även vänsterextremisterna har lite identiter att arbeta med om du förstår vad jag menar. It goes both ways. Sånt här slutar aldrig bra.
Citera
2021-01-07, 17:19
  #554
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ronnebyfredde
Även vänsterextremisterna har lite identiter att arbeta med om du förstår vad jag menar. It goes both ways. Sånt här slutar aldrig bra.

WOW, verkligen WOW
Nu darrar alla nationella
Senast ni sojapojkar till rödingar försökte slåss var i lund och där fick ni stryk.
Jag har förståelse för att ni numera endast är internetkrigare.
Citera
2021-01-09, 15:28
  #555
Medlem
ronnebyfreddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NSoscar
WOW, verkligen WOW
Nu darrar alla nationella
Senast ni sojapojkar till rödingar försökte slåss var i lund och där fick ni stryk.
Jag har förståelse för att ni numera endast är internetkrigare.
När ska NMR tillbaks till Lund då? Var besöket 1-6-19 en engångshändelse? Det är pinsamt och jag förstår verkligen varför Nordisk Styrka skäms över er. Ni är inget annat än en stor kufmagnet som bör fortsätta med att pumpa ut poddar.
Citera
2021-01-09, 21:27
  #556
Medlem
TillTalandeTalmuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av flukeman
Nej. Malvå smyger alltid iväg så fort han märker att det är något på gång. Han syns både i filmklipp och på bilder långt ifrån alla sina kamrater så han ska slippa otäckheter.
Tobias Malvå - Årets man!
https://www.nordfront.se/radio-reger...a-for-2020.smr

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback