• 6
  • 7
2022-11-08, 04:12
Medlem
punksnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WSTL.
A om man har dyra verktyg fr det skulle inte frvna mig om det sitter ett tjockt assa abloy ls (fan vad jag hatar det lset) s man lr ju behva en jvligt krallig bultsax eller gasskrare(vinkelslip lter fr mycket). Assa abloy r dessutom nstan omjligt att dyrka upp.
Sist ja va dr ungefr kl 6 s va grinden ppen o folk jobbade dr och det sg ut som att dom hade brjat riva nnting under bron, akayism drren verkade vara borta iallafall.
Dremot s om man kollar p bilden dr man ser lset vid stegen ser det inte s tjockt ut.
Senast redigerad av punksnopp 2022-11-08 kl. 04:21.
Citera
2022-11-08, 04:24
Medlem
Hupats avatar
Finns ett brunnslock hoppa ner dr och du hamnar p en plattform, gr att klttra ver till bron under st:eriksbron drifrn. Gr ven att ta sig till utrymmet bakom akayism-drren. Dr finns en gammal lskautomat.
Senast redigerad av Hupat 2022-11-08 kl. 04:31.
Citera
2022-11-08, 04:27
Medlem
Hupats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av punksnopp
Sist ja va dr ungefr kl 6 s va grinden ppen o folk jobbade dr och det sg ut som att dom hade brjat riva nnting under bron, akayism drren verkade vara borta iallafall.
Dremot s om man kollar p bilden dr man ser lset vid stegen ser det inte s tjockt ut.
Var Lskautomaten bakom akayism drren kvar?
Citera
2022-11-08, 07:11
Medlem
punksnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hupat
Var Lskautomaten bakom akayism drren kvar?
Lyckades bara komma in ngra sekunder innan ja blev ropad p men va ja sg fanns drren inte ens kvar och ingen lskmaskin tyvrr
Citera
2022-11-08, 07:14
Medlem
punksnopps avatar
rligt talat tror jag att Atlasmuren r ett minne blott nu
Citera
2022-11-08, 09:05
Medlem
punksnopps avatar
Hade tydligen fel! idag kom jag in lite lngre med grindarna ppna och hann ta en kort video och en liten bild. Drren finns kvar i sin helhet vilket innebr att lskmaskinen ocks borde finnas kvar
https://imgur.com/a/fL3rtYp
Citera
2022-11-10, 19:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WSTL.
A om man har dyra verktyg fr det skulle inte frvna mig om det sitter ett tjockt assa abloy ls (fan vad jag hatar det lset) s man lr ju behva en jvligt krallig bultsax eller gasskrare(vinkelslip lter fr mycket). Assa abloy r dessutom nstan omjligt att dyrka upp.

Att vara 6 meter upp i luften med en bultsax p en stege var inte en sn bra id vilket vi insg rtt s fort, kollar man nrmare p bygeln som lser fast luckan s gr det att lirka ut lset🤘
Citera
2022-11-10, 21:10
Medlem
punksnopps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabsjo
Att vara 6 meter upp i luften med en bultsax p en stege var inte en sn bra id vilket vi insg rtt s fort, kollar man nrmare p bygeln som lser fast luckan s gr det att lirka ut lset🤘
Finns skert nn dr ute som skiter i om de r en dlig ide
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in